با توجه به رخدادهای کنونی، تورم فرانسه به بالاترین حد خود در ۳۱ سال گذشته رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اقتصاد فرانسه با رد درخواست‌ها برای فاصله گرفتن از چین به دلیل نگرانی‌های امنیتی، گفت که پاریس خواستار دسترسی به بازار چین و بهبود روابط تجاری با این کشور است.
پلیس فرانسه یک تماشاچی توردوفرانس را در تصادف شدید زنجیره‌ای دوچرخه‌سوارها که چند مصدوم داشت مقصر دانسته و او را شناسایی کرده است.
رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور دو فرانس در حالی برگزار می‌شود که برخی اتفاقات در حاشیه آن، باعث رقم خوردن مشکلاتی برای رکابزنان کشورهای مختلف شده است. اعتراضات در شهرهای مختلف فرانسه باعث شده است تا مردمی که در مسیر حرکت دوچرخه‌سواران قرار دارند، دست به اقداماتی بزنند که مشکلاتی برای آنها ایجاد شود. همچنین تصاویری از دوچرخه‌های رکابزنانی همچون الکسی لوتسنکو منتشر شده است که به وسیله میخ‌های پخش شده در جاده، پنچر شده‌اند. منبع: آخرین خبر
رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور دو فرانس تحت تاثیر اعتراضات مردمی در فرانسه و رقم خوردن برخی اتفاقات برای رکابزنان قرار گرفته است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
قهرمانی پسرِ باد ایرانی در تور قاره‌ای فرانسه
حسن تفتیان عنوان نخست ماده ۱۰۰ متر رقابت‌های دوومیدانی تور قاره‌ای شهر فورباخ فرانسه را از آن خود کرد.
حسن تفتیان در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی تور قاره‌ای شهر فورباخ کشور فرانسه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰ متر این مسابقات قرار گیرد.
نرخ تورم فرانسه در آستانه ۶ تایی شدن
ستاره خط حمله تیم ملی فرانسه از انتخاب دشان برای کاپیتان جدید فرانسه حمایت کرد.
فرزندان لیلیان تورام، ستاره سابق تیم ملی فرانسه برای حضور در اردوی خروس‌ها راهی کمپ این تیم شدند.
لیست تیم ملی فرانسه برای دو بازی پیش رو مقابل هلند و ایرلند اعلام شد.
خفرن و مارکوس تورام هر دو در فهرست جدید تیم ملی فرانسه برای دو بازی پیش رو در انتخابی یورو 2024 قرار دارند.
آمارهای رسمی نشان می‌دهد که تورم در فرانسه در ماه ژانویه نسبت به ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ افزایش یافته است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
بحران‌های دیپلماتیک،تغییرات ژئوپلیتیکی، پیامدهای بحران بهداشت جهانی‌، آشفتگی اقتصادی، نرخ بالای تورم و بقای امانوئل مکرون در پست ریاست جمهوری، همه بخشی از حوادث فرانسه در سال ۲۰۲۳ بودند.
بحران‌های دیپلماتیک،تغییرات ژئوپلیتیکی، پیامدهای بحران بهداشت جهانی‌، آشفتگی اقتصادی، نرخ بالای تورم و بقای امانوئل مکرون در پست ریاست جمهوری، همه بخشی از حوادث فرانسه در سال ۲۰۲۳ بودند.
رسانه ها از غیبت اولیویه ژیرو در ترکیب ابتدایی فرانسه برای دیدار فینال خبر می دهند.
شب گذشته فرانسه با ارائه نمایشی فوق‌العاده در خط دفاعی، توانست اولین کلین شیت خود در این رقابت‌ها را ثبت کند.
ژول کنده، مدافع فرانسه، در آستانه بازی تیمش با مراکش می‌گوید رویایش این است مثل مدافعان بزرگ تاریخ فرانسه در یک بازی بزرگ گلزنی کند.
هری کین از روی نقطه پنالتی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.
اتحادیه های کارگری فرانسه روز پنج شنبه در اعتراض به میزان حقوق و دستمزدها و افزایش تورم در این کشور دست به تظاهرات زدند.
اتحادیه های کارگری فرانسه اعتصاب سراسری بخش حمل و نقل در پاریس را در اعتراض به افزایش تورم خواستار شدند.
فرانسوی‌ها در پاریس پایتخت فرانسه و منطقه دونکرک، در اعتراض به بالا بودن هزینه‌های زندگی، افزایش تورم و کمبود سوخت تظاهرات کردند و دست به اعتصاب سراسری زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ