رییسی در دیدار اخیرش با جمعی از فعالان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان درباره موضوع فیلترینگ اظهار کرد: فعالیت هر سکوی خارجی که حاضر به مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی با ایجاد دفتر در داخل کشور باشد، هیچ منعی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع دانمارک امروز با انتشار بیانیه‌ای به تشریح پیش‌شرط‌های ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین پرداخت.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم طبق برنامه‌ریزی که کرده‌ایم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان آغاز شود، چون سال شلوغی در پیش داریم و نباید به لیگ لطمه بخورد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم با تراکتور را یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ برتر پیش بینی کرد و گفت: بلوغ فنی دو تیم بسیار بالاست و هر تیمی که اشتباه نداشته باشد برنده می‌شود.
مربی پرسپولیس همچنان در انتظار برطرف شدن موانع بازگشتش به این تیم قرار دارد.
شرط مهدی هاشمی نسب برای حضور در کادر فنی استقلال چیست؟
اخیرا نحوه استفاده ما از داده‌ها برای مراقبت‌های بهداشتی، استفاده از پهپاد‌ها در درگیری‌های نظامی و برای غلبه بر شانس‌های شرط بندی تقریبا غیرقابل حل در رویداد‌های ورزشی آغاز شده است.
موسی مارگا که ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد، برای موافقت با جدایی از این باشگاه شرط گذاشت.
یک دیپلمات ارشد روسیه شرط خارج کردن سلاح‌های اتمی تاکتیکی مسکو از بلاروس را تشریح کرد.
رئیس جمهور اوکراین در جریان نشست مطبوعاتی مشترک با رهبران کشورهای آفریقایی که به امید میانجی‌گری جهت پایان جنگ وارد این کشور شده‌اند، از شرط کی‌یف برای آغاز مذاکرات صلح پرده برداشت.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرط موفقیت در صنعت خودرو اتکا به اقتصاد مقاومتی در تمام ارکان است و بر همین اساس در سایپا نیز این موضوع از ابتدای حضور تیم جدید مدیریتی در دستور کار قرار گرفته و ریسک محصول در تهدید خارجی و موانع داخلی بررسی و برنامه ریزی های مناسبی در این جهت آغاز و در حال انجام است.
مدیران تاتنهام دور جدیدی از مذاکرات با یولیان ناگلزمان، مربی آلمانی، را آغاز کرده‌اند.
بر اساس اطلاعیه سامانه جامع تجارت، سابقه واردات بازرگانان در ۲۳۸ ردیف تعرفه جدید، علاوه بر تعرفه‌های مشمول سابقه واردات پیشین، به صورت سیستمی کنترل می‌شود.
یک مقام آمریکایی به شرط محفوظ ماندن هویتش روز دوشنبه و همزمان با آغاز مذاکرات گفت: «هدف ما حصول اطمینان از انجام مذاکرات میان وزرای خارجه دو طرف برای چند روز متوالی با هدف دست‌یابی به صلحی پایدار و عادلانه است.» تمرکز این مذاکرات فارغ از دستیابی به صلح، بر «دستیابی به تفاهمی برای عادی‌سازی روابط» میان دو کشور متمرکز است.
مرور مواضع دولتمردان دوازدهم نشان می‌دهد که طرح مساله خسارت یا غرامت خروج آمریکا از برجام مربوط به دوره زمانی طرح پیش‌شرط‌های بایدن تا آغاز مذاکرات احیای برجام است. البته موضوع شرط غرامت در نشست سران عالی‌رتبه نظام مطرح شد و مورد موافقت قرار نگرفت و پس از آنکه آمریکا شروط خود را کنار گذاشت، مساله غرامت هم دیگر مطرح نشد. این تصمیم نظام بود که فعلا مساله غرامت خروج آمریکا از برجام پیگیری نشود، نه اینکه دکتر روحانی مخالف آن باشد.
در مجموع چنین به نظر می‌رسد که در مقطع فعلی باتوجه به پیش‌شرط‌های دو طرف از جمله ضرورت الحاق مناطق ۴ گانه به خاک روسیه (شرط مسکو) و ضرورت خروج نیرو‌های روس از خاک اوکراین (شرط کی‌یف) شرایط در مقطع فعلی برای آغاز گفتگو‌ها فراهم نیست، اما این مساله ناقض این نیست که ضروری است تلاش‌ها برای شکستن بن‌بست دیپلماتیک و آغاز گفتگو‌ها میان روسیه و اوکراین ادامه پیدا کند.
صبح امروز (شنبه ۶ اسفند ماه) نشست علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۱۰  و با حضور ۲۳۴ نماینده آغاز شد.در این روز نمایندگان مجلس در ۳ شیفت صبح ، عصر و شب جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ را در بخش درآمدی تا تبصره ۶ بررسی نمودند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نخست‌وزیر عراق در این نشست تمایل و پیشنهادی مبنی بر اینکه گفتگو‌های ایران و مصر در سطوح امنیتی و سیاسی آغاز شود و منجر به تقویت روابط تهران و قاهره شود، مطرح کرد، گفت: من از این ایده نخست‌وزیر عراق استقبال کردم.
بیش از دو هفته از شروع آلودگی سریالی هوا در پایتخت می‌گذرد. تفاوت موج اخیر آلودگی هوای تهران با دوره‌های آلودگی سریالی پیش از این در حضور آلودگی گوگردی به عنوان چاشنی آلودگی از جنس ذرات آن هم با غلظت بسیار بالا و تاریخی بوده است. در میانه ایام آلوده تهران که از ۱۶ آذر آغاز شده و همچنان ادامه دارد، دیگر فقط ذرات معلق با قطر کوچک‌تر از ۵/ ۲ میکرون یا به اصطلاح PM۲/ ۵ نبود که هوا را مکدر کرده و سلامت شهروندان را هدف گرفته بود.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
منابع رسانه ای از حذف بند عدم مذاکره با ولادیمیر پوتین در شروط رئیس جمهور اوکراین برای آغاز مذاکره با روسیه خبر داده و اعلام کردند این تغییر با دستور العمل دولت آمریکا صورت گرفته است.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
منابع عراقی صبح امروز از آغاز مجدد ناآرامی ها در بغداد با حضور جمعی از هواداران جریان صدر در نزدیکی پل الجمهوریه خبر دادند.
کاخ کرملین اعلام کرد که صادرات گاز روسیه به اروپا تا هنگام لغو همه تحریم‌های غرب علیه مسکو در پی آغاز جنگ اوکراین، از سرگرفته نخواهد شد.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ