تغییر رئیس ایدرو از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تکذیب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
« یوهانس بروئر» رئیس دفتر کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در ایران امروز برای خداحافظی و «رجیس ساویو» جانشین او برای آشنایی به دیدار رئیس جمعیت هلال احمر آمدند.
پیشنهاد عجیب گروهی از هواداران رئال مادرید به طور رسمی در مجمع بعدی به تمامی اعضا ارائه می‌‌شود.
فدراسیون کاراته در تغییراتی شبانه نایب‌ رئیس و دبیر خود را تغییر داد.
اولین جلسه اعضای جدید هیأت مدیره جامعه تورگردانان ایران برگزار شد و رئیس این جامعه پس از سال‌ها تغییر کرد.
با حکم رئیس‌جمهور، رئیس جدید ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد.
رئیس جمهور با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکار عمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و موثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.
رئیس جدید مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم با حکم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
وزنه‌برداری ایران در سال 1401 اتفاقات مختلفی را به خود دید که برخی از آنها عجیب بودند.
رئیس قوه قضاییه گفت: از فناوری‌های نوین در امر ورود به موقع برای جلوگیری از ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری‌ها، یا استفاده نمی‌شود یا بسیار کم استفاده می‌شود.
پس از اینکه برخی از رسانه ها مدعی شده بودند که قرار اتغییرات عمده ای در سطح دولت رخ دهد و محمد مخبر از سمت معااولی خداحافظی کند پایگاه اطلاع رسانی دولت با رد این ادعا تاکید کرد وی با انه مضاعف در حال خدمت رسانی است.
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییر معاون اول رئیس‌جمهور را از اساس کذب خواند.
رئیس امارات، امروز سه شنبه در حکمی عیسی سیف محمد المزروعی را به عنوان رئیس ستاد کل ارتش این کشور منصوب کرد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس همچنان معتقد است بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه به انتهای زنجیره و ارایه کالاهای اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام رئیس جمهور مبنی بر تغییر رئیس کل بانک مرکزی ضروری و اجتناب‌ناپذیر بود. البته ضروری است این تغییر با اصلاحات ساختاری و مدیریتی تکمیل شود.
«محمدرضا فرزین» در جلسه امروز هیات دولت به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشار پستی از صحبت با رئیس جمهوری درباره تغییر نام شهر «خرو» به «خور» خبر داد.
سخنگوی کرملین در واکنش به اقدام «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین مبنی بر امضای فرمان ممنوعیت مذاکره با ولادیمیر پوتین همتای روس خود، واکنش نشان داد.
پادشاه عربستان سعودی دستور تغییر ساختار کابینه این کشور را صادر کرد تا او رئیس شورای وزیران عربستان شود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
ضد و نقیض هایی در مورد تعییر رئیس پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی تهران بزرگ مطرح شد که ضمن اعلام خبر اصلی این اخبار را مرور کرده ایم.
دفتر نانسی پلوسی برخی گزارش‌ها را که در آن گفته شده در صورت پیروزی جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان، او به دنبال تغییر سمت خود خواهد بود، رد کرد.
پیرو رأی وحدت رویه دیوان عالی در خصوص آنی بودن بزه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغها، حجت ‎الاسلام مرتضوی مقدم در جهت صیانت از کاربری اراضی مذکور، بخشنامه ‎ای خطاب به روسای دادگستری صادر کرد.
اساساً تا ضعف یک مجموعه پذیرفته نشود، بدیهی است اقدامی برای بهبود آن مجموعه شکل نمی‌گیرد. البته برخی این موضع گیری را تاکتیکی خوانده‌ و تاکید کرده‌اند دیدگاه تغییر نکرده، اما چیزی به جز مرور زمان نمی‌تواند دقت چنین ارزیابی‌هایی را بسنجد. با این اوصاف، باید صبر کرد و دید آیا گفته‌های جبلی منتهی به تغییری می‌شود یا آب از آب تکان نمی‌خورد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ