پیش از اینکه مازیار زارع و پژمان نوری به عنوان دو فوتبالیست برجسته شهر انزلی به تیم بازگردند، این تیم انگار در مردابی گرفتار شده بود و هر چه دست و پا می‌زد، پایین‌تر می‌رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل صنایع پوشاک و نساجی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۱۷.۱ درصدی این صنعت تا خرداد ۱۴۰۲ گفت: به دلیل کاهش کشتار شاهد افت تولید چرم بوده ایم.
مدافع گلزن استقلال در دربی 101 بار دیگر فرشته نجات آبی‌ها شد.
سیب زمینی یک لکه بر عالی است و می‌توان با خیال راحت از آن در خانه استفاده کرد. از آن‌ها برای پاک کردن لکه‌های باقی مانده چغندر یا توت استفاده کنید یا آن‌ها را روی فرش یا پارچه‌های دیگر بکشید تا لکه‌های سرسخت پاکسازی شوند.
برای افزایش عمر جارو برقی، قبل از اینکه از آن استفاده کنید، لوازم مختلف را از روی فرش بردارید تا هنگام جارو کشیدن مجبور نباشید این کار را انجام دهید و از روشن ماندن بیش از حد جارو خودداری کنید.
تابلو فرشی نفیسی به اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال تقدیم شد تا این فرش به موزه فوتبال قطر اهدا شود.
هزار و ۲۰۰ قالیباف طی دو سال با بیش از ۳۶۰ میلیون گره، هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش بافته‌اند تا این فرش‌ها به حرم قم هدیه شود.
امید عالیشاه به اعتراض تیم‌ها به برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
رایج بود که آب تهران سالک می‌آورد و مرض سالک نشانه تهرانی بودن است. در حالی که این گناه آب نبود بلکه گناهِ آلودگی شدید آب در شهر بزرگی چون تهران بود که بدست خود مردم آلوده شده بود. آب‌هایی در نهر‌ها و جو‌های روباز که همه چی در آن شسته می‌شد از رخت و فرش و لحاف تا کهنه بچه و شلوار زیر جامه بیماران سل و سوزاکی
درست در روز‌هایی که ورزش روسیه از حضور در رقابت‌های بین‌المللی محروم است و کمتر کشوری ریسک بازی‌کردن با آن‌ها را به جان می‌خرد، ایران برای این تیم فرش قرمز پهن کرد تا بعد از مدت‌ها انزوا، این تیم بتواند یک بازی تدارکاتی خوب برگزار کند؛ ولی ظاهرا درک این شرایط اولویتی نداشته و بازیکنان روسیه ترجیح می‌دهند سطح زندگی در ایران به‌ویژه تهران را در رسانه‌های داخلی شرح دهند؛ اظهاراتی که در ایران هم موافقان و مخالفانی دارد.
پاکو خمس بازیکنانش را دور خود جمع کرد و به آن‌ها گفت: ما همان تیمی هستیم که همه را شکست داد، همینطوری باید ادامه دهیم.
در حالی که تا چندی پیش ایران واردکننده فرش بود، حالا برنامه‌ریزی برای توسعه صادرات به غرب آفریقا و شرق آسیا در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است.
فرشته کریمی خانم گل فوتسال آسیا در اقدامی قابل توجه کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را به محل تمرین تیمش برد.
با گذشت ۲۶ روز از جنایت، صبح روز گذشته پسر جوان بالاخره قتل پدرش اعتراف کرد. او در رابطه با انگیزه جنایت گفت: مدتی قبل عاشق دختر جوانی شدم، اما پدرم با این ازدواج مخالفت کرد و من برای همیشه او را از دست دادم. شکست عشقی باعث شد کینه پدرم را به دل بگیرم. این کینه در دلم بود تا اینکه شب حادثه در حال کشیدن قلیان بودم و خواستم برای خودم چای بریزم که پایم به قلیان گرفت و ذغال‌ها و آب قلیان روی فرش ریخت و پدرم با دیدن این صحنه شروع به داد و بیداد و توهین به من کرد.
«تهیه چند عبارت شعارگونه کار را آسان می کند اما قرار نیست که رئیس دستگاه اجرایی کشور تا ابد در گیر شعارها باشد و از عرش اعلای شعار به فرش محرومیت ها پایین نیاید و آنها را لمس نکند.»
تیم ملی فوتسال زنان ایران درحالی عنوان قهرمانی در مسابقات کافا 2023 را کسب کرد که فرشته کریمی و سارا شیربیگی نیز به عنوان برترین بازیکن و بهترین گلزن مسابقات انتخاب شدند.
فرشته کریمی و سارا شیربیگی تا اینجای رقابت‌های کافا ۲۰۲۳، هر کدام پنج گل وارد دروازه حریفان ایران کردند و برای فتح عنوان خانم گلی در این مسابقات با یکدیگر رقابت جالبی دارند!
رئیس مرکز ملی فرش گفت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه، ۲‌میلیون و ۷۲۲ هزار و ۴۸۷ متر مربع فرش دستباف در کشور تولید شده است.
اگر قصد دارید تغییری جذاب و کم هزینه در خانه خود ایجاد کنید این ویدیو را تا انتها ببینید.
به گفته یک منبع نزدیک به باشگاه استقلال، آرمان رمضانی قرار بود نیم فصل در لیست مازاد ساپینتو قرار بگیرد اما...
سفر شی به عربستان سعودی قابل توجه است، اما هم چنین نشان دهنده پیشرفت طبیعی روابط چین و عربستان است. روابط اقتصادی عربستان سعودی و چین برای سالیان متمادی در حال رشد بوده اگرچه تا حد زیادی به حوزه نفت و پتروشیمی محدود شده است. عربستان سعودی از سال ۱۹۸۹ میلادی زمانی که "علی النعیمی" مدیر اجرایی آرامکو بود نگاه‌اش به چین بوده است. او معتقد بود که چین روزی بازار اصلی نفت خام عربستان خواهد بود.
اگر پنالتی دوم کین مقابل فرانسه به گل تبدیل می شد شاید سرنوشت به گونه‌ای دیگر برای سه شیرها رقم می خورد.
سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه عده ای قصد دارند کارهایش را در ایراان بی ارزش کنند، گفت: انتظار ندارم برایم فرش قرمز پهن کنند اما شایسته حضور در جام جهانی هستم.
ترافیک نیمه‌سنگین در ۹ جاده بین‌شهری
از نی‌های نوشیدنی گرفته تا کفپوش های حرفه‌ای سالن‌های ورزشی، انواع توپ‌های ورزشی و لوازم مختلف رشته‌های تخصصی، خودروهای سواری و اتومبیل‌های مسابقه، اسباب‌بازی‌ها ، طناب‌ها و سیم‌ها، بسته‌بندی‌ها، فرش و لوله و ... با پروپیلن ساخته می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ