مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از هزینه کرد ۵۰۰۰ میلیارد تومانی برای کاهش دغدغه درمانی بازنشستگان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم پیاده روی اربعین با حضور مدیران ستادی، استانی و مسئولین برخی سازمان‌های دیگر برگزار و بر ساماندهی موکب ها برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین تاکید شد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از پایان عملیات بهداشتی درمانی هلال احمر در مکه خبر داد و افزود: ارائه خدمات در مدینه تا بازگشت آخرین زائر به کشور ادامه دارد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۴۹۷ هزار ویزیت برای حجاج ایرانی در عربستان ارائه شده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۶۳۸ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ارائه شده است.
جدیدترین آمار ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه در زمینه‌های ویزیت، بستری ، مددکاری، امداد و انتقال، نسخ‌ درمانی، خدمات پرستاری و پاراکلینیک ارائه شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از ۵۰۸ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ارائه شده است.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از ارائه خدمات درمانی با تعرفه ۵۰ درصدی به ۶ گروه جمعیتی شامل جانبازان، معلولان، نابینایان، کم‌بینایان، بیماران خاص و دانش‌آموزان مدارس استثنایی خبر داد.
سرپرست حجاج ایرانی به همراه رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از درمانگاه شبانه روزی این مرکز و روند ارائه خدمات درمانی به حجاج کشورمان در مدینه بازدید کردند.
در نشست قرارگاه مرکزی نظارت بر سلامت مقرر شد کارگروهی مشترک برای پیگیری تخلفات برخی مراکز درمانی و ارائه دهندگان خدمات سلامت تشکیل شود.
سازمان تأمین‌اجتماعی از آمادگی بیمارستان‌های این سازمان در سراسر کشور برای استمرار ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و مسافران نورزوی در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: ۵ واحد درمانی موقت و سیار هلال‌احمر در قم و جمکران برپا شده و در ۶ اتوبوس آمبولانس نیز، خدمات درمانی لازم به زائران در حال ارائه است.
معاون اول رئیس جمهور علی رغم تاکید بر ضرورت تامین مسکن و ارائه خدمات آموزشی، حمایتی و درمانی در مناطق و محلات کم برخوردار گفت: آینده و پیشرفت کشور بستگی به آینده سازان در مناطق محروم دارد.
خدمات شبانه روزی مرکز درمانی جمعیت هلال احمر در کربلای معلی و نجف اشرف به صورت شبانه روزی به زائران ارائه می‌شود.
معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: ایران تنها کشور اسلامی ارائه دهنده خدمات درمانی متناسب با استانداردهای جهانی است.
در پی وقوع زلزله در خوی، مدیرعامل تأمین‌اجتماعی در تماس تلفنی با مدیران استانی، بر لزوم آماده‌باش مراکز بیمه‌ای و درمانی برای ارائه خدمات به حادثه‌دیدگان این حادثه تاکید کرد.
مهم‌ترین دریافت‌کنندگان خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی، کارگران و طبقه ضعیف هستند، اما حالا ارائه خدمات به همین گروه‌ها هم تحلیل رفته است. این مسئله را علی اعتصام‌پور، مدیر سابق درمان تامین‌اجتماعی اصفهان تایید می‌کند و به می‌گوید:«سازمان تامین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای بیش از ۴۹ میلیون نفر تحت پوشش دارد و در بیشتر دولت‌ها به‌ویژه دولت سیزدهم همیشه حیاط‌خلوت دولتی‌ها بوده، درحالی‌که اصلا ربطی به دولت ندارد. کسانی درباره این سازمان تصمیم می‌گیرند که نه کارشناس‌اند و نه دارای سابقه بیمه و این وضعیت باعث شده بخش‌های مختلف سازمان ازجمله درمان، بیمه و شستا به‌سمت ورشکستگی سوق داده شوند.»
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در اولین جلسه آسیب شناسی عملیات بهداشتی و درمانی در اربعین ۱۴۰۱ گفت: گروه‌های ارائه دهنده خدمات بهداشتی - درمانی برای مراسم اربعین ۱۴۰۲
سعید مقدم‌زاده گفت: سامانه رفاپ (رفاه فرهنگیان آموزش و پرورش) خدمات رایگان آنلاین بیمه‌ای به معلمان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد که امکان ارزیابی خسارت، ثبت اعتراض نسبت به میزان و نحوه پرداخت خسارات درمان، اطلاع از مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه‌گر و...از جمله آنهاست.
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از ارائه خدمات درمانی نوین به بیمه شدگان سالمند این سازمان خبر داد و گفت: با ۵۰ هزار و ۶۸۵ مرکز درمانی غیر دولتی قرارداد منعقد شده است.
معاون فنی دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت گفت: درباره خدماتی که وزارت بهداشت در حوزه سلامت روان به شکل رایگان در شبکه‌های بهداشتی ارائه می‌دهد، تصریح کرد: خدمات در چند دسته ارائه می‌شود. خدمت اول شامل آموزش و پیشگیری برای جمعیت عمومی است. خدمت دوم غربالگری و خدمت سوم ارائه خدمات درمانی به کسانی است که غربالگری آن‌ها مثبت شده باشد و خدمت چهارم ارائه خدمات روانشناسی به طیف دیگر افراد غربال شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر از مراجعه ۶۲ هزار نفر به نیروهای امدادی در داخل کشور خبر داد و گفت: ۳۲ هزار نفر از این افراد از خدمات اسکان اضطراری هم برخوردار شده‌اند.
رئیس جمعیت هلال احمر از مراجعه ۶۲ هزار نفر به نیروهای امدادی در داخل کشور خبر داد و گفت: ۳۲ هزار نفر از این افراد از خدمات اسکان اضطراری هم برخوردار شده‌اند.
مشهد ـ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در مسیرهای منتهی به مشهد از اربعین تا زمانی که زائران پیاده به سمت مشهد در حرکت باشند، خدمات بهداشتی و درمانی جاده‌ای ارائه می‌شود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: خدمات مجتمع دارویی درمانی هلال ایران باید در بالاترین سطح ممکن ارائه شود، چراکه مردم به هلال‌احمر اعتماد دارند و انتظار بالایی هم از کیفیت خدمات این جمعیت وجود دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ