جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، توصیه جالبی برای رویارویی با ارلینگ هالند به لیساندرو مارتینز داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اولین نگاه به این تصویر، می‌توانید شخصیت خود را تست کنید. اگر از محتوایی خوشتان آمده که به‌نظر عامه‌پسند است ایرادی ندارد. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
مدافع سابق پرسپولیس با وجود آنکه چند سالی است کاملا از این تیم و فوتبال فاصله گرفته اما هنوز یک سرخ آتشین با اظهارنظرهای جالب به حساب می‌آید.
در این تست ساده شما باید از میان ۹ تصویر زیر یک مورد را انتخاب کرده و شخصیت خود را شناسایی کنید. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
این میوه از منابع ویتامین C نیز محسوب می‌شود و به همین دلیل توصیه می‌شود افرادی که به بیماری‌های لثه مبتلا هستند، آن را در برنامه غذایی روزانه بگنجانند. جالب است بدانید با خوردن یک هلوی متوسط ۳۴ میلی گرم از نیاز روزانه به این ویتامین تامین می شود.
دیوید بکام به جود بلینگام، خرید جدید رئال مادرید، توصیه کرد که قبل از هر چیز یادگیری اسپانیایی را جدی بگیرد.
مهاجم اسبق استقلال به تحلیل شرایط فعلی این تیم پرداخت.
احتمالا این را بار‌ها شنیده‌اید که باید استیک را فقط یک بار برگردانید، ولی این توصیه کاملا اشتباه است. درست است که یک بار برگرداندن گوشت موجب می‌شود که سطح آن برشته و قهوه‌ای شود، ولی مانع از پخته‌شدن داخل گوشت می‌شود. وقتی استیک را چند بار برگردانید، داخل آن یکنواخت می‌پزد و از داغ یا سرد شدن خیلی سریع یک سمت استیک جلوگیری می‌کند. البته سطح استیک خیلی برشته و جالب نمی‌شود، ولی با برگرداندن بیشتر استیک، داخل آن بهتر می‌پزد.
محمد مومنی، عضو هیئت مدیره استقلال، در واکنش به تمدید قرارداد ساپینتو، توصیف جالبی درباره این مربی داشت.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه خطاب به سینا استوی متهم فراری و اخلالگر ارزی کشور گفت: لطفا بیا و خودت را معرفی کن.
واکنش جالب اعضای دولت سیزدهم به شنیدن توصیه رهبرکبیر انقلاب در حاشیه حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدیتیشن راهی کم‌هزینه و بی دردسر است که بیشتر برای کمک به درمان مشکلات سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب، سوء مصرف مواد، استرس آسیب‌زا و حتی رفع مشکلات تغذیه‌ای به کار گرفته می‌شود. همچنین می‌تواند به مقابله با دردهای مزمن کمک کند.
مدیتیشن راهی کم‌هزینه و بی دردسر است که بیشتر برای کمک به درمان مشکلات سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب، سوء مصرف مواد، استرس آسیب‌زا و حتی رفع مشکلات تغذیه‌ای به کار گرفته می‌شود. همچنین می‌تواند به مقابله با درد‌های مزمن کمک کند.
روبرت لواندوفسکی از روز اول حضورش در بارسلونا تحت تاثیر بازی گاوی قرار گرفت و ارتباطی نزدیک و دوستانه با ستاره 18 ساله آبی اناری ها دارد. لوا همواره دو نکته را به گاوی توصیه می‌کند.
ریچارلیسون، مهاجم برزیلی می‌گوید حذف شدن از جام جهانی حتی بدتر از مرگ یکی از اعضای خانواده است.
چمران به مسئله سرمای شدید حاکم در کشور اشاره کرد و گفت: مسئله سرمای سراسری کشور و کمبود گاز مسئله پر اهمیتی است؛ لذا درخواست ما از مردم همکاری در این زمینه است تا خودشان به خودشان یاری برسانند تا مردم در شهر‌های سردسیر شمالی آسیب نبینند.
سرمربی عربستان درباره حضور ابرستاره پرتغالی در این کشور اظهارنظر جالبی کرد.
اتحادیه جهانی کشتی در تازه‌ترین مطلب در صفحه رسمی اینستاگرام خود به تمجید از حسن یزدانی و محبوبیت و جایگاه او در کشتی ایران و جهان پرداخت.
جواد خیابانی گزارشگر فوتبال گفت: ازسال ۱۸۴۱ یعنی ۱۲۴۹ و زمان ناصرالدین شاه جام حذفی فوتبال انگلیس برگزار می‌شود.
درگذشت پله، اسطوره فوتبال برزیل، خاطرات بسیاری را از او در کنار بزرگان فوتبال زنده کرده است.
توصیه‌های جالب سارقان منازل به مردم برای محافظت از خانه‌هایشان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت با تیتر خاص و جالب خود، درخشش لیونل مسی در جام جهانی را پوشش داده است.
مهاجم افسانه‌ای تیم ملی برزیل توصیه جالب توجهی برای نیمار دارد.
مهاجم افسانه‌ای تیم ملی برزیل توصیه جالب توجهی برای نیمار دارد.
نشریه مارکا اسپانیا با تمجید از توانایی‌های مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو، از مهدی طارمی به عنوان خاویار ایرانی با نیش مار یاد کرد و به باشگاه اتلتیکو مادرید برای مهار او هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ