رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از ارائه خدمات درمانی با تعرفه ۵۰ درصدی به ۶ گروه جمعیتی شامل جانبازان، معلولان، نابینایان، کم‌بینایان، بیماران خاص و دانش‌آموزان مدارس استثنایی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام بیست و نهمین گروه داوطلب کادر پزشکی به عتبات عالیات برای خدمات‌دهی به زائران خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از پایان عملیات بهداشتی درمانی هلال احمر در مکه خبر داد و افزود: ارائه خدمات در مدینه تا بازگشت آخرین زائر به کشور ادامه دارد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از هزینه کرد ۵۰۰۰ میلیارد تومانی برای کاهش دغدغه درمانی بازنشستگان خبر داد.
جدیدترین آمار ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه در زمینه‌های ویزیت، بستری ، مددکاری، امداد و انتقال، نسخ‌ درمانی، خدمات پرستاری و پاراکلینیک ارائه شد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از ارائه ۲۳۰ هزار و ۳۸۵ خدمت بهداشتی، درمانی و امدادی به زائران ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از ارائه ۲۳۰ هزار و ۳۸۵ خدمت بهداشتی، درمانی و امدادی به زائران ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در ۲۵ روز گذشته بیش از ۱۱۳ هزار و ۲۹۵ خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه ارائه شده است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۸۶ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه تا پایان روز ۲۵ خرداد خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۴۴ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه در ۱۹ روز گذشته خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۱۰ هزار خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، از ارائه بیش از ۹ هزار خدمت درمانی و امدادی به زئاران ایرانی در مکه و مدینه خبر داد.
‌رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به بیمار متوفی در بیمارستان گفت: بیمار فاقد هرگونه علائم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء (cpr) توسط پرسنل اورژانس بیمارستان شروع و پس از یکساعت تلاش، متاسفانه این اقدامات درمانی بی‌نتیجه بوده و در ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی متوقف شد.
سرپرست حجاج ایرانی به همراه رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از درمانگاه شبانه روزی این مرکز و روند ارائه خدمات درمانی به حجاج کشورمان در مدینه بازدید کردند.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، از ارائه ۳۸۰۰ خدمت درمانی به زائران ایرانی در مدینه و در ۷ روز گذشته خبر داد.
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: وظیفه اصلی مرکز پزشکی حج و زیارت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و پزشکی به زائران عتبات عالیات و حج تمتع و عمره است.
برای بیش از نیم قرن ژاپن یک سیستم بیمه درمانی را حفظ کرده است و تمام ساکنان ژاپن برای بیش از سه ماه ملزم به ملحق شدن به آن هستند و به مردم ساکن در ژاپن امکان می‌دهد با هزینه به خدمات بهداشتی مناسب دسترسی داشته باشند. مشخصه این امر یک سیستم دسترسی رایگان است که به بیماران امکان می‌دهد هر ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی را انتخاب کنند و همه خدمات پزشکی با قیمت یکسان در هر نقطه از ژاپن ارائه می‌شود.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در اولین جلسه آسیب شناسی عملیات بهداشتی و درمانی در اربعین ۱۴۰۱ گفت: گروه‌های ارائه دهنده خدمات بهداشتی - درمانی برای مراسم اربعین ۱۴۰۲
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اهم فعالیت های این مرکز در مراسم اربعین ۱۴۰۱ گفت: از ابتدای طرح خدمت رسانی به زائران، به ۵.۵ میلیون زائر خدمت رسانی شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر از مراجعه ۶۲ هزار نفر به نیروهای امدادی در داخل کشور خبر داد و گفت: ۳۲ هزار نفر از این افراد از خدمات اسکان اضطراری هم برخوردار شده‌اند.
مسئول تیم پزشکی اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی هوایی ارتش در مرز گفت: تیم پزشکی نیروی هوایی ارتش از ۱۷ شهریور ماه تاکنون به هزار و ۹۰۰ نفر از زائران خدمات پزشکی ارائه کرده است.
رئیس جمعیت هلال احمر از مراجعه ۶۲ هزار نفر به نیروهای امدادی در داخل کشور خبر داد و گفت: ۳۲ هزار نفر از این افراد از خدمات اسکان اضطراری هم برخوردار شده‌اند.
مشهد ـ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در مسیرهای منتهی به مشهد از اربعین تا زمانی که زائران پیاده به سمت مشهد در حرکت باشند، خدمات بهداشتی و درمانی جاده‌ای ارائه می‌شود.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو از آمادگی شبکه خدمات پس از فروش این گروه صنعتی برای ارایه خدمات مطلوب به آمبولانس‌های تحویلی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.
بیماری لوپوس رایج‌ترین بیماری روماتولوژی و نوعی بیماری خودایمنی گفته می‌شود که بر روی بسیاری از قسمت‌های بدن تاثیر می‌گذارد. طبق آمار جهانی از هر ده هزار نفر تقریبا سه نفر به این بیماری  مبتلا می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ