دبیر ستاد حقوق بشر گفت:اینستاگرام از حذف بیش از ۳ میلیون پست مربوط به معامله سلاح جنگی در زمان اغتشاشات، بر اساس درخواست رسمی ایران خودداری کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌کل دادگستری استان فارس در ارتباط هویت تروریست اصلی که شب گذشته در صحن حرم دستگیر شده بود، بیان کرد: این فرد در تحقیقات اولیه خود را رحمت‌الله نوروزف معرفی کرده است.
معاون نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا تروریست‌های منطقه التنف را به مواد شیمیایی مجهز کرده‌ است تا دولت سوریه را متهم کند.
معاون نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا تروریست‌های منطقه التنف را به مواد شیمیایی مجهز کرده‌اند تا دولت سوریه را متهم کنند.
دبیر ستاد حقوق بشر با انتشار پیامی در واکنش به شهادت دو افسر ایرانی در زاهدان توسط تروریست‌ها گفت: وقت آن است که برای این قهرمانان شهید به دنبال اجرای عدالت باشیم.
ارتش سوریه یورش تروریست‌ها را در محور کبانه در حومه شمالی لاذقیه ناکام گذشت و شماری از آنها را به هلاکت رساند.
وزارت دفاع سوریه در بیانیه ای از نتایج عملیات هوایی و زمینی موفق نیروهای ارتش این کشور با همکاری نیروهای روس خبر داد.
پس از تحرکات تروریستهای در شمال غرب سوریه، مواضع هیئت تحریر الشام از آسمان و زمین زیر آتش سنگین قرار دارد و آسمان منطقه شاهد پرواز گسترده جنگنده‌هاست.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که متأسفانه در این درگیری، پنج تن از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند.
پلیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه‌سر" هنگ مرزی سراوان روبه‌رو شدند که در این درگیری متأسفانه پنج نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل شدند و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند
معاون رئیس شورای امنیت روسیه در واکنش به انفجار سن‌پترزبورگ گفت: تروریست‌ها باید بدون مذاکره نابود شوند.
سه-چهار ماهی که گذشت، روزهای خاصی در تاریخ ایران بودند. جنبش زن زندگی آزادی، با نام ایران و حمایت از زنان ایرانی، تمام جنایتکاران و تروریست‌ها و تجزیه‌طلب‌ها را دور هم جمع کرد.
تروریست‌ها در جنوب بورکینافاسو دست‌ کم ۵۰ زن را ربودند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: انتقام از آمران و مباشران و عاملان ترور سردار سلیمانی، هرگز از دستور کار جوانان جهان اسلام و بلکه ارادتمندان او در اقصی نقاط عالم خارج نخواهد شد و تروریست‌ها تا روز انتقام باید زندگی ننگین خود را با این کابوس سپری کنند.
فرمانده هنگ مرزی سراوان از درگیری مسلحانه مرزداران با اشرار و معاندان مسلح و کشف تعداد ۵۶۳ عدد انواع مهمات جنگی خبر داد.
قالیباف با بیان اینکه جمهوری اسلامی نه از ترور فیزیکی و نه از راه‌انداختن صحنه جنگ شناختی ابایی ندارد، عنوان کرد: می‌دانیم که در برخی حوزه‌ها به ویژه اقتصادی، اشکالات و ضعف‌هایی داریم و تحریم همین تروریسم‌ها موجب تحمیل مشکلات اقتصادی شده است که البته بخشی هم از ضعف ما در حوزه مدیریتی و کم توجهی ما مسئولان بوده است که باید کمک کنیم تا بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.
مدیرکل امور بین‌الملل معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:حامیان تروریست‌ها صلاحیت اظهار نظرهای حقوقی بشری ندارند.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه تروریست‌ها به زودی به سزای عمل خود می‌رسند، گفت: از خون شهدای امنیت نمی‌گذریم.
مدیرکل آژانس ملی جرم و جنایت انگلیس (NCA) می‌گوید که تسلیحات غربیِ ارسالی به اوکراین، می‌تواند به خارج از کی‌یف قاچاق شده و ‌به دست مجرمان و تروریست‌ها بیفتد.
سخنگوی دولت گفت: تروریست‌ها در شاهچراغ به پشتوانه دیکتاتورهای رسانه‌ای که ترور را ترویج می‌دهند و باآتش اغتشاش‌گران که امنیت را سلب می‌کنند، کودکان، زنان و مردان بی‌گناه را به شهادت رساندند.
رئیس جمهور با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان مان را در حادثه تروریستی شیراز، گفت: این شرارت، قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند.
معاون شورای امنیت ملی روسیه با اشاره به اینکه دولت اوکراین عامل انفجار در پل کریمه است تأکید کرد حذف تروریست‌ها پاسخ مسکو به این «جنایت» است.
وزیر امور خارجه گفت: با گذشت ۴ دهه و علیرغم تعهدات مکرر مقامات اقلیم، متاسفانه تحرکات گروه های مسلح تروریستی از خاک اقلیم علیه امنیت سرزمینی ایران همچنان تداوم دارد.
تروریست‌ها و اشرار روز گذشته اقدام به تخریب و آتش زدن اموال عمومی، تعدادی از شعب بانک‌ها، ساختمان‌های اداری و انتظامی، خودروهای امدادی و شخصی کرده و با شکستن شیشه و آتش کشیدن تعدادی از فروشگاه‌های سطح شهر، به غارت اموال مردم و کسبه پرداختند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تاکنون ۷۳ فروند موشک بالستیک زمین‌به‌زمین و ده‌ها فروند پهپاد انهدامی به‌طور دقیق به مواضع تروریست‌ها اصابت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ