مجتمع آب سنگین خنداب (اراک) یکی از تأسیسات بزرگ هسته‌ای کشور در ۷۵ کیلومتری شمال غرب اراک و در ۵ کیلومتری شهر خنداب است. کار ساخت این مجتمع از سال ۱۳۷۷ آغاز و تمامی مراحل طراحی و اجرای آن توسط متخصصان ایرانی انجام و در سال ۱۳۸۵ مورد بهره برداری قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دارنده نشان برنز مسابقات جهانی جودو گفت: ما طی چند ماه گذشته خیلی شرایط بدی را در جودوی ایران گذراندیم و در این مدت هیچ شاکله‌ای در فدراسیون جودو وجود نداشت حالا با شروع اردوها همه چیز سر و سامان گرفته است.
دارنده نشان برنز مسابقات جهانی جودو گفت: ما طی چندماه گذشته خیلی شرایط بدی را در جودو ایران گذراندیم و در این مدت هیچ شاکله‌ای در فدراسیون جودو وجود نداشت حالا با شروع اردوها همه چیز سر و سامان گرفته است.
دارنده مدال طلای المپیک از وضعیت مجموعه آزادی انتقاد کرد.
دارنده مدال طلای المپیک از وضعیت مجموعه آزادی انتقاد کرد.
سرمربی سابق استقلال در دومین فصل حضور در باشگاه الاتحاد کلبا به دنبال ارتقای جایگاه تیمی است که مدیرانش به عملکرد او اعتقاد کاملی دارند.
دارنده ۴ عنوان پهلوانی ایران در سال‌های ۷۳ تا ۷۶ از اینکه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای حق سفره سه و نیم میلیونی او را پرداخت نمی‌کند، انتقاد کرد و گفت: من نیازی به این مبلغ ناچیز ندارم اما این رفتارها با پهلوانان کشور درست نیست.
دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک پس از احساس درد در تمرینات تیم ملی کشتی آزاد، از زانوی خود MRI گرفت.
دارنده مدال طلای پاراتیراندازی در مسابقات جهانی کره جنوبی گفت: پس از عمل جراحی ۲ ماه استراحت داشتم و مشکلی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین ندارم.
ماگومد عیسی حاجی اف دارنده مدال نقره جهان از روسیه به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد منصوب شد.
ماگومد عیسی حاجی اف دارنده مدال نقره جهان از روسیه به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد منصوب شد.
تیم ملی والیبال ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف دارنده مدال طلای المپیک توکیو 2020 خواهد رفت.
بعداز گروه سوم که استرالیا ، عربستان و چین در کنار تاجیک‌ها در آن حضور دارند، گروه ایران دشوار نرین گروه مسابقات است. البته فوتبال رده سنی پایه پیش‌بینی ناپذیر است اما میزبان در گروه اول قرعه بسیار آسانی دارد.
شاگردان بهروز عطایی برخلاف دو تیم دیگر آسیایی یعنی چین و ژاپن که میزبانی مسابقات گروه خود را برعهده دارند، با حریفان بسیار قدرتمند همگروه شده اند که کسب یکی از دو عنوان اول یا دومی را بعید کرده است
کامران قاسم‌پور دارنده مدال طلای وزن 92 کیلوگرم رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در صربستان، در نظرسنجی مردمی فدراسیون به عنوان برترین کشتی‌گیر سال 1401 انتخاب شد.
دارنده مدال برنز المپیک در دیدار پایانی خود در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی به دلیل حاضر نشدن حریف خود برنده و طلایی شد.
پیش از این نیز میثم دلخانی نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان با برتری ۸ بر ۷ مقابل لری ابولادزه دارنده دو نقره جهان از گرجستان به مدال طلا رسید.
بندرعباس - وزیر نفت با بیان اینکه ایران در جمع ۶ کشور دارنده دانش‌فنی تولید کک‌اسفنجی قرار گرفته است، گفت: ایران در تولید کک اسفنجی به خودکفایی می رسد.
اینجا تربت جام است. جدیداً در آن نه زلزله‌ای آمده، نه جنگی صورت گرفته است. گناه مردم هم تنها این است که در شهری مرزی داخل ایران متولد شده‌اند. سهم آن‌ها از زندگی در کشوری که دارنده دومین ذخایر گازی جهان است، چیزی نیست جز صف. یک روز صف نان و کپسول گاز، روز دیگر صف نفت و بخاری.
دو تیم ایران و ولز در چارچوب رقابت‌های جام جهانی به مصاف هم رفتند. این دو تیم در گروه B رقابت‌های جام جهانی قرار دارند و دومین بازی خود در جام را برگزاری می‌کنند.
دارنده مدال طلای وزن ۶۵ کیلوگرم پیکار‌های کشتی آزاد قهرمانی ۲۰۲۲ بلگراد با اشاره به اینکه نبود روس‌ها در این مسابقات مشهود بود، گفت: بزرگترین آرزو و برنامه من کسب ۱۰ طلای جهان و ۴ طلای المپیک است و برای این هدفم خواهم جنگید.
بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و سران دیگر کشور‌های عضو در شهر سمرقند ازبکستان آغاز بکار کرد. سران کشور‌های چین، روسیه، هند، ایران، ازبکستان، قزاقستان، بلاروس، ترکیه، آذربایجان، قرقیزستان، پاکستان، مغولستان، تاجیکستان و ترکمنستان در این اجلاس حضور دارند.
پژوهشگر مؤسسه رحمان مهم‌ترین دلایل بازماندن از تحصیل و ثبت‌نام‌نشدن مهاجران در مدارس را چنین برشمرد: «عدم اطلاع‌رسانی، قانون اقامت حداقل دو سال مهاجران در ایران و سال‌های طولانی بازماندگی از تحصیل که فرد از نظر سنی بزرگ‌تر از آن است که مدرسه را شروع کند. دومین گروه کودکان بدون شناسنامه است، کودکانی که یا پدر و مادر آنان مشخص نیست یا پدر غیرایرانی دارند؛ و در نهایت پیش‌دبستان است که حدود ۵۰ درصد از جمعیت آموزش پیش دبستانی را دریافت نمی‌کنند».
شاید امید اول کشتی ایران در روز دوم محمدرضا گرایی باشد. دارنده مدال طلای جهان و المپیک و ستاره کشتی ایران در دو سال اخیر که حالا برای دومین مدال طلای خود گام بر می‌دارد.
تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان دومین مسابقه خود درمرحله میانی رقابت های قهرمانی جهان را برابر دارنده یک طلا و عنوان چهارمی دوره قبل این دیدارها واگذار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ