وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشار پستی از صحبت با رئیس جمهوری درباره تغییر نام شهر «خرو» به «خور» خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قاضی فدرال ناظر بر روند محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده مداخله او در انتخابات ۲۰۲۰ این کشور، با درخواست تیم حقوقی وی موافقت کرد.
رئیس جمهور با پذیرش استعفای سیدحمید سجادی، «کیومرث هاشمی» را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان انتخاب کرد.
رئیس جمهور ترکیه، موافقت با عضویت سوئد در ناتو را به شروط سنگینی منوط کرده بود اما در لیتوانی ورق برگشت و او حاضر شد به توصیه بایدن و استولتنبرگ عمل کند.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود ۷۰ درصد مردم روسیه خواستار انتخاب دوباره ولادیمیر پوتین به عنوان رئیس جمهور این کشور هستند.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی از موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد رئیس مجلس برای محاسبه ۴۴ ساعت مابه‌التفاوت تغییر ساعت کارمندان در قالب دورکاری و بازگشت ساعت کاری به روال عادی در جلسه سران قوا خبر داد.
قم- فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: از دولت درخواست داشتیم تا سطح پوشش دوربین‌های نظارتی را برای تأمین هرچه بیشتر امنیت در ابعاد مختلف را افزایش دهد که رئیس جمهور نیز با این موضوع موافقت کردند.
رئیس‌جمهور ترکیه بار دیگر بر شرط موافقت با عضویت سوئد در ناتو تاکید کرد.
رئیس جمهور با پیشنهادات رئیس ستاد اقامه نماز مبنی بر پیگیری آئین‌نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و برگزاری شورای عالی اقامه نماز موافقت کرد.
نتایج اولیه همه‌پرسی اصلاحات قانون اساسی در ازبکستان، از موافقت ۹۰درصد رای‌دهندگان با افزایش دوران تصدی رئیس جمهور این کشور از پنج به هفت سال حکایت دارد.
رئیس جمهور فنلاند از موافقت ترکیه با تصویب عضویت این کشور در ناتو استقبال کرد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از موافقت معاون اول رئیس جمهور در خصوص تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی مورد نیاز محلات محروم تهران از محل مولدسازی خبر داد.
در جلسه امروز هیئت دولت با استعفای علی صالح‌ آبادی موافقت و فرزین به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد.
درباره اینکه چنین ابلاغی صورت گرفته یا خیر و آیا در روز‌های آتی رقم می‌خورد یا نه، اطلاعی نداریم و بهتر است به جای حدس و گمان در این خصوص، همه چیز را به گذر زمان بسپریم؛ اما آیا ممکن است در نتیجه نامه نگاری یک وزیر، قدرت تصمیم گیری از کمیته‌های اضطرار آلودگی هوا گرفته شده یا آرای ایشان در این خصوص به نوعی وتو گردد؟
درباره اینکه چنین ابلاغی صورت گرفته یا خیر و آیا در روز‌های آتی رقم می‌خورد یا نه، اطلاعی نداریم و بهتر است به جای حدس و گمان در این خصوص، همه چیز را به گذر زمان بسپریم، اما آیا ممکن است که در نتیجه نامه نگاری یک وزیر، قدرت تصمیم گیری از کمیته‌های اضطرار آلودگی هوا گرفته شده یا آرای ایشان در این خصوص به نوعی وتو گردد؟
درباره اینکه چنین ابلاغی صورت گرفته یا خیر و آیا در روز‌های آتی رقم می‌خورد یا نه، اطلاعی نداریم و بهتر است به جای حدس و گمان در این خصوص، همه چیز را به گذر زمان بسپریم، اما آیا ممکن است که در نتیجه نامه نگاری یک وزیر، قدرت تصمیم گیری از کمیته‌های اضطرار آلودگی هوا گرفته شده یا آرای ایشان در این خصوص به نوعی وتو گردد؟
موافقت خاندوزی با تغییر مدیرعامل بانک مسکن؛ خبری بود که در آخرین روز تابستان، رسانه ای شد. اما این موافقت وزیر اقتصاد در شرایطی بود که رئیس جمهور طی چندین نامه، خواستار ادامه مدیرعاملی شایان در بانک مسکن بود. از سوی دیگر سخنگوی اقتصادی دولت از عملکرد شایان تقدیر کرد!
مصباحی مقدم درباره اینکه چه بخش‌هایی از قانون اساسی نیاز به بازنگری دارد، گفت: ساختار سیاسی ما در حال حاضر پارلمانی - ریاستی است. معتقدم در بازنگری می‌توان آنرا به ساختار پارلمانی تغییر داد. در این ساختار نخست وزیر به عنوان نفر نخست اجرایی از سوی پارلمان تعیین می‌شود و رئیس جمهور هم نقش هماهنگ کننده قوا را بر عهده دارد. این ساختار برای کشور و شرایط امروز مناسب‌تر است.
رئیس جمهور با استعفای وزیر راه و شهرسازی به دلیل تشدید بیماری موافقت کرد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه ۲۲۷ نفر تذکراتی دادند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه 227 نفر تذکراتی دادند.
در جلسه هیات وزیران که به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد، اعضای دولت با لایحه پیشنهادی سازمان اداری استخدامی کشور مبنی بر اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری درباره «ساعات کار کارکنان دولت» موافقت کردند.
پارلمان مصر با همه افراد پیشنهادی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تغییر اعضای کابینه این کشور موافقت کرد.
پارلمان مصر با همه افراد پیشنهادی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تغییر اعضای کابینه موافقت کرد.
پارلمان مصر با همه افراد پیشنهادی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تغییر اعضای کابینه موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ