رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اهم فعالیت های این مرکز در مراسم اربعین ۱۴۰۱ گفت: از ابتدای طرح خدمت رسانی به زائران، به ۵.۵ میلیون زائر خدمت رسانی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیأت مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت: سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن تخم مرغ در کشور تولید شد؛ از این تعداد ۵۵ هزار تن صادر و باقی به مصرف داخل رسید.
باشگاه تاتنهام با ارائه پیشنهاد ۵۵ میلیون یورویی به دنبال جذب جیدون سانچو است.
یک روزنامه عربستانی جزئیاتی از قرارداد کریم بنزما ستاره فرانسوی با تیم الاتحاد را فاش کرد.
پلاک خودروی پی۷ (p۷) با قیمت باورنکردنی ۵۵ میلیون درهم (۱۵ میلیون دلار)، در حمایت از کارزار خیریه «یک میلیارد وعده غذایی» در دبی امارات متحده عربی به فروش رسید.
تیپ IE معمولی اکنون اواخر ۱۴۰۱ در بازار به قیمت یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان در حال معامله است. قیمت کارخانه این مدل با یک میلیارد و ۶۲ میلیون تومان با شرایط نقد و اقساط از کارخانه مدیران خودرو، قابل خریداریست. اما تیپ اسپورت این نسخه با اندکی تفاوت، به قیمت یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان از بازار و به قیمت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان از کارخانه قابل خریداریست.
حسینی با بیان این‌که سقف خالص دریافتی کارکنان در سال آینده ۵۵ میلیون تومان تعیین شد، اظهار کرد: توجیه نمایندگان این بود که بخش قابل توجهی از نخبگان در این طیف حقوقی قرار دارند و باید به حفظ و نگهداری آن‌ها توجه کرد؛ پاداش پایان خدمت کارکنان نیز ۵۲۰ میلیون تومان تصویب شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف پرداختی کارکنان کشوری و لشکری در سال آینده را ۵۵ میلیون تومان تعیین کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف پرداختی کارکنان کشوری و لشکری در سال آینده را ۵۵ میلیون تومان تعیین کردند.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با رشد ۶۰ درصدی درآمدهای بودجه ای و ۵۵ درصدی هزینه ها، ناترازی بودجه کاهش یافت.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با رشد ۶۰ درصدی درآمدهای بودجه ای و ۵۵ درصدی هزینه ها، ناترازی بودجه کاهش یافت.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد که در این کمیسیون حداقل حقوق در سال آینده هفت میلیون و ۹۲۰ هزار تومان و بیشترین حقوق خالص دریافتی ۵۵ میلیون تومان تعیین شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با بیان این‌که «حداقل حقوق در سال آینده هفت میلیون و ۹۲۰ هزار تومان است»، گفت که در سال آینده بیشترین حقوق خالص دریافتی ۵۵ میلیون تومان تعیین شد.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۸۹۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۵۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۸۹۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۵۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
امروز سه‌شنبه چهارم بهمن ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با کاهش ۷ هزار و ۸۹۲ واحدی نسبت به روز کاری قبل تا سطح یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۵۵ واحد پائین آمد. فردا در آخرین روز از اولین هفته بهمن بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
بازار گواهی سپرده در آبان شاهد معامله نزدیک ۵۵ میلیون گواهی سپرده کالایی به ارزش ۲.۴ هزار میلیارد تومان بود.
کروز به عنوان بزرگترین و پیشروترین قطعه ساز، در سال ۱۴۰۰ به رکورد تولید ۵۰ میلیون قطعه‌ خودرویی دست پیدا کرده با این حال، این شرکت به دنبال شکستن رکورد سال گذشته خود است.
کروز به عنوان بزرگترین و پیشرو‌ترین قطعه ساز، در سال 1400 به رکورد تولید 50 میلیون قطعه‌ خودوریی دست پیدا کرده اما این شرکت به دنبال شکستن رکورد سال گذشته خود است و طبق پیش‌بینی مدیران آن، تا پایان سال 1401 به رکورد تولید 55 قطعه در سال خواهد رسید.
به تیر‌های برق شورآباد تبلیغی چسبانده‌اند: «خریدار موی طبیعی شما با بهترین قیمت اگر قد موی شما بلندتر از ۵۵ سانت است.» خانم تبلیغ‌کننده، دختر جوانی از اهالی کردستان است که به دلیل استیصال از بیکاری و بی‌پولی، به فکر افتاده از موی طبیعی کلاه‌گیس بسازد و به مغازه‌ها بفروشد. می‌گوید که از شورآباد، فروشنده زیاد داشته؛ دختران و زنانی که موی سرشان را به ازای پول فروخته‌اند. قیمت خرید از ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۸ میلیون تومان هم می‌رسد؛ ۸ میلیون تومان برای مو‌هایی پرپشت و به قد یک متر.
رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت:​ ۵۵ نفر از بدهکاران بزرگ بانکی، کسانی هستند که هرکدام بیش از ۵۰ میلیون یورو و در مجموع، ۵ میلیارد یورو ارز ترجیحی گرفته‌اند و هنوز تسویه نکرده‌اند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۵۹۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۴۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۵۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۵۲ تن از ایشان وخیم است.
دارایکم و پالایشی یکم دو صندوق دولتی پرحاشیه هستند که در سال ۱۳۹۹ واحد‌های آن به مردم فروخته شد! از آن زمان تاکنون این دو صندوق هیچگاه سهامداران خود را آن گونه که باید راضی نکرد! بعد از صحبت‌های رئیس سازمان بورس، در روز گذشته ۳۱ فروردین ماه تحرکات مثبتی در این دو صندوق مشاهده شد.
پوشش بیمه همگانی سلامت به کجا رسید؟
ازدواج نافرجام در ۱۳ سالگی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ