یک اقتصاددان گفت: مازاد اعتبار یارانه نقدی صرفا باید به تولیدات داخلی به ویژه تولیدات کالاهای اساسی کشاورزی پرداخت شود؛این رویه باید در قالب برنامه راهبردی بلندمدت در دستور کار قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای دریافت خدمات قضایی باید از طریق سامانه ثنا اقدام کرد و برای ثبت نام در این سامانه از دو روش می‌توان استفاده کرد.
حمیدرضا جلایی‌پور نوشت: حکومت وقتی آقای جنتی ۹۷ ساله را به ریاست شورای نگهبان می‌گمارد این یعنی که حکومت می‌خواهد دست سازمان‌های اطلاعاتی در حذف شایستگان باز باشد. وقتی حکومت «پیش ثبت‌نام» راه می‌اندازد یعنی علاقه ندارد راه برای حضور شایستگان هموار شود.
اخلاق نیکوماخوس اثری بی‌ مانند در میان نمونه های تفکر کلاسیک است. چگونه می توان از آن اثر نوشته ارسطو فیلسوف یونان باستان به عنوان کتاب راهنمای خودیاری در زندگی امروز استفاده کرد؟
در نشست تخصصی مهر تأکید شد که چرخش‌های کنونی در سیاست خارجی عربستان، تغییراتی راهبردی هستند و باید این تغییر رفتار را در متنِ تغییرات گسترده‌تر داخلی، منطقه‌ای و بین‌الملل تحلیل کرد.
هوش مصنوعی مد کنونی است که تقریباً همه ابعاد زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و اینکه چگونه می توان از آن برای انجام هوشمندانه کارها استفاده کرد، تعیین کننده میزان بهره وری فرد است.
درست است، در حوزه کودکان قوانین داریم، ولی چون استانداردهای حقوق کودک مدام ارتقا می‌یابد، به تبع آن باید قوانین موجود را هم دقیق بررسی کرد. مثلا آیین‌نامه سرویس مدارس از مواردی است که نیاز به اصلاح دارد. آیین‌نامه و قوانین از این‌ دست زیاد داریم که لازم است اصلاح شوند.
درست است که در حوزه کودکان قوانین داریم ولی چون استانداردهای حقوق کودک مدام ارتقا می‌یابد، به تبع آن باید قوانین موجود را هم دقیق بررسی کرد. مثلا آیین‌نامه سرویس مدارس از مواردی است که نیاز به اصلاح دارد. آیین‌نامه و قوانین از این‌دست زیاد داریم که لازم است اصلاح شوند.
چگونه می توان با آربیتراژ تتر کسب درآمد کرد؟
رشد قیمت مسکن در یک سال اخیر بیش از نرخ رشد دلار بوده که این موضوع نشان دهنده وجود حباب در بازار مسکن است اکنون این سوال مطرح است که چگونه می توان از این حباب کاست.
گنجاندن میوه‌ها در برنامه غذایی روزانه ضروری است چراکه میوه‌ها، خوردنی‌هایی طبیعی و سرشار از ساکارز، فروکتوز و گلوکز هستند که انرژی و همچنین مواد مغذی ضروری برای ایمنی بدن را تامین می‌کنند.
محققان دانشگاه تهران از طریق شبیه‌سازی عددی به بررسی رفتار قطره‌های واردشده به دستگاه تنفسی پرداختند.
بسیاری از ما در مورد سنگ کلیه و درد‌هایی که می‌تواند ایجاد کند، شنیده‌ایم، اما همه نمی‌دانند سنگ کلیه دقیقاً چیست، چرا برخی از افراد به آن مبتلا می‌شوند و این سنگ‌ها چگونه از بین می‌روند؟
سرمایه فرّار بوده و صاحب سرمایه هر جا امنیت اقتصادی وجود داشته باشد، سرمایه‌گذاری می‌کند چرا که سود برای بنگاه اقتصادی مسئله مهمی است.
بورس امروز بار دیگر به دلیل حواشی بی‌پایان عرضه خودرو در بورس کالا، یکی از روزهای سخت خود را پشت سر گذاشت و شاهد نقشه‌ای یکدست سرخ‌رنگ برای تمامی صنایع بودیم. فردا بازار چگونه خواهد بود؟ آیا به آینده بازار می توان امیدوار بود؟
می‌توان گفت که با درپیش گرفتن راه کار‌هایی می‌توان عمر مفید لپ تاپ خود را افزایش دهیم که در ادامه به برخی از این راه کار‌ها اشاره خواهیم کرد؛
آمریکا با ترور سردار سلیمانی اشتباه محاسباتی و خطای استراتژیک مرتکب شد؛تقویت محور مقاومت،افزایش نفوذ منطقه ای،توان موشکی و پهپادی ایران وشکست ترامپ تنها چند مورد از این رخدادها محسوب می شود.
مصرف کنندگان خودرو در سراسر کشور که دارای شرایط خرید خودروی صفر از کارخانه خودروسازی طبق اطلاعیه‌های بورس کالا هستند امکان خرید خودرو از بورس را دارند. مراحل اخذ کد معاملاتی، ثبت درخواست خرید و شرکت در فرآیند حراج خرید خودرو از بورس کالا چقدر هزینه دارد؟ و چگونه می توان از بورس کالا خودرو خرید؟
۲ اتفاق جنگ ۳ روزه نوار غزه و خیزش جوانان کرانه باختری که مصداق آن در رویش عرین الاسود نمایان شد را می توان مهم ترین اتفاقات تاثیرگذار در روند نظامی و مقاومت فلسطین در سال ۲۰۲۳ دانست.
در سال 2022 تحولاتی در منطقه و جهان در ارتباط با موضوع عادی سازی روابط رخ داد که از آن می توان به عنوان شکست عملی توافقات آبراهام یاد کرد.
دلیل اصلی اینکه ماموت پشمالو برای احیا انتخاب شده این است که از نظر تکاملی «اخیراً» منقرض شده است. جمعیت عمده این پستاندار عظیم‌الجثه در پایان آخرین عصر یخبندان در حدود ۱۰۵۰۰ سال پیش از بین رفت، اما برخی گونه‌های کوچک‌تر آن در اقصی‌نقاط شمالی سرد زمین تا حدود ۴۰۰۰ سال پیش به حیات خود ادامه دادند.
هر دیسک کمر از دو بخش تشکیل شده است: یک بخش داخلی نرم که حالت ژلاتینی دارد و یک حلقه بیرونی سخت. ضعیف شدن یا صدمه دیدن می‌تواند باعث بیرون زدن قسمت داخلی دیسک از حلقه بیرونی شود. این وضعیت، لغزش، فتق یا پرولاپس دیسک نیز نامیده می‌شود که سبب بروز احساس درد و ناراحتی شدیدی در ناحیه آسیب‌دیده می‌شود.
با نگاهی که به مواضع رهبران ترکیه می توان به تغییر لحن آنها در قبال سوریه پی برد اما اینکه دمشق چه رویکردی در پیش خواهد گرفت، ذهن تحلیلگران امور را به خود مشغول کرده است.
در مورد فرسایشی شدن ساحت سیاسی می توان گفت عراق امروز حاصل ماجراجویی های صدام حسین، اشغالگری آمریکا، رقابت های منطقه ای در داخل عراق، ظهور و بروز داعش در عین ضعف ساختاری سیاسی است.
عملکرد شناختی، سلامت روان و حتی جرم و جنایت همگی با درجه حرارت بالا مرتبط هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ