رئیس‌کل دادگستری استان فارس در ارتباط هویت تروریست اصلی که شب گذشته در صحن حرم دستگیر شده بود، بیان کرد: این فرد در تحقیقات اولیه خود را رحمت‌الله نوروزف معرفی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون استانداری فارس گفت: با دستگیری یک نفر دیگر، تعداد دستگیر شدگان مرتبط با حادثه تروریستی حرم مطهر، به ۱۱ نفر رسیده است، تعدادی از این افراد ایرانی و شماری نیز اتباع بیگانه‌بوده‌اند، از محل اختفا و خانه امن آنان لوازم و ابزار ارتباطی و ... کشف شده است.
سرهنگ باباپور گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات هماهنگ و ضربتی ضمن دستگیری متهم، در بازرسی از یک خانه اجاره‌ای در شرق تهران ۱۲۰ کیلو تریاک و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف و متهم پس از انتقال به این پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با تلاش مأموران پایگاه یکم و پنجم این پلیس، ۱۲۰ کیلو تریاک از یک خانه اجاره‌ای در شرق تهران کشف شد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در بازرسی از یک خانه مسکونی در منطقه قاسم آباد خبر داد.
جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران برای افشای راز جنایت به تکاپو افتادند. در بررسی‌ها روشن شد شوهر پرستو به نام رضا همزمان با کشته شدن همسر و فرزندش به مکان نامعلومی گریخته است. با افشای این ماجرا فرضیه دست داشتن مرد جوان در جنایت خانوادگی قوت گرفت و مأموران به بازجویی از خانواده پرستو پرداختند.
یک میلیون سکۀ یک پنی در مجموع ده هزار دلار می‌ارزد اما با توجه به قدمت این سکه‌ها، ممکن است ارزش آن‌ها به یک میلیون دلار هم برسد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک خانه اجاره‌ای در محله جنت آباد خبرداد.
مقامات ایالت اوکلاهما در حالی که روز دوشنبه در جستجوی دو نوجوان مفقود شده بودند، هفت جسد را در یک ملک روستایی کشف کردند.
جسد در سرویس بهداشتی زیرزمین خانه قدیمی افتاده بود و زنجیر کیف زنانه و طنابی دور گردن او پیچیده شده و دستمالی هم داخل دهان مقتول قرار داشت. شف جس
کشف جسد خانم کارمند در خانه
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپان خارجی لحظاتی پس از سرقت در تهرانپارس خبر داد.
ارتش روسیه یک انبار بزرگ سلاح و مواد منفجره را در زیرزمین خانه شخصی یک ژنرال اوکراینی کشف کرد.
به نوشته خبرگزاری «رویترز»، در بیانیه باوئر با اشاره به بازرسی مأموران وزارت دادگستری از خانه بایدن، آمده است: «برخی از اسناد طبقه‌بندی‌شده و متعلقات آن مربوط به دوران حضور بایدن در مجلس سنای آمریکا است و سایر اسناد مربوط به دوران حضور او به عنوان معاون اوباما می‌باشد».
وکیل شخصی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از کشف ۶ سند محرمانه دیگر در جریان بازرسی از خانه وی در ایالت دلاویر توسط وزارت دادگستری خبر داد.
کشف شمش‌های مسروقه از کابینت خانه سارق
در ادامه این بیانیه همچنین تاکید شده که این اسناد محرمانه مربوط به دوره فعالیت بایدن به عنوان معاون «باراک اوباما»، رئیس جمهوری وقت آمریکا، پس از بازدید «ریچارد ساوبر»، وکیل کاخ سفید از خانه مذکور در روز پنج شنبه هفته گذشته پیدا شده است.
رسانه ها به نقل از منابع نزدیک به کاخ سفید اعلام کردند که ۵ سند محرمانه ای که جدیداً کشف شده در خانه «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا درباره «ایران و اوکراین» است
رسانه ها به نقل از منابع نزدیک به کاخ سفید اعلام کردند که ۵ سند محرمانه ای که جدیداً کشف شده در خانه «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا درباره «ایران و اوکراین» است
ماهیت این موارد کشف‌شده، هنوز مشخص نیست اما انباری که این اقلام از آنجا خارج شده، برای نگهداری آیتم‌هایی استفاده می‌شد که مربوط به دفتری در ویرجینای شمالی بوده و کارکنان ترامپ بعد از اینکه او از کاخ سفید خارج شد، از آن استفاده می‌کردند.
کشف عتیقه‌های ۳ هزار ساله در یک خانه مسکونی
اسناد دادگاهی که به تازگی منتشر شده‌اند نشان می‌دهند اف‌بی‌آی در جریان بازرسی چند هفته پیش خود از محل اقامت دونالد ترامپ در ایالت فلوریدا بیش از ۱۱ هزار سند و عکس دولتی کشف کرده است.
رئیس کل موزه ملی ایران گفت: کاوش‌ها در این مرحله منجر به کشف بقایای یک منزل مسکونی مربوط به هزاره چهارم پیش از میلاد در تپه‌های جهانی سیلک کاشان شد که خیلی فرسوده است و در روز‌های آینده سراغ لایه‌های پایین‌تر تپه‌های جنوبی سیلک می‌رویم که احتمالاً مربوط به پنج هزار و ۵۰۰ تا شش هزار سال پیش است.
وزارت دادگستری ایالات متحده می‌گوید که اف بی آی اسناد فوق محرمانه از خانه ترامپ ضبط کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ