روز سه شنبه، علی بهادری جهرمی، در نشست خبری هفتگی اظهار داشت‌: با توجه به ترویج آشکار تروریسم، خشونت و نقض تمامیت ارضی کشور از سوی رسانه‌های معاند، هرگونه همکاری با آنها در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهروندان اردنی با تجمع در مرکز امان، جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کردند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت با تمام توان نیاز به پشتیبانی گروه‌های جهادی برای رسیدن به اهداف خود دارد و در این راستا از هیچ کمک و حمایتی به فعالان جهادگر کشور دریغ نخواهد کرد.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: پروژه‌های نیمه تمام بسیاری در کشور داریم که با تمام توان در جهت تکمیل آنها تلاش می‌کنیم.
ایلام- وزیر کشور با تأکید بر اینکه در جای جای کشور شاهد پیشرفت هستیم، گفت: تمرکز دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.
قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: دولت می‌بایست برای تکمیل برخی از طرح‌هایی که نیمه تمام مانده است اقدام لازم را انجام دهد چرا که این پروژه‌ها موجب نارضایتی و اذیت مردم شده است.
حالا که بهار داغ خودترمیمی کابینه دولت با خواست جدی مجلس برای استیضاح برخی وزرا همراه شده، آینده ترکیب دولت در مقام مساله‌ای جدی مطرح شده است. از یک سو، ظواهر امر نشان می‌دهد مجلسی‌های مصمم به استیضاح وزیر صمت، قصد دارند شوک جدیدی را به تیم اقتصادی دولت وارد کنند. از سوی دیگر، حداقل ظواهر امر حاکی از آن است که دولت تمام قد در برابر استیضاح فاطمی امین مقاومت می‌کند
دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات گفت: عمر دولت آقای روحانی با بدنامی و بی‌اعتباری نزد مردم تمام شد و هیچ گونه بهبودی در ترمیم آن اعتمادی که مردم به او داشتند، حاصل نشد.
رئیس جمهور پس از افتتاح بیمارستان هزار تختخوابی حضرت مهدی (عج) گفت: برنامه دولت تکمیل و به سامان رساندن کارها و پروژه های نیمه تمام است.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و به ویژه پیشرانان اقتصادی امکان‌پذیر نیست.
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تصمیم جدی و اراده راسخ دولت سیزدهم در حمایت از فعال شدن بخش خصوصی در کشور تصریح کرد: پیشرفت و توسعه اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی، کارآفرینان و بویژه پیشرانان اقتصادی امکانپذیر نیست.
سرلشکر باقری گفت: نیروهای مسلح، نمایندگان مجلس و سایر مسئولین، مسئول هستند، با تمام توان به دولت کمک کنند تا دولت هم بتواند، به ملت عزیز کشورمان به‌نحو احسن خدمت کند.
اصفهان- وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ۵۰۰ میلیون یورو اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام مدارس و مدارس کانکسی و تخریبی کشور خبر داد.‌
در حالی که روزنامه کیهان در دولت حسن روحانی از مخالف‌های جدی ارز دولتی برای تامین کالاهای اساسی بود و با تعبیر «دلار جهانگیری» به دولت قبل حمله می‌کرد، از سیاست جدید ارزی بانک مرکزی مبنی بر تامین ارز کالاهای اساسی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تمام‌قد حمایت کرده است.
سخنگوی دولت با بیان اینکه تورم بین ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش داشته‌ است، گفت: تورم به حدود ۴۰ درصد رسیده است، البته ۴۰ درصد تورم به معنای نداشتن گرانی نیست.
علی بهادری جهرمی روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی اظهار داشت‌: با توجه به ترویج آشکار تروریسم، خشونت و نقض تمامیت ارضی کشور از سوی رسانه‌های معاند، هرگونه همکاری با آنها در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است.
سخنگوی دولت گفت: دهمین آئین‌نامه مرتبط با قانون جهش تولید دانش‌بنیان به تصویب رسید و این روند نشان از تصمیم قاطع دولت در اجرایی کردن تمام مفاد این قانون و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت به اجرای مصوبات سفرهای استانی متعهد است و تخصیص اعتبارات و منابع مالی مرتبط با این مصوبات در جریان است.
موافقت خاندوزی با تغییر مدیرعامل بانک مسکن؛ خبری بود که در آخرین روز تابستان، رسانه ای شد. اما این موافقت وزیر اقتصاد در شرایطی بود که رئیس جمهور طی چندین نامه، خواستار ادامه مدیرعاملی شایان در بانک مسکن بود. از سوی دیگر سخنگوی اقتصادی دولت از عملکرد شایان تقدیر کرد!
اردبیل- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با دفاع تمام قد از وزیر مستعفی دولت سیزدهم علت استعفای وزیر راه و شهرسازی را عود عوارض شیمیایی دوران جنگ اعلام کرد.
مشهد ـ سخنگوی دولت گفت: دشمن منافع اقتصادی و سیاسی خود را زیرسوال رفته می‌بیند و به همین سبب تمام قد روبروی ایران قوی می‌ایستد و تحریم‌های فلج کننده را برای کشور ما در نظر می‌گیرد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جلسه پرسش و پاسخ با انجمن اسلامی دانش آموزان گفت: تا دلتان بخواهد دولت سیزدهم موارد حضور در متن مردم در حوادث دارد.
معاون محیط زیست طبیعی گفت: کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که همچون کشور ما تمام هزینه‌های حفاظت از محیط زیست بر دوش دولت باشد.
وزیر جهاد با بیان اینکه تمام زمین‌ها تا پایان دولت سنددار میشوند، گفت: ۹۰ میلیون هکتار زمین در کشور نیاز به آبخیزداری دارد و اکنون سالی ۱.۲ میلیون هکتار آبخیزداری می‌شود که ۸۰سال طول می کشد.
تبریز- با سفر هیئت دولت سیزدهم به آذربایجان شرقی و تاکید رئیس جمهور مبنی بر اتمام پروژه های نیمه تمام و رهاشده این استان، امیدها برای اتمام این پروژه ها زنده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ