وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از دستیابی متخصصان کشورمان به فناوری موتور‌های رم‌جت خبر داد و گفتنی است از این نوع موتور در ساخت موشک‌های کروز سوپرسونیک استفاده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ «ارتباطات سیار» کشور ۲۹ ساله شد وبزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران که ۱۹ مرداد ۱۳۷۳ باواگذاری چهار سیمکارت به کارکنان نهاد ریاست جمهوری، رسماً عرضه سیمکارت را آغاز کرد.
۲۹ سال پیش در چنین روزی اولین سیمکارت در ایران توسط همراه اول عرضه شد.
مشاور رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در امور رسانه و روابط عمومی منصوب شد.
مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی در راستای ارتقای همکاری­های فناورانه با کشور ونزوئلا در نظر دارد مرکز مشترک نوآوری و فناوری ایران – ونزوئلا را ایجاد و فعال کند.
معاونان وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و روسیه نقشه راه توسعه روابط و تعاملات دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را مرور و بررسی کردند.
معاونان وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و روسیه نقشه راه توسعه روابط و تعاملات دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را مرور و بررسی کردند.
معاون علمی رییس جمهور گفت: اگر ایران تکنولوژی مورد نیاز اندونزی را تامین کند، حتی اگر به نسبت هندی ها و چینی ها مقداری گران تر هم باشد، ترجیح می دهیم با ایران کار کنیم.
دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
کمیته مشترک همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ونزوئلا در راستای همکاری فناورانه دو کشور راه اندازی می شود.
کمیته مشترک همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ونزوئلا در راستای همکاری فناورانه دو کشور راه اندازی می شود.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: امروز که ایران به انواع فناوری‌ها در حوزه‌ های کشاورزی، دارو،تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات دست یافته است می‌تواند شریکی پایدار و توانا برای آفریقا باشد.
در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای ایران و عمان؛ تفاهم نامه همکاری جهت راه‌اندازی سرویس های فناوری اطلاعات و پستی بین دو کشور ایران و عمان امضا شد.
دبیرکل سازمان همکاری شانگهای گفت: ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای می‌تواند با پیشنهادات و تجربیات خود به عنوان یک عضو اثرگذار در عرصه علم و فناوری نقش آفرین شود.
با بسته شدن تارگت-۲ سازوکار ECM (مکانیسم هماهنگی اجرایی) که اوفک آن را پیشنهاد کرد و اکنون تصویب و راه‌اندازی نیز شده است چند اقدام اساسی علیه ایران انجام خواهد داد که عبارت است از رصد دقیق فعالیت‌های تحریم‌گریز ایران و اینکه چه شرکت‌ها و نهاد‌هایی ممکن است تحریم‌های ایران را دور بزنند.
رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انتقال فناوری‌های هسته‌ای روسیه به ایران را رد کرد.
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از همکاری ایران و ونزوئلا در حوزه های نفت، گاز و سلامت خبر داد.
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: ایران برای تامین فناوری معدنی مورد نیاز ونزوئلا آمادگی دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فناوری ارتباطات و اطلاعات، جایگاه راهبردی در سیاستگذاری های ایران دارد.
همراه اول همزمان با روز اول رویداد بین‌المللی جیتکس 2022، ضمن حمایت از همایش «روز فناوری ایران» که گعده‌ای برای جهانی‌سازی سرویس‌ها و محصولات کمپانی‌های فناور ایرانی و محلی برای شبکه‌سازی با قطب‌های فناوری دنیاست، به مشارکت در پنل‌های تخصصی این رویداد پرداخت و از استراتژی خود در زمینه «نوآوری باز» گفت.
همزمان با نخستین روز برگزاری رویداد بین المللی جیتکس ۲۰۲۲ در کشور امارات متحده عربی، روز گذشته همایش «روز فناوری ایران» با حمایت همراه اول و مشارکت برندهای معتبر ارتباطی و فناوری برپا شد.
مدیر خانه نوآوری و فناوری روسیه با اشاره به رئوس های تعاملات فناورانه با روسیه گفت:با صادرات به روسیه جهش صادراتی خواهیم داشت.
محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی تازه‌ترین دستاوردهای فناوری هسته‌ای را در یادواره‌ای که به منظور گرامیداشت شهدای هسته‌ای در کاشان برگزار شد، بیان کرد.
نقش هوافضا در ارتقای اقتدار و امنیت ملی و پیشرانی علم و فناوری در دیگر زمینه ها بر کسی پوشیده نیست، در این میان جمهوری اسلامی ایران در رتبه اول منطقه خاورمیانه در تولید علم هوافضا قرار دارد.
فناوری تلفن همراه در کشور امروز چهارشنبه ۱۹ مردادماه ۲۸ ساله شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ