ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، به انتقال دومنیک سوبوسلای، همبازی سابقش، به لیورپول واکنش نشان داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع سابق پرسپولیس با وجود آنکه چند سالی است کاملا از این تیم و فوتبال فاصله گرفته اما هنوز یک سرخ آتشین با اظهارنظرهای جالب به حساب می‌آید.
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، از عملکرد خط میانی تیم تحت هدایت اریک تن هاخ انتقاد کرده و معتقد است آن‌ها باید دو هافبک جدید جذب کنند.
در میزگرد بررسی عملکرد رهبرانقلاب طی سالهای زعامت ایشان با حضور آقایان مهدی فضائلی و مسعود رضایی ماجرای توصیه رهبر انقلاب به حاج قاسم بازگو می‌شود.
در میزگرد بررسی عملکرد رهبرانقلاب طی سالهای زعامت ایشان با حضور آقایان مهدی فضائلی و مسعود رضایی ماجرای توصیه رهبر انقلاب به حاج قاسم بازگو می‌شود.
یک کارشناس بازار سرمابه با اشاره به این که کاهش قیمت دلار، بازارهای مختلف از جمله بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده، گفت: هیجان افت دلار در بورس زودگذر است و به سهامداران توصیه می‌شود از بروز هیجان در تصمیم‌گیری‌های خود جلوگیری کنند.
یک کارشناس بازار سرمابه با اشاره به این که کاهش قیمت دلار، بازارهای مختلف از جمله بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده، گفت: هیجان افت دلار در بورس زودگذر است و به سهامداران توصیه می‌شود از بروز هیجان در تصمیم‌گیری‌های خود جلوگیری کنند.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه به ملت ایران توصیه می‌کنم وارد عرصه انتخابات شوند، گفت: زمانی که ملت ایران و گروه های مختلف در مجلس کرسی داشته باشند، آن زمان شاهد یک مجلس تاثیر گذار خواهیم بود.
تاکنون اصلاح‌طلبان در انتخابات‌های مختلف بیش از اینکه کنش داشته باشند، واکنش داشته‌اند. آن‌ها منتظر نشسته‌اند تا ببینند چند نفر از تیغ نظارت‌های تنگ‌نظرانه سر سالم به در می‌برند و بعد در خصوص معرفی یا عدم معرفی کاندیدا تصمیم بگیرند. به دیگر سخن، اصلاح‌طلبان در عمل نشسته‌اند تا شورای نگهبان برای آن‌ها تصمیم بگیرد که چه کسی کاندیدای آن‌ها باشد. گویی خود ما نیز در زمین بازی‌ای که شورای نگهبان برای‌مان تعریف کرده است، در ضمیر خود پذیرفته‌ایم که نیرو‌های ما اشکالاتی دارند یا صلاحیت کاندیداتوری ندارند.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
پژوهشگران بریتانیایی نشان داده‌اند که ساعت خواب متفاوت می‌تواند باعث انتخاب رژیم بد و تضعیف باکتری‌های روده شود.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: شب گذشته کار من به سرم و قرص کشید و چند آمپول زدم تا بتوانم مقابل هلند بازی کنم، اما نمی‌توان با این مسائل شکست مقابل این تیم را توجیه کرد.
گواردیولا به طنز به مربیان توصیه کرد: بازیکن خوب بگیرید. من در گذشته مسی را داشتم و حالا هالند. این راز موفقیت من است.
اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، مدعی شده که این باشگاه به توصیه او برای خرید ارلینگ هالند گوش نکرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، توصیف جالبی از رکوردزنی ارلینگ هالند در بازی با فولام دارد.
رونالد کومان، مربی تیم ملی هلند معتقد است ژاوی سیمونز باید دست کم یک فصل دیگر در باشگاه آیندهوون بماند و برای رفتن به تیم‌های بزرگ عجله نکند.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که آرسنال نباید تمرکزش را روی مهار ارلینگ هالند بگذارد.
ستاره جوان منچسترسیتی برای نجات کریستیانو رونالدو از وضعیت فعلی‌اش، توصیه کرد که به او فرصت داده شود.
کاپیتان تیم ملی هلند که سابقه خوبی در زدن ضربات پنالتی دارد جو غیرقابل توصیف ورزشگاه را در شکست تیمشان بی‌تاثیر نمی‌داند.
ویرجیل فن دایک ستاره تیم ملی هلند و باشگاه لیورپول به کودی خاکپو هم تیمی‌اش در لاله‌های نارنجی توصیه کرد تا به جای منچستریونایتد، به رئال مادرید بپیوندد.
ویرژیل فن دایک، کاپیتان تیم ملی هلند، معتقد است کودی خاکپو به زودی در مورد تیم جدیدش تصمیم خواهد گرفت.
وزارت خارجه هلند، وضعیت سراسر ایران برای سفر را «قرمز» اعلام کرد و به تمامی اتباعش توصیه کرده از سفر به ایران خودداری کنند.
منچسترسیتی که می داند ارلینگ هالند گزینه جدی رئال برای تابستان 2024 است، قصد دارد با توصیه پپ گواردیولا، به زودی قراردادی جدید به ستاره نروژی پیشنهاد بدهد و در آن بند فسخ او حذف خواهد شد.
جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، توصیه جالبی برای رویارویی با ارلینگ هالند به لیساندرو مارتینز داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ