معاون شورای امنیت ملی روسیه با اشاره به اینکه دولت اوکراین عامل انفجار در پل کریمه است تأکید کرد حذف تروریست‌ها پاسخ مسکو به این «جنایت» است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارسل جیکوبز در فینال دوی 100 متر مسابقات جهانی دو و میدانی در بوداپست حاضر نخواهد بود.
نمونه دوپینگ ملی‌پوش کوراش ایران مثبت شد که به مدت چهار سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم می‌شود.
ملی‌پوش تپانچه کشورمان به دلیل مشکل فنی ادامه فینال جهانی را از دست داد.
یک کاشناس اقتصادی به بیان توضیحاتی درباره لزوم حفظ اعتبار مالیاتی واحدهای تحقیق و توسعه در برنامه هفتم توسعه پرداخت و گفت: اگر اعتبار مالیاتی حذف می‌شد خطری بزرگ برای اقتصاد دانش پایه بود.
طبق اعلام سازمان توسعه تجارت محل ارز واردات انواع گوشت قرمز از گروه کالایی ۲۱ (ارز از محل تالار اول) به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) تغییر کرد که بر اساس گفته‌های قائم مقام وزیر جهادکشاورزی تغییر ارز مربوط به گوشت منجمد است که کاربری صنعتی و رستورانی داشته و نقش مستقیمی در تنظیم بازار ندارد.
تنیسور شماره یک جهان از رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت‌های مسترز تورنتو بازماند.
تنها نماینده شطرنج کشورمان از جام جهانی ۲۰۲۳ باکو حذف شد.
حذف هندبال ایران با شکست مقابل آلمان
بردیا دانشور با قبول شکست از صعود به مرحله چهارم جام جهانی شطرنج بازماند.
امروز تصاویری در شبکه های اجتماعی پخش شده که نشان می دهد پیراهن کیلیان امباپه در حال جمع آوری از یکی از فروشگاه‌های رسمی پی اس جی است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید کاغذ از مسیر خدمات دولتی حذف شود و همه خدمات باید آنی و برخط شود.
تیم ملی زنان آمریکا با یک پنالتی سرنوشت ساز از جام جهانی 2023 حذف شد.
هیات رئیسه فوتیال نسبت به وضعیت باشگاه ها در لیگ برتر فصل پیش رو تصمیم گیری کرد.
سرمربی تیم ملی زنان آلمان بعد از تساوی مقابل کره‌جنوبی و حذف از مرحله گروهی جام جهانی 2023 زنان در یک مصاحبه به صورت تلویحی با تیم ملی این کشور خداحافظی کرد.
با حذف استقلال، حالا یک سهمیه مستقیم فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به تیم دیگری اختصاص خواهد یافت.
د. رای‌گیری در کنتاکی درباره اصلاح قانون اساسی ایالتی برای تامین حق سقط جنین در اوایل روز چهارشنبه بسیار نزدیک بود؛ اما رای کافی را به‌دست نیاورد. این در حالی است که نتایج در سه ایالت دیگر- آن هم تنها چند ماه پس از حذف حق قانونی سقط جنین توسط دیوان عالی- نشان می‌دهد که وقتی درخصوص این حق مستقیما از مردم پرسیده شود، بخش وسیعی از آمریکایی‌ها می‌خواهند این حق برای آنها قانونی و محفوظ شمرده شود.
فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار گزارشی از تیم ملی فوتبال ایران، به صورت غیر مستقیم به تلاش‌ها برای حذف این تیم از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد و آن را رد کرد.
با نتایج ضعیف نمایندگان ایران در فصول اخیر لیگ قهرمانان آسیا، حداکثر دو سهمیه مستقیم در انتظار تیمهای ایرانی خواهد بود.
در پی مباحث فراوانی که درباره حذف یا باقی ماندن ارز دارو، در دولت و مجلس مطرح بود، سرانجام دولت تصمیم گرفت از تیرماه ارز دارو را حذف کند و مابه‌التفاوت افزایش احتمالی قیمت‌ها را از طریق بیمه‌ها به مردم پرداخت کند و درواقع ارز دولتی تخصیص داده شده برای تامین دارو و مواد اولیه آن، به جای پرداخت به واردکنندگان و شرکت‌های داروسازی، به بیمه‌ها داده شود و آن‌ها هم با پشتیبانی از داروخانه‌ها، این یارانه حمایتی دارو را مستقیما در هنگام دریافت نسخه پزشکی، به خود مردم بپردازند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های خارجی مقیم ایران، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این گروه صنعتی، برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده در حوزه‌های مختلف عملکردی را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
قالیباف پس از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره طرح دارویار با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی دارو غلط‌ترین حرف ممکن در اجرای طرح دارویار است، گفت: مردم عزیز باید بدانند ما در حوزه دارو و یارانه‌ها به هیچ عنوان ظرفیت ارز را حذف نخواهیم کرد، در حقیقت یارانه‌ها به صورت مستقیم به خود افراد پرداخت می‌شود.
توافق استراتژیک گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران‌خودرو
ندری با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شوک اول را به اقتصاد کشور در سالجاری وارد کرد، بیان داشت: با این اقدام شاهد افزیش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف بودیم که به تبع آن تورم نیز افزایش یافت، طبیعتا این وضعیت به منفی شدن بیشتر نرخ بهره در اقتصاد کمک که بعد از آن نیز رالی هجوم برای تبدیل ریال به کالا‌های سرمایه آغاز شد که این موضوع سرعت گردش پول در اقتصاد را افزایش داد که این موضوع به افزایش بیشتر تورم دامن زد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به منابع بانک‌ها، اظهار کرد: منابع بانک‌های دولتی ته کشیده و دولت هر چه به آن‌ها فشار بیاورد مجبور می‌شوند از بانک مرکزی استقراض کنند و بدهکار بانک مرکزی شوند یعنی استقراض غیر مستقیم، که به نفع دولت نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ