محمدرضا زنوزی با توجه به نتایج اخیر تراکتور تبریز گفت: پاکو خمز یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ لیگ برتر ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع سابق پرسپولیس با وجود آنکه چند سالی است کاملا از این تیم و فوتبال فاصله گرفته اما هنوز یک سرخ آتشین با اظهارنظرهای جالب به حساب می‌آید.
نکته جالب‌تر در این زمینه مربوط به وقتی است که قیمت این بازیکنان در مارکت جهانی مورد ارزیابی قرار بگیرد؛ همین حالا در لیگ برتر ایران ۱۲ بازیکن هستند که ارزش آن‌ها بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود. پذیرش اینکه چنین بازیکنانی حاضر هستند با رقم ۱۵ میلیارد تومان قرارداد ببندند، واقعا عجیب و غریب است.
ورود پول عربستان به بازار نقل و انتقالات سبب شده قیمت بازیکنان بالا برود و برای نمونه، حالا آئورلیو دی‌لائورنتیس، رییس باشگاه ناپولی برای فروش ویکتور اوسیمن 180 میلیون یورو می‌خواهد.
در فصلی که گذشت، ارزش کدام بازیکنان بارسا در بازار نقل و انتقالات افزایش پیدا کرد و قیمت کدام بازیکنان کاهش یافت؟
قانون ممنوعیت عقد قرارداد دلاری و یورویی با مربی و بازیکنان خارجی به باشگاه های دولتی ابلاغ شده و مشخص نیست مجموعه متمول سیرجان چگونه می‌خواهد دستمزد این مربی را تسویه کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواست که کارشان را در این فصل تمام شده ندانند و به فکر کسب دومین جام باشند.
یکی از مهم‌ترین اخباری که رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز به زبان آورد، افزایش سهمیه خرید بازیکنان خارجی توسط تیم‌های لیگ برتری بود.
هوشنگ نصیرزاده در مورد راه های کنترل قیمت های نجومی بازیکنان در لیگ صحبت کرد.
افزایش قیمت قرارداد بازیکنان از هم‌اکنون به چالشی بزرگ برای مدیران باشگاه‌ها تبدیل شده و آنها برای مهار بازار به دنبال طرح‌هایی در این زمینه هستند.
عملکرد ایده‌آل لورکوزن در ماه‌های اخیر باعث افزایش ارزش تقریبی بازیکنان این تیم شده است.
پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که خیلی از بازیکنان زیر دست ساپینتو بازسازی شده اند؛ نفراتی مانند مهدی قایدی و روزبه چشمی.
محمدرضا زنوزی با توجه به نتایج اخیر تراکتور تبریز گفت: پاکو خمز یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ لیگ برتر ایران است.
کارشناس فوتبال با بیان این که «ریکاردو ساپینتو» با گذشت چندین ماه حضورش در استقلال هنوز ترکیب تیمش را نشناخته است، گفت: عملکرد بازیکنان مقابل تراکتور شائبه برانگیز بود.
مارکا در مطلبی به بیشترین افزایش قیمت و شدیدترین اقت ارزش بازیکنان فوتبال پرداخه است.
باشگاه شباب الاهلی امارات با حضور احمد نورالهی و اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی در مکان های سوم و دهم جدول قیمت گذاری باشگاههای اماراتی از نظر ارزش بازیکنان قرار گرفتند.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
در حالی که این روزها، انتظارها برای ورود خودروهای خارجی به داخل کشور بیشتر شده است، امروز وزیر صمت در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی ما به عنوان دولت مشتاق واردات هرچه زودتر خودرو هستیم و اکنون واردکنندگان باید اقدامات لازم را انجام دهند.
تیم ملی اکوادور موفق به انجام کار بزرگی در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ شد.
مسی و رونالدو دیگر در لیست نیستند، پس سه ستاره گران قیمت جام‌جهانی چه کسانی هستند؟
رامتین سلیمان‌زاده مرتکب خطای پنالتی عجیبی شد که حتی بعضی بازیکنان پرسپولیس هم متوجه تصمیم داور در آن لحظه نشدند.
جمع رقم های قرارداد چهار بازیکن خارجی پرسپولیس ۵۴ میلیار و ۹۲۵ میلیون شد. جدیدترین جدول رقم قرداد های بازیکنان پرسپولیس این نکته را نشان داده است و تغییرات آن نسبت به آخرین جدول اعمال شد
جمع رقم های قرداد چهار بازیکن خارجی پرسپولیس ۵۴ میلیار و ۹۲۵ میلیون شد جدیدترین جدول رقم قرداد های بازیکنان پرسپولیس
مربی تیم آلومینیوم معتقد است که با توجه به بازی مقابل هوادار در هفته اول، نبود تماشاگر حداقل روی این تیم تاثیر زیادی نخواهد داشت.
پیشکسوت فوتبال ایران عدم شفافیت مالی در فوتبال باشگاهی کشور را مشکلی اساسی دانست و تاکید کر که پرسپولیس باید با جذب مهاجم مشکل خود را حل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ