عارف غلامی می گوید که این باشگاه نزدیک به یک سال است تبلیغ اسپانسری را می کند که پرداختی به باشگاه نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی امشب برای اولین بار بعد از حضور در اینترمیامی در یک نشست خبری حضور پیدا کرد.
لوئیجی ریوا، مدیرفنی اسبق تیم ملی فوتبال ایتالیا، می‌گوید اگر روبرتو مانچینی هدایت تیم ملی عربستان را بپذیرد خیلی ناراحت می‌شود.
دکتر تن ساز گفت: دختر‌ها در سن بلوغ خیلی به مصرف ترشیجات تمایل پیدا می‌کنند و ممکن است در آینده دچار کم کاری تخمدان‌ها و ناباروری شوند؛ به همین دلیل بهتر است که از همان دوران بلوغ در مصرف خوراکی‌ها دقت داشته باشند. حتی آقایان هم در صورتی که مزاج سردی دارند بایستی در مصرف سردی‌ها خصوصا ترشیجات دقت داشته باشند.
کاپیتان اسبق آبی‌پوشان گفت: استقلال در رفسنجان بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت و با اینکه با یک گل از حریف عقب بود، ولی توانست ۳ امتیاز با ارزش را کسب کند.
خیلی صریح باید گفت که ایده‌های خوب، یا تصویب نمی‌شود یا اگر شد به مرحله اجرا نمی‌رسد، یا اگر هم برسد (مثل این صندوق) با فاصله زیاد از اهدافش عمل خواهد کرد. به این علت روشن که آن پول و ارزی که در صندوق توسعه ملی است، قدرت دارد و این ساختار سیاسی اجازه نمی‌دهد که پول و قدرت مستقل در جایی وجود داشته باشد، پس تخصیص آن براساس اولویت‌های سیاسی و کوتاه‌مدت و نه اقتصادی و بلندمدت انجام خواهد شد.
اگر سیاست تخصیص آب را از وزات نیرو بگیریم و به سازمان برنامه و بودجه بدهیم، یعنی مثل تخصیص بودجه، آن‌ها تشخیص بدهند کجا‌ها باید مصرف آب کم شود، دراین‌صورت خیلی از چاه‌ها و پمپاژ آب کنار خیلی از رودخانه‌ها باید تعطیل شود، ما توان مصرف ۹۰ میلیارد متر مکعب آب در سال را نداریم، اگر ۴۰ درصد سازمان ملل را بپذیریم سقف مصرف ما ۳۶ میلیارد متر مکعب آب می‌شود، ما باید طی پنج-شش سال ۴۰ میلیارد متر مکعب از استحصال آب از منابع سطحی و زیرزمین کم کنیم.
گاهی هنگام پخت غذا پیش می‌آید که غذا بیش از آنچه می‌خواهید شیرین می‌شود. برای رفع شیرینی زیاد غذا می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.
برای رفع شیرینی زیاد غذا، می‌توانید چند قطره عصاره لیمو به آن اضافه کنید. عصاره لیمو حاوی اسید سیتریک است که می‌تواند شیرینی را کاهش دهد و به جای آن یک طعم ترش و ملس ایجاد کند.
به عقیده رالف رانگنیک انتقال انکونکو به چلسی یک تصمیم عجولانه بوده است
سرمربی فوتبال استقلال گفت: تیم ما همواره متمرکز است و خیلی سخت هر هفته تلاش می‌کند. تیم ما بسیار متحد بوده و روی کار خود بسیار متمرکز است. بازیکنان ما در هر بازی می‌جنگند تا پیروز میدان شوند. من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.
هافبک گل گهر می گوید اگر اشتباهات داوری مانعشان نمی‌شد رتبه بهتری در جدول داشتند.
اگر از ادعا‌های معقول و غیر معقول سایت‌های مختلف درباره سنجش ضریب هوشی و ویژگی‌های شخصیتی از طریق چنین آزمون‌هایی بگذریم، صرف وقت برای یافتن راه حل علاوه بر سرگرم کردن شما می‌تواند به بالا رفتن تمرکزتان هم کمک کند.
کاپیتان دوست داشتنی نفتی‌ها خیلی بدشانس بود که نتوانست گل زیبایی را مقابل پرسپولیس به ثمر برساند.
سرمربی لیورپول بعد از پیروزی مقابل وولوز گفت:"عملکرد فردی بازیکنانم خوب بود و از این بابت خوشحالم."
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک گفت: اگر صحبتی در مورد بی توجهی و کمبود امکانات می‌کنم برای خودم نبوده بلکه کل ورزش مدنظر است.
یک فوق تخصص بیماری‌های کلیه و فشارخون گفت: اگر فشارخون فرد در پی استرس ۱۴ تا ۱۵ باشد نیازی به اقدامات اورژانسی نیست، ولی اگر فشار خون ۱۸ تا ۲۰ باشد بسیار خطرناک بوده و باید اقدامات اورژانسی انجام شود.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: حتی اگر یک دقیقه هم در جام جهانی فرصت بازی داشته باشم تلاش می کنم.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: حتی اگر یک دقیقه هم در جام جهانی فرصت بازی داشته باشم تلاش می کنم.
رضا میرزایی می گوید که انتظارات از بازیکنان استقلال خیلی بالاست و باید هر هفته در فرم ایده‌آل باشید تا بتوانید بازی کنید.
روی ماتا دستیار ساپینتو گفت اگر قریشی هم گل بخودی نمی زد، ما 2 بازیکن داشتیم که می‌توانستند در آن صحنه گل را به ثمر برساند.
کارشناس فوتبال ایران در خصوص شرایط تیم ملی نکاتی را مطرح کرد.
کارلو آنچلوتی معتقد است اگر در نیمه دوم انگیزه بازیکنان رئال کم نمی‌شد، می توانستند دربی را با نتیجه بهتری ببرند.
اگر خودمان کار را برای خودمان سخت نمی‌کردیم احتمالا کم تر برای پیروزی بر آرژانتین استرس می کشیدیم.
اگر خودمان کار را برای خودمان سخت نمی‌کردیم احتمالا کم تر برای پیروزی بر آرژانتین استرس می کشیدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ