فدراسیون فوتبال برزیل پس از مدت‌ها تلاش و پافشاری بالاخره موفق شدند کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی بعدی این تیم انتخاب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کروز به عنوان غرفه برتر هجدهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه‌های خودروی سال ۱۴۰۲ شناخته شد.
تیم فوتبال سپاهان در حالی برابر ذوب‌آهن به برتری رسید که مورایس در مرکز زمین یک استعداد جدید را به کار گرفت.
منصور قنبرزاده اعلام کرد که یک بازیکن از تست ایفمارک رد شده است.
آمار مهاجرت پزشکان وحشتناک است. غیر از این‌که به مرکز پژوهش‌های مجلس سپرده شده تا دلایل موضوع را مشخص کنند، بسیاری از حرف‌های جامعه تخصصی باید جدی گرفته شود. وقتی بحث تعرفه‌ها را داریم و یکی از دلایل مهم جامعه پزشکی نیز همین واقعی نبودن تعرفه‌هاست، باید به آن توجه کرد. دستگاه اجرایی برای این موضوع چه کاری کرده که تعرفه‌ها واقعی شود؟
جان‌لوکا مانچینی، مدافع رم، به همراه ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از فینال لیگ اروپا شرکت کرد و گفت با وجود سابقه درخشان سویا در این تورنمنت جالوروسی امید زیادی به قهرمانی دارد.
فرمانده کل ارتش در گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور گفت: ارتش توان و قدرت بالای نظامی و تخصص حرفه‌ای خود را برای رفع تهدیدات به کار خواهد بست.
رییس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی گفت: در دو سال اخیر نزدیک به ۱۰ هزار پزشک که عمده آن‌ها افراد متخصص و فوق تخصص بوده‌اند گواهی گود استندینگ دریافت کرده اند و این می‌تواند رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی ما را در بسیاری از رشته‌ها در سال‌های آینده از نیروی انسانی خالی کند.
استقلال تیم خوبی است، اما در حال حاضر روحیه تیم و شرایط پرسپولیس به جهت قهرمانی و روحی روانی و فنی بالاتر از استقلال است و فکر می‌کنم با هنری که آقا یحیی دارد و سابقه دو بار قهرمانی را در کارنامه‌اش دارد قادر است از تخصص بالایش استفاده کرده و تیم را به عنوان قهرمانی برساند
عارف غلامی می گوید که این باشگاه نزدیک به یک سال است تبلیغ اسپانسری را می کند که پرداختی به باشگاه نداشته است.
اجرای دو طرح از جمله ارائه خدمات پزشکی به دانش آموزان و فرهنگیان بازنشسته در راستای همکاری بین مجمع خیرین، سازمان نظام پزشکی و وزارت آموزش و پرورش مطرح شد.
بازیکن پیشین استقلال گفت: هر تیمی که در دربی پیروز از زمین خارج شود قهرمان لیگ خواهد شد.
عبدی برای سومین بازی متوالی اثر خود را در نمایش پرسپولیس گذاشت.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: باید برای تحقق برنامه‌ها و اهداف خود سراغ افراد دارای تخصص برویم، با کنار گذاشتن افرادی که صاحب تخصص، تجربه و علم هستند نمی‌توان به نتیجه مورد انتظار رسید.
مدیرعامل ایران خودرو برای بررسی روند اجرایی و نتایج طرح امدادنوروزی از مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو بازدید کرد.
تعهد، تخصص و مهارت برای کروز اولویت است/ کروز در جذب نیروی انسانی معیارهای حرفه‌ای و تخصصی دارد
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، اکوتوریسم را سفر مسئولانه به مناطق طبیعی خواند و گفت: پایه اساسی گردشگری طبیعت، تخصص و داشتن درک از طبیعت است.‌
تیم برانکو ایوانکویچ با ارائه یک بازی واقع‌گرایانه و حساب شده بحرین را شکست داد.
پیش از اینکه مازیار زارع و پژمان نوری به عنوان دو فوتبالیست برجسته شهر انزلی به تیم بازگردند، این تیم انگار در مردابی گرفتار شده بود و هر چه دست و پا می‌زد، پایین‌تر می‌رفت.
رئال مادرید که در آخرین ال کلاسیکوی خانگی 0-4 باخته بود، امشب 1-3 بارسلونا را مغلوب کرد.
روبرت لواندوفسکی امشب برای اولین بار با پیراهن بارسا برابر بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت و امید اول گلزنی بارسلوناست. بایرنی ها قطعا باید نگران ستاره سابق خود باشند.
این روز‌ها این ضد و نقیض گوئی رئیس مجلس شورای اسلامی در قالب یک کلیپ در فضای مجازی دست به دست می‌شود همراه با این سؤال که بالأخره بانک‌ها مبتلا به ربا هستند یا نه؟
با پیگیری از اعضای مجمع خیرین خراسان رضوی زمینه تأسیس شعبه این مجمع در استان فوق آماده و بزودی اقدام خواهد شد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: متاسفانه برخی از مدیرانی که منصوب می‌شوند علاوه بر نداشتن تخصص لازم و تحصیلات مرتبط، هیچگونه برنامه پیشگیری از فسادی نداشته و ارائه نکرده‌اند.
تغییر از سینمای سنتی به سینمای اقتصادی صنعتی، طرح راه اندازی تامین مالی جمعی که مدتی پیش در فارابی رونمایی شد و همچنین خبر بهره برداری از مرکز نوآوری فارابی هم از دیگر دلایلی است که می بایست به حرکت قطار فارابی به سمت نوآوری و به روزرسانی به آن استناد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ