باشگاه فارست گرین تاریخ‌ساز شد و اولین باشگاه در تاریخ فوتبال حرفه‌ای انگلیس شد که یک سرمربی زن را برای تیم مردان انتخاب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هشت برد در 10 بازی برابر تیم فوتبال تراکتور، این یحیی گل محمدی حالا بهتر از همه مربیان تاریخ بازیهای 48 ساله پرسپولیس و تراکتور نتیجه گرفته است.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد کادر فنی اعزامی تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سهمیه مشخصی داشیم و می‌توانستیم فقط دو نفر همراه ببریم، یک نفر حراست و دیگری آقای سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی است. صفحه آسیا هم بسته شده بود و نمی‌توانستیم شخص دیگری را اضافه کنیم.
باشگاه فارست گرین تاریخ‌ساز شد و اولین باشگاه در تاریخ فوتبال حرفه‌ای انگلیس شد که یک سرمربی زن را برای تیم مردان انتخاب کرده است.
در شرایطی که خوان رامون لوپز کارو یکی از گزینه های هدایت استقلال است که نام وی در میان بدترین مربیان تاریخ رئال مادرید دیده می شود.
پائولو دیبالا، بازیکن آرژانتینی رم با افسوس از عدم دستیابی به جام در فصل اخیر خوشحال است که با یکی از بهترین مربیان تاریخ کار کرده است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان عراق از فدراسیون فوتبال این کشور از عدم پرداخت پاداش مربیان ایرانی این تیم گلایه کرد.
کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا از موفق‌ترین مربیان تاریخ لیگ قهرمانان هستند و در مجموع 19 بار با تیم‌هایشان در مرحله نیمه‌نهایی این تورنمنت بازی کرده‌اند.
برندن راجرز؛ سرمربی اهل ایرلند شمالی، به عنوان یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ روباه‌ها از جمع آن‌ها جدا می‌شود.
سرمربی این روزهای گل گهر و گزینه اول مربیان ایرانی برای تیم ملی ، سالها قبل استقلال را قدرت اول آسیا می دانست.
تعویض دروازه بان ها در اواخر وقت های اضافه ، بعضی ها وقت ها نتیجه لازم را نمی دهد و بهترین دروزاه بان ها هم نمی توانند نقشه مربیان را به برد ختم کنند.
محمدرضا زنوزی با توجه به نتایج اخیر تراکتور تبریز گفت: پاکو خمز یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ لیگ برتر ایران است.
محمدرضا زنوزی با توجه به نتایج اخیر تراکتور تبریز گفت: پاکو خمز یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ لیگ برتر ایران است.
اعتراض مربیان به داوری ، بازیکنان حریف و حتی شرایط سخت افزاری زمین مسابقه در لیگ ما سالهاست بهانه های مربیان را فراهم می کند.
لیونل اسکالونی، سرمربی جوان آرژانتین، با فتح جام جهانی 2022 قطر نامش را به عنوان یکی از مربیان بزرگ تاریخ فوتبال این کشور ثبت کرد.
پس از بازی ایران - آمریکا، آمار حضور کی‌روش با تیم‌ملی در جام‌جهانی، با سایر مربیان برابر خواهد شد.
حشمت خان مهاجرانی و امیر قلعه‌نویی دو تن از پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شوند.
هر پنج کشور آفریقایی در این جام یعنی مراکش، سنگال، کامرون، تونس و غنا توسط مربیان آفریقایی هدایت خواهند شد.
مسئولان باشگاه سپاهان که امیر قلعه نویی بیشترین امتیاز مربیان مختلف در تاریخ این باشگاه دیرینه را به نام خود ثبت کرده و دو قهرمانی لیگ نیز با آن‌ها دارد، تقدیر از این مربی را فراموش نکردند
حمله ستاد امر معروف به مربی زن خارجی در تیم هندبال زنان سپاهان
بهروز عطایی،سرمربی تیم ملی والیبال ایران، اعتماد جامعه ورزش و والیبال را کسب کرده است، این مهمترین دستاورد او بعد از سالها حضور مربیان خارجی بر روی نیمکت تیم ملی است.
درصد موفقیت و کسب پیروزی رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی در لالیگا، بهتر از همه مربیان تاریخ این باشگاه است.
با توجه به رخدادهای کنونی، تورم فرانسه به بالاترین حد خود در ۳۱ سال گذشته رسید.
فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲ بین دو باشگاه پرافتخار تاریخ این رقابت‌ها با برتری رئال مادرید پایان یافت. آنچلوتی غیر از پاره‌ کردن نوار قهرمانی مربیان آلمانی، خودش رکورد جاودانه چهار بار فتح اروپا را بر جای گذاشت. کورتوا مرد اول فینال پاریس بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ