رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: وظیفه اصلی مرکز پزشکی حج و زیارت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و پزشکی به زائران عتبات عالیات و حج تمتع و عمره است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروزی این دور از رقابت ها خواهد بود.
عضو هیات رییسه فدراسیون گفت:با پیگیری رئیس فدراسیون کشورمان، همکاری‌های دو فدراسیون ایران و عربستان در سطح داوری آغاز شد.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اختلال سامانه فروش بلیت قطار تهران-کربلا اعلام کرد: از ساعت ۲۱ امشب فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا آغاز می‌شود.
دومین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران و به مدت سه روز برگزار می‌گردد.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال شمس آذر ابراز امیدواری کرد تیمش با امتیاز صفر مسابقات لیگ برتر را آغاز کند.
ثبت نام مدارس از روز گذشته اول تیرماه آغاز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام کنند.
ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ آغاز شد و والدین می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام کنند.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران با بیان اینکه تمرینات بدنسازی را سپری می‌کند، ابراز امیدواری کرد که از 2 ماه دیگر تمرینات گروهی خود را آغاز می‌کند.
ثبت نام از داوطلبان احراز پست ریاست و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کشتی از فردا و به مدت 10 روز کاری انجام می شود.
دبیرکل ناتو اعلام کرده است که مطمئن هستم که وقتی اوکراین تصمیم به آغاز عملیات جدید برای آزادسازی زمین‌های بیشتر بگیرد، موفق خواهد بود.
در خصوص درگیری بین فروشنده بی حجاب پوشاک ناصری و آمر به معروف، در حال حاضر پس طی مراحل قانونی، فروشنده ضارب با قید قرار آزاد شده، هرچند که از اقدام خود ابراز ندامت کرده است.
رئیس‌جمهور سابق با ابراز خرسندی از فرمان رهبر معظم انقلاب برای عفو گسترده محکومان و متهمان وقایع اخیر، اظهار داشت: تدبیر رهبر انقلاب، نقطه آغاز ترمیم شکاف‌های پدیدآمده و احیای سرمایه مردمی انقلاب است که آثار بسیار مهمی در فضای سیاسی و اجتماعی کشور خواهد داشت. این فرمان رهبری، دلسوزان کشور و نظام را امیدوار و انسجام ملی را تقویت خواهد کرد.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران فاش کرد که این هفته مذاکره برای انتخاب تیم جدید این مربی پرتغالی آغاز می‌شود و تیم ملی آمریکا هم برای جذب کی‌روش ابراز تمایل کرده است.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران فاش کرد که این هفته مذاکره برای انتخاب تیم جدید این مربی پرتغالی آغاز می‌شود و تیم ملی آمریکا هم برای جذب کی‌روش ابراز تمایل کرده است.
ثبت نام از داوطلبان احراز پست ریاست و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون هندبال از ۲۱ آبان آغاز شد.
رئیس مجلس ابراز امیدواری کرد که هر چه سریع‌تر امنیت در کشور به صورت کامل تثبیت شود تا تغییرات مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در چهارچوب نظام سیاسی جمهوری اسلامی آغاز شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با فواد حسین، ضمن تبریک آغاز به کار دولت جدید عراق، ابراز امیدواری کرد که در مرحله جدید شاهد گسترش بیش از پیش همکاری مشترک دو کشور باشیم.
رییس سازمان خصوصی سازی ابراز امیدواری کرد که هفته آینده هیئت واگذاری، موافقت خود را با ادامه روند خصوصی‌سازی پرسپولیس اعلام کند.
ماجرا از آنجا آغاز شد که دادگاهی در پاکستان ابراز تاسف عمیق عمران خان را بابت اهانت به یک قاضی زن نپذیرفت.
در آستانه فصل جدید رقابت‌های باشگاهی بسکتبال، رئیس سازمان لیگ از شرایط کلی برای آغاز این فصل ابراز رضایت کرد اما گفت: شرایط برخی سالن‌ها کاملا ایده‌آل نیست که آنهم از دست ما خارج است.
باشگاه اتلتیکو مادرید از درگیری بین یکی از بازیکنان این تیم و گروهی از هواداران افراطی ابراز تاسف کرد و گفت تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و با خاطیان به شدت برخورد می‌کند.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ