سازمان بهشت زهرا (س) با صدور اطلاعیه‌ای از شهروندانی که در آرامستان بهشت زهرا قبر رزرو کرده اما تاکنون نسبت به تسویه حساب اقدام نکرده‌اند خواست تا پایان خرداد ماه اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از توقف صدور روادید برای شهروندان فرانسوی، مقامات کشور مالی اینبار مجوز فعالیت شرکت هواپیمایی ایرفرانس را لغو کردند.
تعدادی از شهروندان و طلاب در اعتراض به وضعیت حجاب، معیشت و فضای مجازی اقدام به برگزاری تجمع و تحصن در مقابل دفتر رئیس قوه‌قضاییه در تهران کردند.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
فرمانده انتظامی جیرفت گفت: فردی که اقدام به تیراندازی، درگیری و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان جیرفت کرده بود، توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ماموران قلابی که در پوشش پلیس از شهروندان اقدام به سرقت می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
آن دسته از شهروندان که در سالیان گذشته اقدام به ذخیره (رزرو) قبر در آرامستان بهشت زهرا (س) کرده‌اند، اما تاکنون نسبت به تسویه حساب اقدام نکرده‌اند باید حداکثر تا پایان خرداد ۱۴۰۲ برای تعیین تکلیف وضعیت قبر به واحد پذیرش مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) مراجعه کنند.
سفارت رم در کی‌یف به شهروندان ایتالیا توصیه کرد تا بلافصله نسبت به ترک اوکراین اقدام کنند.
سفارت رم در کی‌یف به شهروندان ایتالیا توصیه کرد تا بلافصله نسبت به ترک اوکراین اقدام کنند.
پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری جوان ۱۸ ساله‌ای که با استفاده از موتورسیکلت اقدام به موبایل‌قاپی از شهروندان کرده بود، خبر داد.
کنعانی نوشت: اقدام پلیس فرانسه در توسل به خشونت علیه اعتراضات شهروندان این کشور غیرقابل قبول و نشانگر عدم التزام دولت فرانسه به اصول دموکراسی و آزادی بیان است. به دولت فرانسه توصیه می‌کنیم از رفتار دوگانه و استفاده ابزاری از حقوق بشر اجتناب کرده و از توسل به خشونت علیه معترضان دست بردارد.
مسئولان شهر یزد برای مبارزه با آمار وحشتناک دیابت و کم تحرکی شهروندان خود دست به اقدام جالبی زدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی که با لباس نظامی اقدام به زورگیری و کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.
ظاهراً رژیم طالبان عامدانه در پی آن است که هر اقدام سختگیرانه علیه مردم افغانستان در داخل کشور را با نشان دادن نرمشی در سیاست خارجی خود همراه سازد تا از شدت واکنش آنها علیه تصمیمات محدودکنندۀ داخلی خود بکاهد.
مقام کویتی از اجرای پروژه تجهیزات خدمات شخصی برای تحویل الکترونیکی گذرنامه شهروندان کویتی خبر داد تا این کشور اولین دولت عربی باشد که این خدمات را به شهروندانش ارائه می دهد.
شهردار منطقه ۹ گفت: یکی از مطالبات جدی شهروندان انتقال فرودگاه مهرآباد است که این اقدام بسیار سخت و دشواری است، اما با توجه به رشد و پیشرفت شهری، وجود فرودگاه مهرآباد در شهر بواسطه مخاطراتی که می‌تواند در دراز مدت برای مردم داشته باشد، توجیهی ندارد و حتما باید به حاشیه شهر منتقل شود.
روز گذشته که در برخی نقاط تهران درگیری و آشوب بود فیلمی منتشر شد که مأموران یگان ویژه در یکی از کوچه ها در حال تخریب موتورسیکلت‌های شهروندان هستند؛ اما این مأموران چه کسانی بودند؟
وزارت خارجه آلمان با طرح ادعا‌هایی اعلام کرده است که دلیل این اقدام بازداشت‌های خودسرانه، بازجویی و دادن حکم حبس طولانی مدت در ایران است.
ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی این اقدام آمریکا در اعلام تحریم علیه برخی شهروندان و شرکت‌های ایرانی به اتهام واهی دست داشتن در حملات سایبری و نسبت دادن اقدامات ادعایی مطرح شده علیه آنان به دولت و نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران را، قویا محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه، اقدام آمریکا در اعلام تحریم علیه برخی شهروندان و شرکت‌های ایرانی به اتهام واهی دست داشتن در حملات سایبری علیه آمریکا را محکوم کرد.
نماینده دادستان با بیان اینکه متهم به همراه همدست خود اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می‌کرده است، گفت: اقدامات متهم به نحوی بوده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت با استفاده از سلاح قمه و چاقو علیه اموال مردم اقدام کرده و با ایجاد ناامنی در سرقت تلفن‌های همراه شهروندان داشته است.
ستاد معاینه فنی خودروهای تهران جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به افزایش ساعت کاری اقدام کرده است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تخریب منازل شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که این اقدام هرگز نخواهد توانست روحیه ایستادگی ملت فلسطین را تضعیف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ