منصور قنبرزاده اعلام کرد که یک بازیکن از تست ایفمارک رد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آمار مهاجرت پزشکان وحشتناک است. غیر از این‌که به مرکز پژوهش‌های مجلس سپرده شده تا دلایل موضوع را مشخص کنند، بسیاری از حرف‌های جامعه تخصصی باید جدی گرفته شود. وقتی بحث تعرفه‌ها را داریم و یکی از دلایل مهم جامعه پزشکی نیز همین واقعی نبودن تعرفه‌هاست، باید به آن توجه کرد. دستگاه اجرایی برای این موضوع چه کاری کرده که تعرفه‌ها واقعی شود؟
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
فوق تخصص گوارش و کبد گفت: اگر فردی ناراحتی گوارشی مانند ترش کردن، یبوست، اسهال، آلرژی یا حساسیت غذایی، درد ناحیه شکم به مدت طولانی داشت باید به پزشک مراجعه کند.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با تاکید بر اینکه رژیم مدیترانه‌ای که اساس اش بر مصرف سبزبجات و فیبر‌ها است مورد توافق متخصصین قلب و عروق است، می‌گوید:رژیم کتوژنیک که مبنایش کاهش مصرف کربوهیدرات‌ها و گرفتن انرژی از چربی هاست باید تحت مطالعه بیشتری از حیث عوارض قلب و عروق بخاطر افزایش چربی ال دی ال خون قرار بگیرد.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی می گوید :دردهای صبحگاهی پشت سر گاهی نشانه فشار خون بالاست. در چنین شرایطی اگر دستگاه فشار خون ، فشار خون بالای شخص را تایید نکند باید از دستگاه هولتر فشار خون کمک گرفت تا وضعیت فشار خون بیمار بطور دقیق بررسی شود. معمولا سردردر صبحگاهی بیماران زیادی با کنترل فشار خون بالا درمان می شود منبع: خبرآنلاین
فوق تخصص خون و آنکولوژی درباره سرطان خون، گفت: نمای کلی این بیماری ممکن است شبیه به سرماخوردگی و یا بیماری‌های عفونی باشد، به شکلی که روند بیماری طولانی می‌شود.
رییس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی گفت: در دو سال اخیر نزدیک به ۱۰ هزار پزشک که عمده آن‌ها افراد متخصص و فوق تخصص بوده‌اند گواهی گود استندینگ دریافت کرده اند و این می‌تواند رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی ما را در بسیاری از رشته‌ها در سال‌های آینده از نیروی انسانی خالی کند.
فوق تخصص خون و آنکولوژی کودکان و نوجوانان، شایع‌ترین کم‌خونی تغذیه‌ای را ناشی از فقر آهن دانست و گفت: در اکثر موارد علت این بیماری، اجتناب از دادن آهن کمکی به شیرخواران است.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با تاکید بر اینکه اضطراب و نگرانی زیاد به گرفتگی عروق قلبی کمک می کند،می گوید: علاوه بر قند ، چربی و فشار خون بالا و کنترل نشده و نیز مصرف دخانیات ، استرس و اضطراب زیاد از خطرات جدی برای سلامت عروق قلبی محسوب می شود. بعلاوه که داروهای کنترل استرس به تنهایی نمی توانند جلوی عوارض منفی استرس را بر عروق قلبی بگیرند. منبع: خبرآنلاین
فوق تخصص قرنیه گفت: عینک‌های آفتابی استاندارد معمولاً ۱۵ تا ۲۵ درصد از نور را عبور می‌دهند که این میزان برای اکثر فعالیت‌های روزمره کافی است. بهترین رنگ برای عینک‌های آفتابی، در وهله اول خاکستری و پس از آن قهوه‌ای است. بهترین عینک آفتابی را بشناسید
فوق تخصص آلرژی و ایمنی شناسی بالینی، با بیان اینکه آلرژی‌های فصلی می‌توانند با آسم همراه شوند و به‌مرور تبدیل به آسم شوند، گفت: آلرژی‌های بینی که بیشتر در فصل بهار شاهدان هستیم به‌صورت عطسه، گرفتگی بینی و احتقان هستند، همچنینیکی از شایع‌ترین عواملی که می‌تواند باعث افزایش بروز آلرژی شود، آلودگی‌ها خواهند بود.
عبدی برای سومین بازی متوالی اثر خود را در نمایش پرسپولیس گذاشت.
استفاده روزانه از عسل و آویشن در کودکان بالای یک سال در درمان سرفه‌های طولانی بسیار موثر است. همچنین نباید از تاثیر مصرف میوه‌های دارای ویتامین C و نیز سبزیجات تازه در بهبود سرفه کودکان غافل شد.
محمد میلاد ناصری و زهره صادقی پسر و عروس دکتر ناصری فوق تخصص جراحی قلب و عروق که طبیبی نامی در جامعه پزشکی ایران و منطقه است، جمعه گذشته در اقدامی جنایتکارانه در سیاتل آمریکا به قتل رسیدند اما کمتر رسانه ای در کشور تلاش کرد تا روایت واقعی این فاجعه را از زبان صاحبان اصلی اش بشنود و نشر دهد.
فوق تخصص آسم و آلرژی بیمارستان مسیح دانشوری آلرژی بهاره را یک بیماری التهابی شایع مخاط بینی دانست که با توجه به شباهت علائم آن با کرونا باعث نگرانی برخی از مبتلایان شده است.
محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه رگ های قلبی ما از سن ١٠سالگی دچار گرفتگی های خفیف می شود که این پلاک های کوچک می تواند در سنین جوانی و تحت شرایطی ، دچار پارگی و ایجاد سکته قلبی در فرد بشود، می گوید: عمدتا جوان هایی که دچار چربی و فشار خون بالا یا دیابت کنترل نشده هستند و کسانی که سیگار می کشند در خطر سکته قلبی و گاها مرگ بر اثر این عارضه هستند. منبع: خبرآنلاین
فوق تخصص اطفال کودکان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، گفت: در حساسیت نوزاد به شیر، متداول‌ترین و اولین احتمال، حساسیت به پروتئین‌های گاوی است.
فوق تخصص بیماری‌های کلیوی بزرگسالان با تاکید بر رژیم غذایی مناسب گفت: آب جوشیده شده به دلیل دارا بودن املاح بالا بر احتمال ایجاد سنگ کلیه می‌افزاید.
فوق تخصص نوزادان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در خصوص علت زردی در نوزادان توضیحاتی ارائه داد.
یک فوق تخصص قلب و عروق گفت: در کم‌کاری تیروئید، کاهش سطح هورمون تیروئید باعث می‌شود ماهیچه قلب با شدت کمتری پمپاژ خون را انجام داده درنهایت ضعیف شود و قلب را دچار نارسایی کند.
مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در رشته‌های تخصصی پایه مانند بیهوشی، طب اورژانس، داخلی، جراحی و زنان با کمبود متقاضی روبرو هستیم و رشته‌های فوق تخصصی مانند جراحی قلب، جراحی قفسه سینه و جراحی اطفال نیز خواهان چندانی ندارند. این که در رسانه‌ها گفته می‌شود رشته قلب متقاضی ندارد به این معنی است که رشته جراحی قلب با کمبود متقاضی روبرو است.
در سایر پرونده‌ها برای تعیین علت فوت تنها یک پزشک نظر تخصصی می‌دهد، اما در این مورد خاص به دلیل دستور مقام قضایی کمیسیونی با ۱۹ پزشک در تخصص‌های مختلف (مغز و اعصاب، قلب و عروق، فوق تخصص غدد و ...) تشکیل شد که تنها ۵ نفر آن‌ها شاغل در سازمان ما بودند.
محمدرضا محمدحسنی فوق تخصص قلب و عروق درباره سردرد‌های صبحگاهی و ارتباط آن با فشار خون بالا گفت: فشار خون بالا در بیشتر موارد یک بیماری خطرناک است به همین دلیل «قاتل خاموش» نامیده می‌شود و می‌تواند با سردرد‌های صبحگاهی ارتباط داشته باشد.
با پیگیری از اعضای مجمع خیرین خراسان رضوی زمینه تأسیس شعبه این مجمع در استان فوق آماده و بزودی اقدام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ