وحیدی وزیر کشور در خصوص حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) گفت: عکس‌العمل به موقع مردم در کنار نیروهای امنیتی باعث دستگیری تروریست شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدادی، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد استیضاح‌کنندگانی که قانع نشدند، بیش از تعداد معین در آیین‌نامه است، لذا روند استیضاح وزیر کشور،‌ در جریان است.
توضیحات وحیدی وزیر کشور را در خصوص ماجرای توقف صادرات برق از ایران به عراق را مشاهده می‌کنید.
شامگاه یکشنبه (۱۹ تیر) برنامه ثریا با حضور وزیر اقتصاد پخش شد و وزیر اقتصاد در رابطه با تورم، فعالیت‌های اقتصادی دولت و تسهیل صدور مجوز کسب و کار توضیحاتی را ارائه داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکرات نمایندگان درباره علت عدم اعلام وصول استیضاح وزیر کشور توضیحاتی به نمایندگان داد.
روز گذشته وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، بندهای جنجالی بخشنامه رئیس ستاد انتخابات کشور را که موجب گلایه نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده بود را ملغی‌اثر اعلام کرد اما این اقدام هم موجب جلب رضایت نمایندگان نشد و امروز وزیر کشور برای ادای توضیحاتی در جلسه غیرعلنی مجلس حضور یافت.
احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده شیراز و زرقان از سجادی گفت: سوال نماینده مردم شیراز و 44 نفر از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی است.
نمایندگان مجلس، توضیحات وزیر ورزش درباره علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور را قانع کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.
وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: در درگیری که در مرز سیستان و بلوچستان صورت گرفت، پاسخ مقتضی به مرزبانان افغانستانی داده شد. درگیری مختصری بود و برطرف شد، مذاکراتی هم با طرف طالبانی صورت گرفت، در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و مرز آرام و باز است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
وزیر کشور، درباره برگزاری انتخابات به شکل الکترونیکی و همچنین موضوع حجاب، توضیحاتی ارائه داد.
حسینی گفت: اگر استیضاح در روز یکشنبه اعلام شود، وزیر صمت در مجلس حاضر شده و توضیحات خود را به نمایندگان ارائه می‌کند. دولت هم از وی حمایت می‌کند، چون معتقد است عملکرد وی خوب بوده است و تغییر در این شرایط به نفع کشور و دولت نیست. امیدوارم با توضیحاتی که فاطمی امین می‌دهد، نمایندگان هم با دولت همراهی داشته باشند.
توضیحات یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش را در خصوص آخرین وضعیت بد حال شدن دانش آموزان در کشور را مشاهده می‌کنید.
پس از استماع توضیحات وزیر ورزش مجتبی یوسفی از توضیحات وی قانع نشد و بیان کرد: در عین احترام به چهره ارزشی وزیر ورزش برای حفظ شعار و آرمان‌های کشور سوال را به رای می‌گذارم.
مشاور امنیتی نخست وزیر عراق ضمن تشریح جزئیات طرح استقرار نیروهای مرزبان عراق در مرز ایران و ترکیه گفت که هدف طرح جدید، حل مشکل 40 ساله عراق برای کنترل مرزهای بین المللی این کشور است.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ارسال پیام هشدار زلزله را اشتباه فنی تیم تحقیقاتی همراه اول عنوان کرد.
زاهدی وفا وزیر پیشنهاد تعاون و رفاه در صحن مجلس گفت: مدارک کافی ارائه شده که فرزندان من هیچ گونه تابعیت یا اقامت در خارج از کشور ندارند؛ افتخارم این است که در کشور خودم خدمت کنم.
توضیحات سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با وزیر کشور و فرمانده کل انتظامی کشور را مشاهده می‌کنید.
وزیر دادگستری در رابطه با فروش و جابه جایی زندان ها و پرداخت خسارت ناشی از ارای اشتباهی قضات توضیحاتی ارائه داد.
وزیر دادگستری در رابطه با فروش و جابه جایی زندان ها و پرداخت خسارت ناشی از ارای اشتباهی قضات توضیحاتی ارائه داد.
احمد وحیدی گفت: تا حالا پنج تا شش مورد تیراندازی از سوی مرزبانان طالبان داشتیم که این مسئله هم به دلیل توجیه نبودن مرزبانان طالبان است و هربار هم با تماس با کابل حل شده و شکل جدی پیدا نکرده است.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۵.۴ درصد ارزان شده است.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به این‌که برقی‌سازی خودروها برنامه‌ریزی شده، خاطرنشان کرد: خودروی K125 اولین محصولی است که هم زمان مدل بنزینی آن، با طراحی مدل برقی در دستور کار قرار گرفته است، البته ورود خودرو با مدل بنزینی خواهد بود.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تکذیب شایعات مطرح شده درباره حذف کارت سوخت جایگاهداران، گفت: هیچ ابلاغیه‌ای درباره حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین وجود ندارد و چنین طرحی در برنامه نیست.
محمد صفایی دلوئی به نمایندگی تعدادی از نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ تیر) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی خود از سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی درخصوص علت تخلفات گسترده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از پاسخ‌های وزیر قانع نشد.
معاون جدید تجربیات گسترده‌ای در حوزه مسائلی سیاسی دارند، به گونه ای که در سال‌های گذشته مسئولیت‌های مختلفی را در سطح معاون وزیر داشته‌اند. همچنین هم‌نفس با سردار شهید سلیمانی بوده‌اند؛ بنابراین هم‌ ظرفیت‌های شخصی ایشان و هم تجربیات مدیریتی و عملیاتی ایشان گران‌سنگ و خوب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ