پیش‌بینی می‌شود که تا قبل از پایان هفته آینده وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: صاحبان ساختمان‌های ناایمن اگر در مدت زمان مشخص به دستور ستاد بحران تمکین نکردند به دادستانی معرفی خواهند شد.
کیومرث هاشمی که تا زمان معرفی به مجلس شورای اسلامی و دریافت رای اعتماد به عنوان سرپرست وزارتخانه فعالیت خواهد کرد، از امروز رسما کار خود را استارت می‌زند و البته چالش رای اعتماد را هم به زودی پیش روی خود خواهد داشت.
رسانه فرانسوی خبر می‌دهد یولیان ناگلزمان در هفته آینده به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن معرفی می‌شود.
نادری گفت: نامه معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی اعلام وصول شد و طبق آیین‌نامه قرار بود که جلسه رای اعتماد هفته آینده برگزار شود، منتها زمان این جلسه بنابر درخواست معاون پارلمانی دولت عوض شد.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در لیگ ملی چوگان اعلام کرد به مدیران باشگاههای سرخابی دستور داده در لیگ ملی چوگان تیمداری کنند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وزرای پیشنهادی برای وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی بعد از انتخابات هیئت رئیسه مجلس معرفی می‌شوند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
نیاز است دولت ۳ وزیر را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند؛ البته دولت لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی را هم به مجلس ارائه کرده که در صورت تصویب، این وزارتخانه هم وزیر جدید می‌خواهد.
پرسش‌هایی که انتظار می‌رود در زمان معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس، به بخشی مهم از موضوع نشست ویژه مجلس برای بررسی صلاحیت جانشین نوری بدل گردد و چه بسا بتواند ابعاد ناگفته‌ای از ماجرای واریز نشدن مطالبات معلمان در اسفند ۱۴۰۱ را برملا سازد؛ ماجرایی که تنها بخشی از دوران پرماجرای حضور نوری در راس هرم مدیریتی این وزارت خانه است.
سوالاتی که انتظار می‌رود در زمان معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس، به بخشی مهم از موضوع نشست ویژه مجلس برای بررسی صلاحیت جانشین نوری بدل گردد و چه بسا بتواند ابعاد ناگفته‌ای از ماجرای واریز نشدن مطالبات معلمان در اسفند ۱۴۰۱ را برملا سازد. ماجرایی که تنها قسمتی از دوران پرماجرای حضور نوری در راس هرم مدیریتی این وزارت خانه است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در کوتاه‌ترین زمان وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند تا وزارت آموزش و پرورش از تغییرات متناوبی که تجربه کرده است، نجات یابد.
روز سه شنبه، علی بهادری جهرمی، در نشست خبری هفتگی اظهار داشت‌: با توجه به ترویج آشکار تروریسم، خشونت و نقض تمامیت ارضی کشور از سوی رسانه‌های معاند، هرگونه همکاری با آنها در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است.
علی بهادری جهرمی روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی اظهار داشت‌: با توجه به ترویج آشکار تروریسم، خشونت و نقض تمامیت ارضی کشور از سوی رسانه‌های معاند، هرگونه همکاری با آنها در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است.
سخنگوی دولت درباره زمان معرفی وزیر جدید راه و شهرسازی گفت: مجلس شورای اسلامی در تعطیلات هفتگی است و به محض آغاز به کار مجلس، وزیر جدید پیشنهادی معرفی می‌شود.
او از زمانی که مصدق نماینده مجلس بود، طرفدار اندیشه‌های سیاسی‌اش بود و او را از معدود افرادی می‌دانست که می‌توانند رسالت خود را برای حفظ کشور ایفا کنند. محمد مصدق بعد از نخست وزیر شدن، فاطمی را به عنوان معاون سیاسی خود معرفی کرد.
این سیاستمدار ۹۷ ساله ۲ بار نخست وزیر شد و در سال ۲۰۱۸ به عنوان «پیرترین نخست وزیر جهان در آن زمان» به عنوان رکورددار گینس معرفی شد.
مجلس شورای اسلامی ۲۹ شهریور ماه معرفی نامه زاهدی وفا به عنوان وزیرتعاون،کار، رفاه اجتماعی را اعلام وصول خواهد کرد تا طبق آیین نامه داخلی هفته دوم مهر ماه جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی برگزار شود.
معاون رئیس‌جمهور اعلام کرد: معرفی وزیر کار و رفاه اجتماعی فردا در مجلس اعلام وصول می‌شود.
حاجی دلیگانی گفت: هنوز خبری از اینکه دولت در چه روزی قصد معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس را دارد به دست ما نرسیده است اما زمان دولت برای معرفی وزیر رو به اتمام است.
دو سوم از فرصت قانونی رئیس جمهور برای معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی تمام شده است.با این حال سخنگوی دولت گفته است که رئیس جمهور، وزیر پیشنهادی را در سقف زمان مقرر معرفی خواهد کرد.
در زمستان سال قبل، تولید کنندگان بابت ارائه محصول و خدماتشان به طور میانگین ۴۲ درصد افزایش قیمت داده‌اند.
چرا اصناف به مالیات اعتراض دارند؟
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
وزیر اقتصاد گفت: در سال ۱۴۰۱ با لحاظ  مشکلات فعلی اجرای قانون سامانه مودیان مالیاتی طی بخشنامه‌ای از فعالان اقتصادی می‌خواهیم به شکل پیش‌دستانه دستگاه پز و حساب تجاری خود را معرفی کنند تا محاسبه و اخذ مالیاتشان دقیق و عادلانه‌تر انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ