سخنگوی دولت گفت: تروریست‌ها در شاهچراغ به پشتوانه دیکتاتورهای رسانه‌ای که ترور را ترویج می‌دهند و باآتش اغتشاش‌گران که امنیت را سلب می‌کنند، کودکان، زنان و مردان بی‌گناه را به شهادت رساندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا تروریست‌های منطقه التنف را به مواد شیمیایی مجهز کرده‌ است تا دولت سوریه را متهم کند.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلای اهل‌ سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت دو مامور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلای اهل‌ سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت دو مامور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلای اهل‌سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مامور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت:اینستاگرام از حذف بیش از ۳ میلیون پست مربوط به معامله سلاح جنگی در زمان اغتشاشات، بر اساس درخواست رسمی ایران خودداری کرد
پس از تحرکات تروریستهای در شمال غرب سوریه، مواضع هیئت تحریر الشام از آسمان و زمین زیر آتش سنگین قرار دارد و آسمان منطقه شاهد پرواز گسترده جنگنده‌هاست.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه در واکنش به انفجار سن‌پترزبورگ گفت: تروریست‌ها باید بدون مذاکره نابود شوند.
سه-چهار ماهی که گذشت، روزهای خاصی در تاریخ ایران بودند. جنبش زن زندگی آزادی، با نام ایران و حمایت از زنان ایرانی، تمام جنایتکاران و تروریست‌ها و تجزیه‌طلب‌ها را دور هم جمع کرد.
تروریست‌ها در جنوب بورکینافاسو دست‌ کم ۵۰ زن را ربودند.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: انتقام از آمران و مباشران و عاملان ترور سردار سلیمانی، هرگز از دستور کار جوانان جهان اسلام و بلکه ارادتمندان او در اقصی نقاط عالم خارج نخواهد شد و تروریست‌ها تا روز انتقام باید زندگی ننگین خود را با این کابوس سپری کنند.
فرمانده هنگ مرزی سراوان از درگیری مسلحانه مرزداران با اشرار و معاندان مسلح و کشف تعداد ۵۶۳ عدد انواع مهمات جنگی خبر داد.
مدیرکل امور بین‌الملل معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:حامیان تروریست‌ها صلاحیت اظهار نظرهای حقوقی بشری ندارند.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اینکه تروریست‌ها به زودی به سزای عمل خود می‌رسند، گفت: از خون شهدای امنیت نمی‌گذریم.
مقر تروریست ها اقلیم کردستان عراق زیر آتش سنگین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.
منابع سوری از آتش سنگین ارتش سوریه روی مواضع تروریستها در حومه حماه خبر دادند.
مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: اگرچه تروریست‌های داعش به اسلام و قرآن اعتقادی ندارند اما آن‌ها برای حفظ ظاهر هم که شده قرآن را آتش نمی‌زدند و چادر از سر زنان محجبه نمی‌کشند‌، اما آشوبگران اخیر این دو صفت رذیله را به صفات رذیله داعش اضافه کردند. با این حساب چرا نباید در میان این آشوبگران هم به دنبال عوامل اصلی گشت.
منابع خبری از تبادل آتش سنگین میان تروریستها در عفرین و حومه آن در شمال حلب و هدف قرار گرفتن پایگاه ارتش ترکیه و پرواز بالگردهای ترکیه خبر می دهند.
تروریست‌ها در زاهدان به مدرسه دخترانه، خودروهای آتش نشانی، بانک‌ها، پاساژها، مغازه‌ها و خودورهای عبوری آسیب جدی وارد کردند.
تروریست‌ها و اشرار روز گذشته اقدام به تخریب و آتش زدن اموال عمومی، تعدادی از شعب بانک‌ها، ساختمان‌های اداری و انتظامی، خودروهای امدادی و شخصی کرده و با شکستن شیشه و آتش کشیدن تعدادی از فروشگاه‌های سطح شهر، به غارت اموال مردم و کسبه پرداختند.
منابع خبری از نقض مجدد مناطق کاهش تنش در ادلب سوریه توسط تروریستهای تکفیری جبهه النصره خبر می دهند.
تروریست‌های تکفیری «جبهه النصره» همچنان به نقض آتش بس در مناطق کاهش تنش واقع در «ادلب» سوریه ادامه می‌دهند.
تروریست‌های تکفیری «جبهه النصره» همچنان به نقض آتش بس در مناطق کاهش تنش واقع در «ادلب» سوریه ادامه می‌دهند.
روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور و انهدام پایگاه‌ها و مقر‌های تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ