حمله ستاد امر معروف به مربی زن خارجی در تیم هندبال زنان سپاهان
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسای ستاد کل ارتش کشورهای غرب آفریقا اعلام کردند که در حال آماده‌سازی هزاران نیرو برای حمله نظامی احتمالی به کشور نیجر هستند.
یک گروه هکری بنام بختک مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت و مدعی شد تمام سیستم‌ها، اطلاعات و Backup‌های ستاد مرکزی را حذف کرده است.
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) با تأکید بر اینکه امام را نمی‌توان از حافظه تاریخ حذف کرد، گفت: صدام سه روز قبل از اینکه حمله کند رسما اعلام کرد یک هفته‌ای طومار جمهوری اسلامی را در هم می‌پیچیم. تحریم‌ها، تهدیدها و کینه‌توزی‌ها برای محو امام بوده، ولی آیا امام محو شد؟! آیا بشریت می‌تواند نام امام را از همه کتابخانه‌ها بردارد؟! نام امام در تاریخ جاودانه است و حذف شدنی نیست.
همان‌گونه که پیش از این در بخشی از گزارش اشاره شد، انتصاب و انتخاب فردی با موقعیت دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مستلزم درنظر گرفتن دو مولفه اخلاق و عقلانیت است. عبور از چهره‌ای مانند هاشمی‌گلپایگانی و تندروی‌های افراطی‌اش که داد قشر مذهبی را هم درآورد، امیدوارکننده بود، اما حضورش، بی‌هیچ تحلیل و واکاوی نشان داد که انتخاب فرد نادرست در چنین موقعیتی، برای جامعه و انقلاب اسلامی چه عواقب و خطر‌هایی می‌تواند داشته باشد.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد اوکراین برای ضد حمله علیه روسیه آمادگی دارد.
یک سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی گفت که لفاظی‌های اخیر رئیس ستاد ارتش این رژیم درباره ایران و محور مقاومت، به معنای آمادگی تل آویو برای جنگ علیه ایران یا حمله به لبنان نیست.
ستاد تنظیم بازار با افزایش ۳۰ درصدی نرخ جابجایی کالا در بخش حمل و نقل عمومی جاده موافقت کرد.
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی شد با انجام حمله ای در سوریه، مسئول برنامه ریزی گروه تروریستی داعش برای انجام حملات در اروپا را کشته است.
پیشنهاد حمل جسد توسط آمبولانس های اورژانس که توسط معاون گردشگری در یکی از جلسات ستاد تسهیلات سفر عنوان شده بود، رد شد.
سید ستار صید ملی‌پوش المپیکی استقامت کشور مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفت.
بنیامین نتانیاهو در روز‌های نخست بازگشت به منصب نخست‌وزیری، در یک سخنرانی اولویت نخست دولتش در عرصه سیاست خارجی را مقابله با ایران عنوان کرد. آویو کوخاوی، رئیس پیشین ستاد کل ارتش اسرائیل نیز پیش از پایان دوران مسئولیتش عنوان کرده بود که ارتشی به جانشین خود تحویل می‌دهد که از توانایی و آمادگی لازم برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران برخوردار است.
روز گذشته بی‌بی‌سی فارسی ارگان رسانه‌ای وزارت خارجه انگلیس با انتشار ویدیویی مدعی شد یک زن بلوچ به صحبت‌های اخیر جواد لاریجانی، رئیس پیشین ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، درباره مسجد مکی پاسخ داده است.
رئیس ستاد ارتش اسرائیل در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که ارتش این رژیم در سال گذشته ۳ نقشه برای حمله به ایران طراحی کرده است.
ستاد کل ارتش اوکراین اعلام کرد حمله به مقر سربازان روسی در منطقه ماکییفکا را پذیرفت.
ستاد کل نیروهای مسلح کره شمالی با انتقاد شدید از رزمایش‌های آمریکا و کره جنوبی در نزدیکی این کشور تأکید کرد در صورت ادامه این نوع اقدامات تحریک‌آمیز، پاسخ ارتش کره جدی و بی‌رحمانه خواهد بود.
توضیحات سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از حمله موشکی و پهپادی به مقرر تروریستهای تجزیه طلب در کردستان عراق را مشاهده می‌کنید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس هشدار داد که روسیه می‌تواند از همه جهات از جمله هوایی، این کشور را هدف قرار دهد، اما در عین حال مدعی شد حملات احتمالی مسکو با پاسخ محکم ناتو روبرو می‌شود.
ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکایی ضمن اذعان به حمله راکتی به یکی از پایگاه های این کشور در شمال شرق سوریه مدعی شد که این حمله تلفات و خساراتی نداشته است.
جلسه ستاد جاماندگان اربعین به منظور آخرین هماهنگی‌های مجموعه های مختلف مدیریت شهری برگزار شد.
مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: سازمان راهداری تابع تصمیم ستاد اربعین برای جابه‌جایی زائران از پایانه‌های مسافربری است.
رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه ایرانی ها بسیار باهوش هستند و می توانند حقوق هسته ای خود را محقق سازند، گفت تل آویو قادر به اقدام نظامی یکجانبه علیه ایران نیست.
رئیس‌ هوشمندسازی حمل و نقل ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته گفت: اقداماتی برای حضور شرکتهای حوزه حمل و نقل در مناقصات شرکت کنترل ترافیک را فراهم اوردیم.
با توجه به رخدادهای کنونی، تورم فرانسه به بالاترین حد خود در ۳۱ سال گذشته رسید.
با روشن شدن جدی بودن عملیات منافقین، محسن رضایی فرمانده کل سپاه و ستاد عملیاتی وی از جبهه جنوب عازم منطقه غرب کشور شدند. فرمانده سپاه در ارتفاعات مشرف بر اسلام آباد مستقر گردید و در اولین اقدام فرمانده کل سپاه احمد وحیدی را به عنوان فرماندار نظامی کرمانشاه منصوب کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ