ضد و نقیض هایی در مورد تعییر رئیس پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی تهران بزرگ مطرح شد که ضمن اعلام خبر اصلی این اخبار را مرور کرده ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری از شنیده شدن صدای انفجار در شهرک صهیونیست نشین شاکید در اطراف جنین (شمال کرانه باختری) خبر دادند.
در حالی که صحبت از ابطال انتخابات ژیمناستیک و تعیین سرپرست به میان آمده اما فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش انتخاب سرپرست برای این فدراسیون را رد کرد.
بیمارانی که دارو‌های اوزمپیک (Ozempic) و ویگووی (Wegovy) را مصرف کرده اند به طور میانگین حدود ۱۲ درصد از توده بدنی شان را از دست داده اند. با این وجود، هزینه درمان چاقی از طریق این نوع از دارو‌ها می‌تواند زیاد باشد، زیرا بیمه‌های سلامت تمایلی به تخصیص بودجه برای تامین این دارو‌ها ندارند و در صورت تمایل به پرداخت برای آن دارو‌ها نیز شرایط سخت گیرانه‌ای اعمال خواهند کرد.
اخبار ضدو نقیضی درباره وضعیت سلامتی اردوغان منتشر شده است.
رسانه‌های خبری از حملات مشکوک و شنیده شدن صدای چندین انفجار مهیب در شمال دیرالزور سوریه خبر دادند.
برخی منابع خبری مدعی شده‌اند آمریکا اقدام به «حملات تلافی‌جویانه» در شرق سوریه کرده است.
رسانه های رژیم صهیونیستی از هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر در عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی اریحا در کرانه باختری خبر دادند.
سرمربی ناپولی واکنش جالبی به تمجید یک خبرنگار نشان داد و اعلام کرد که آن را باور نمی کند.
امروز رسانه‌ها از مهاجرت و پناهندگی پرچمدار کاروان المپیکی ایران به کشور آلمان خبر دادند. خبری که هنوز از سمت خود ورزشکار رد یا تایید نشده. در این گزارش نگاهی به دلایل مهاجرت ورزشی داشته‌ایم
محمد درویش، فعال محیط زیستی با انتشار تصویری از آبگیری سد چمشیر در توییتر خود نوشت: «آقای سلاجقه در حالیکه صبح امروز شما مشغول تکذیب آبگیری سد چم‌شیر در رسانه رسمی دولت بودید، یک از محیط‌بان‌های شما این عکس را برایم فرستاد! درها را باز کنید و اجازه دهید واقعیت‌ها فاش شود اگر صادق هستید.»
در مواقعی ممکن است ریزش مو نه به دلیل خارجی، بلکه به دلیل رژیم غذایی اشتباه ایجاد شود؛ پس باید توجه داشته باشید اگر مو‌های شما بدون هیچ دلیلی در حال ریزش هستند، این نشان می‌دهد بدن شما از نظر برخی مواد مغذی دچار سوء تغذیه شدید شده است؛ بنابراین باید ویتامین و غذا‌های ضد ریزش مو را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا از ریزش مو جلوگیری کنید.
وریا غفوری با صدور قرار وثیقه آزاد شد.
رئیس فدراسیون بوکس که به همراه تیم ملی راهی اسپانیا شده است، هنوز تکلیف بازگشتش به کشور را مشخص نکرده است.
برخی رسانه های از آسیب دیدن پای نخست وزیر پیشین پاکستان بر اثر آتش سوزی خبر می دهند؛ درحالیکه برخی از دیگر منابع اعلام ردند که وی بر اثر تیراندازی زخمی شده است.
به نظر می رسد نساجی عزم خود را جزم کرده که رکورد فصل گذشته در تعداد پیروزی ها را بشکند و بعد از قهرمانی در جام حذفی این بار بهترین حضور در لیگ برتر را رقم بزند.
هر چند که سهیل مهدی به صراحت از برگزاری دربی پایتخت پس از جام جهانی خبر نداد اما به نظر می‌رسد این اتفاق در نهایت رخ خواهد داد.
یک منبع ترکیه ای گفته است که اردوغان فعلاً برنامه‌ای برای سفر به فلسطین اشغالی ندارد.
برخی گزارش‌های تائید نشده از عملیات ترور ناموفق علیه رئیس جمهور روسیه خبر داده اند.
خبرگزاری فارس از معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت به مجلس خبر داد، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت که هیچ نامه ای از سمت دولت برای معرفی وزیر کار به مجلس ارسال نشده است.
عضو شورای شهر گفت: گزارشاتی که از سوی شهرداران سابق تهران در رابطه با بدهی های شهرداری منشتر شده ضد و نقیض است.
پدر دختری که در بیمارستان اسدآباد جان خود را از دست داد می‌گوید: مشخص نیست این وضعیتی که برای اهالی روستا پیش آمده از ظرفی که در آن شربت درست کرده‌اند بوده یا نه. تمام افرادی که آن شب در بیمارستان بودند آزمایش دادند. پس از آزمایش مشخص شد که سم یونجه در شربت وجود داشته است، اما نمی‌دانیم چرا علت اصلی را بازگو نکردند.
برخی منابع خبری از مقابله پدافندهای هوایی با اهدافی در آسمان لبنان در بامداد روز جمعه خبر می‌دهند.
منابع عبری زبان مدعی شدند که ابراهیم النابلسی یکی از مبارزان مقاومت در شهر نابلس که از مدت‌ها پیش تحت تعقیب بود، در حمله امروز ارتش رژیم صهیونیستی به این شهر به شهادت رسیده است.
برخی منابع گفته اند که انفجارهایی پی در پی، شهر صنعا، پایتخت یمن را لرزاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ