رئیس امارات، امروز سه شنبه در حکمی عیسی سیف محمد المزروعی را به عنوان رئیس ستاد کل ارتش این کشور منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستادکل ارتش آمریکا به‌منظور بررسی مستقیم بحران جاری در ارتش رژیم اشغالگر قدس و بررسی تأثیر احتمالی آن بر نیروهای آمریکایی در منطقه، در روزهای آتی به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.
معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته درباره ایران با مقامات آمریکایی گفتگو کرده است.
اسلحه‌های اهدایی فرمانده ارتش پاکستان به سرلشکر باقری رئیس ستادکل و سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه را در ادامه مشاهده می‌کنید.
فرمانده ارتش پاکستان در رأس هیئت عالیرتبه نظامی با حضور در محل ستادکل نیروهای مسلح با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.
رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی تاکید کرد که بازدارندگی اسرائیل به طرز بی‌سابقه‌ای تضعیف شده است.
سپهبد عبدالکریم محمود ابراهیم رئیس ستاد کل ارتش سوریه بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار رئیس ستاد کل ارتش سوریه گفت: ارتش سوریه محور مهم مقاومت ضد صهیونیستی است، لذا با همکاری یکدیگر این محور را تقویت خواهیم کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در دیدار با رئیس ستاد کل ارتش سوریه گفت: روابط ایران و سوریه با خون سربازان دو کشور اجین شده و عمق و استحکام زیادی یافته است.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با انتشار پیام‌هایی جداگانه، روز ارتش را به سرلشکر موسوی، سرتیپ محمدحسین دادرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری و امیر سرتیپ کیومرث حیدری تبریک گفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ارتش را از جلوه‌های بازدارندگی، اقتدار، امنیت و سربلندی کشور دانست.
فرمانده کل ارتش گفت: رژیم صهیونیستی که خود در حال غرق شدن بوده و آثار فروپاشی این رژیم بیش از پیش نمایان شده است، حقیرتر از آن است که تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب شود و اقدامات دور از عقل و تدبیر سردمداران این رژیم فقط روند فروپاشی آن‌ها را تسریع می‌بخشد.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که کرانه باختری بزرگترین چالش رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که کرانه باختری بزرگترین چالش رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی است.
منابع عراقی از جدیدترین اقدامات مقامات نظامی این کشور در کرکوک خبر دادند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ارتش برای ساخت منازل مسکونی و برداشتن گام در این حوزه به بودجه های دولتی وابسته نبوده است.
بنا به ادعای یک رسانه آمریکایی، نیروهای اوکراینی برنامه ترور یکی از فرماندهان ارشد ارتش روسیه را طرح ریزی کرده بودند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حضور قدرتمند نیروی دریایی ارتش در آب‌های ملی و بین‌المللی پیام‌آور صلح و دوستی برای کشورهای همسایه و رعب و وحشت برای دشمنان است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی فرارسیدن روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی اقدامات هوانیروز ارتش در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ گفت: این اتفاق توانمندی بالایی را به ناوگان عظیم بالگردی نیروی زمینی ارتش و کشورمان اضافه کرد.
رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح در پیامی به ارتش تروریستی آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای میزبان آنها در خصوص تهدید امنیت کشورمان هشدار داد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نقش نیروی دریایی ارتش در امنیت تنگه هرمز، باب المندب، دریای عمان، اقیانوس هند و دریای سرخ یک نقش راهبردی است.
بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، «هرتزی هالیوی» را به عنوان بیست و سومین رئیس ستاد کل ارتش این رژیم انتخاب کرد.
بندرعباس - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با استقبال فرمانده‌هان نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد بندرعباس شد.
در این بازدید، سرلشکر باقری در جریان آخرین توانمندی‌ها در حوزه تولید انواع پهپاد‌های نظامی، تهاجمی و دور برد ارتش قرار گرفت. با عملیاتی شدن این پایگاه سری ـ که در عمق صد‌ها متری زمین طراحی و ساخته شده ـ جمهوری اسلامی ایران به قدرت برتر پهپادی در منطقه تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ