مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی گفت: ۱۳۱ کارگاه تولیدی و حمایتی تحت نظر بهزیستی در کشور فعالیت دارند که ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در این کارگاه‌ها مشغول به کار هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به وجود بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی و خدماتی در استان، گفت: صنایع باید پیشگام راه‌اندازی و فعالیت خانه‌های محیط‌زیست باشند.
محمدباقر نوبخت رییس پیشین سازمان برنامه و بودجه در توییتی نوشت: با انتشار ٣١١/٥ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دوسال بیش از ٨ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی برای کسب درامد منتشر کرد.
عدلیه در سال ۱۴۰۱ علاوه بر فعالیت گسترده در زمینه شناسایی گلوگاه‌های اصلی فساد در کشور، جبهه مقابله با مفسدین اقتصادی را هم تعطیل نکرد و در این زمینه اقدامات مؤثری را به سرانجام رساند.
دفتر مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: بیش از ۱۱ هزار جوان و نوجوان در جلسات گفت و شنود با مسئولین طی سال گذشته حضور داشتند.
اصفهان- معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان نوروزی تاکنون، بیش از ۳۰۰ هزار مسافر در مدارس و فضاهای اسکان آموزش و پرورش اصفهان پذیرش شدند.
مشهد ـ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: تعداد هزار و ۶۴ خانه مسافر در خراسان رضوی در پی ثبت و بررسی درخواستهای صدور مجوز برای اقامت فعال هستند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که از زمان آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین بیش از هزار شرکت خارجی فعالیت خود در روسیه را متوقف کردند.
صدیق با اشاره به بیش از ۵هزار واحد صنفی پوشاک که در زیر مجموعه اتحادیه پوشاک البرز قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه ۷۰ درصد واحد‌های صنفی پوشاک در پاساژ‌ها مشغول به فعالیت هستند باید بیشتر رعایت کنند و مدیریت شود که با چند مورد بی‌حجابی، این مشکل همه‌گیر نشود.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: چهار ماه اخیر بیش از ۲ هزار دانشجو با اجرای طرح دستیار فناور در شرکت‌های دانش بنیان مشغول به فعالیت شده‌اند.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد بازار حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته با تلاش ۱۶۹۴ مجموعه دانش‌بنیان رونق گرفت.
بازداشت شهره موسوی مبنی بر فعالیتش در شرکتی به اسم «کینگ‌مانی» بود که در حوزه رمزارز‌ها فعالیت داشت. او و همسرش با شکایت بیش از سه هزار مال‌باخته مواجه شده و سرانجام بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان رأی به بازداشت آن‌ها داده شد
شهریار افندی زاده از فعالیت بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، ۳۰ هزار مینی بوس و ۳۴ هزار سواری برون شهری در بخش حمل‌ونقل مسافری خبر داد.
مشهد ـ رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: از ابتدای فعالیت مدیریت شهری در دوره ششم تاکنون، بیش از هفت هزار تابلو مزین به نام شهدای گرانقدر در نقاط مختلف سطح شهر نصب شده است.
خرم‌آباد- معاون فناوری وزیر علوم از فعالیت و کار دو هزار و ۲۰۰ دانشجو در فاز نخست طرح «دستیار فناوری» خبر داد.
مشهد ـ دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش گفت: بیش از ۲۰ هزار طلبه جهادی خواهر و برادر در طرح امین در مدارس کشور فعالیت می‌کنند.
اصفهان – معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس کشور به بیش از ۱۰۸ هزار مربی پرورشی نیاز دارند در حالی که اکنون ۴۸ هزار مربی در این بخش فعالیت می‌کنند.
اصفهان – معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس کشور به بیش از ۱۰۸ هزار مربی پرورشی نیاز دارد در حالی که اکنون ۴۸ هزار مربی در این بخش فعالیت می‌کنند.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از فعالیت بیش از 9 هزار تخت بیمارستانی تامین اجتماعی در کشور خبرداد.
رئیس سازمان حج و زیارت، از فعالیت بیش از ۴۰۰ نفر از کارگزاران در واحد امداد و راهنمایی زائران و گمشدگان در اربعین خبر داد و گفت: ۲ میلیون و ۴۰ هزار نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
شرکت فولاد مبارکه در پوشش فعالیت اجتماعی، مقادیر قابل توجهی از منابع خود را به اشخاص حقیقی و حقوقی دولتی و غیر دولتی به صورت هدیه، کمک، تبلیغات و ... ارائه نموده است. بیش از 2 هزار میلیارد ریال بودجه مستقیم برای انجام کمک در کنار چند هزار میلیارد ریال بودجه در حوزه روابط عمومی، خدمات و در پوشش برخی پروژه های توسعه ای منجر به ایجاد لایه حفاظتی از مدیرعامل سابق فولاد مبارکه و خودداری مسئولان دولت سابق در برخورد با وی شده
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از فعالیت بیش از ۱۰ هزار مدرسه در استان خبر داد.
باغملک- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به امدادرسانی به بیش از دو هزار و ۸۰۰ خوزستانی گفت: امدادرسانی‌های هوایی و زمینی در مناطق صعب‌العبور متأثر از فعالیت مانسون ادامه دارد.
به رغم تجربه یکی از گرم و خشک‌ترین تابستان‌ها در کشورمان در دهه‌های اخیر، چند روزی است با فعالیت سامانه‌های بارشی در بسیاری از نقاط کشور، بحران‌هایی به وقوع پیوسته که از جمله آنها، درگیری ۱۸ استان، ۱۰۰ شهرستان و بیش از ۳۰۰ روستا در کشور با سیلاب است؛ بحرانی فراگیر که ابعاد آن رو به افزایش است و متاسفانه به جان باختن شماری از هموطنانمان منجر شده است.
او با انتقاد از فضاسازی اشتباهی که درباره میزان درآمد اهالی سینما و همچنین مباحث مالیاتی پیرامون دستمردها مطرح شده است، بیان کرد: واقعیت این است که تنها چند سلبریتی محدود و انگشت شمار شاید وضعیت مالی خوبی داشته باشند و بیش از نود و پنج درصد فعالان صنوف مختلف هنری و سینماگران فاقد فعالیت مستمر شغلی در طول سال هستند و با مصائب بیکاری، فقر، فقدان ثبات اقتصادی و رفاه نسبی دست و پنجه نرم می‌کنند. قوانین مالیاتی نباید به شکلی باشد که معیشت اکثریت قریب به اتفاق سینماگران که درآمد خوبی ندارند را تضعیف کند زیرا آسیب بیشتری به این گروه وارد خواهد شد. پیشنهاد می دهم کمک کنید تا قانون اخذ مالیات از هنرمندان بازنگری و اصلاح شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ