پس از ادعای روز پنجشنبه کاخ سفید در رد هرگونه تلاش پشت پرده‌ای از سوی دولت بایدن برای توافق با تهران و بعد از گزارش میدل‌ایست‌آی، نمایندگی ایران در سازمان ملل هم روز جمعه هرگونه توافق موقت با آمریکا را تکذیب کرد. در پی انتشار برخی گزارش‌ها مبنی بر نزدیک‌شدن ایران و آمریکا به توافق موقت، نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد اعلام کرد که «هیچ توافق موقتی به‌عنوان جایگزین برجام در دستور کار نیست».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحریم‌های اتحادیه اروپا این بار یک ستاره ایرانی را هدف قرار داده‌اند.
سخنگوی اقتصادی دولت از مذاکرات وزارت صمت و بانک مرکزی برای تامین ارز واردات خودرو خبر داد.
اظهارات بلینکن درباره اسرائیل از اهمیت بسزایی برخوردار است. حدود ۶ ماه پیش آمریکایی ها، رویکرد جدیدی ارائه کردند که سابق بر این دیده نمی‌شد. این رویکرد، ابتدا در سخنان سفیر آمریکا در اسرائیل دیده شد، سپس جیک سالیوان و در نهایت بلینکن، این سخنان را تایید کرد. تا پیش از این امریکا با هر نوع اقدام یک جانبه اسرائیل علیه تاسیسات هسته‌ای ایران مخالف بود، اما از شش ماه پیش این گفته توسط مقامات آمریکایی تکرار می‌شود.
مذاکرات میان اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق در مورد سهم بودجە و حقوق کارکنان دولتی اقلیم تا کنون بدون نتیجە بودە است.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
«محمدبن سلمان»، ولیعهد عربستان و «جرب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه در جده دیدار و گفتگو کردند.
یک رسانه عربی در گزارشی به آخرین تحولات روابط تهران و قاهره پرداخت.
وزیران نفت ایران و عراق در حاشیه هشتمین سیمنار بین‌المللی اوپک در وین درباره اجرای پروژه‌های مشترک نفتی تبادل‌نظر و گفت‌وگو کردند.
هیئت دولت عربستان در نشستی به ریاست ملک سلمان، موضوعات مهمی از جمله آخرین روند مذاکرات میان تهران و ریاض را مورد رایزنی قرار داد.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر بهینه‌سازی مصرف سوخت با توسعه حمل‌ونقل ریلی در کشور، از مذاکرات ایران و ترکمنستان برای توسعه حمل‌ونقل ریلی خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل سازمان ملل متحد درباره مسائلی از جمله آخرین وضعیت مذاکره رفع تحریم ها گفتگو کردند.
ایالات متحده و هند در مورد همکاری امنیتی مذاکره کردند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: در اسناد آژانس آمده است که جمهوری اسلامی ایران ۱۵ بار به تعهدات خود عمل کرده است؛ آنانی که میز مذاکره را ترک کرده‌اند، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بودند.
منابع دیپلماتیک مصری به این سایت خبری گفتند که طی هفته آخر مارس، مذاکراتی بین مقامات امنیتی مصر و ایران برگزار شد و دو طرف امکان توسعه تدریجی روابط دوجانبه طی مرحله آتی را بررسی کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ارمنستان از آغاز دور جدیدی از رایزنی‌ها میان ایروان و باکو از فردا و به‌منظور عادی سازی روابط فیمابین در واشنگتن خبر داد.
دولت‌های آلمان و انگلیس در بیانیه‌های جداگانه‌ای پایان درگیری در سودان را خواستار شدند.
تلاش‌های مدیریت باشگاه چلسی برای جذب سرمربی جدید برای جانشینی گراهام پاتر به اوج خود رسیده است.
روسای جمهور چین و بلاروس در دیدار با یکدیگر در پکن، بر برقراری آتش بس و آغاز مذاکرات برای حل و فصل بحران اوکراین تاکید کردند.
معاون وزارت خارجه روسیه از پیگیری همکاری های این کشور و ترکیه در زمینه انرژی خبر داد.
اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در برجام و مذاکرات با آژانس بن‌بستی نداریم، آنها هستند که از جبهه‌ای به جبهه دیگر می‌روند و روند را دچار مشکل می‌کنند.
وزرای خارجه اتریش و هند آغاز مذاکرات صلح پیرامون اوکراین را خواستار شدند.
نوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از درخواست و پیام های مکرر آمریکا برای بازگشت به برجام و ازسرگیری مذاکرات خبر داد.
نوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از درخواست و پیام های مکرر آمریکا برای بازگشت به برجام و ازسرگیری مذاکرات خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه قطر در تماس تلفنی به بررسی آخرین مسائل دوجانبه و منطقه‌ای پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ