ایرانسل عیدی خود به مشترکانش به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در حالی برگزار شد که در این مراسم با شکوه، شرکت نفت ایرانول در کنار عاشقان ولایت، عید سعید غدیر را جشن گرفت.
او با اشاره به سابقه عیدی دادن در روز عید غدیر اظهار داشت: در روایتی نوشته شده که در روز عید غدیر، امام حسن (ع) مهمانی بزرگی برگزار کردند و امام علی (ع) بعد از اقامه نماز به همراه فرزندان و گروهی از یاران خود به منزل ایشان رفتند. بعد از تمام شدن مهمانی، امام حسن (ع) به مردم هدایایی دادند. همین رفتار امام موجب شد که سنت عیدی دادن در روز عید غدیر میان مردم رواج پیدا کند.
کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب ورزشکاران و اعضای کادر فنی تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی واریز خواهد کرد.
کمیته ملی المپیک مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به حساب ورزشکاران و اعضای کادر فنی تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی واریز خواهد کرد.
به مناسب فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مبلغ 100 میلیون ریال عیدی به حساب ورزشکاران، سرمربیان و مربیان کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازیهای آسیایی هانگژو واریز می شود.
دکتر محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهوری به همراه دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و دکتر امیر محمدزاده لاجوردی رئیس رگولاتوری، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کردند.
با افتتاح غرفه ایرانسل در سالن اصلی (۳۸) توسط دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، رسما آغاز به کار کرد.
مدافع ملوان از حس و حال عجیب این شهر و علاقه ای که مردم به فوتبال دارند می گوید.
مدافع ملوان می‌گوید امسال سال بقای این تیم بود و فصول بعدی قایقران‌های فوتبال ایران متفاوت‌تر دنبال خواهد شد.
مدافع ملوان می گوید امسال سال بقای این تیم بود و فصول بعدی متفاوت‌تر دنبال خواهد شد.
ایرانسل، بسته تخفیفی خود به مناسبت عید سعید فطر را اعلام کرد. این بسته، شامل دو گیگابایت اینترنت و دو ساعت مکالمه ایرانسلی با تخفیف ویژه است.
عیدی استقلال به هواداران در شب کابوس حذف از آسیا
یاسر داودیان رئیس هیئت مدیره بنیاد بیماری‌های نادر ضمن تشکر از همراهی دولت با بیماران نادر کشور بیان کرد: با این ابلاغ معاون اول رئیس جمهور و اجرائی شدن این سند، بسیاری از مشکلات بیماران نادر مرتفع و مطالباتشان محقق خواهد شد.
سالاد حبوبات یکی از انواع خوشمزه سالادهاست که به دلیل داشتن حبوبات پخته در ترکیباتش سرشار از پروتئین و مواد معدنی است.
در فاصله تعطیلات عید نوروز تا تعطیلات عید سعید فطر، ایرانسل بسته تخفیفی برای تماشای محتواهای موجود در لنز، روبیکا و فیلیمو ارائه کرده است.
بسته‌های متنوع و بی‌‎سابقه عیدانه همراه اول به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ اعلام شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کاربران پیام‌رسان‌های داخلی به مناسبت سال جدید عیدی داد.
توصیه می‌شود در هنگام سفر با خودرو از به همراه داشتن تجهیزات لازم و سوخت کافی اطمینان کرده و از هرگونه اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: به جز کارکنان سازمان آتش نشانی عیدی تمام کارکنان شهرداری تهران پرداخت شده است و اگر قرار باشد امتیازی داده شود آتش نشان ها در خط اول قرار دارند.
تا عید باید ۳۰۰ میلیارد بدهی بدهم تا بتوانم مجوز حرفه‌ای بگیرم؛ این انصاف نیست که من را تنها رها کرده‌اند. هماهنگونه که سفارش کردند ایرانسل اسپانسر پرسولیس شود، سفارش کنند همراه اول از استقلال حمایت کند.
ایرانسل بسته ترکیبی ویژه‌ای را به مناسبت عید سعید مبعث، برای تمام مشترکان خود در نظر گرفته است. این بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی، در روز عید مبعث با تخفیف ارائه می‌شود.
میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۱ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت با تصویب هیات وزیران تعیین شد.
مجید عیدی می‌گوید نتایجی که ملوان می گیرد با عملکردشان در زمین همخوانی ندارد.
مویز و اثرات شگفت‌انگیز آن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ