در این تصویر دکتر محمد مصدق به همراه گارد مخصوص نخست وزیری مقابل خانه اش را مشاهده خواهید کرد. نفر پشت سر مصدق، سرهنگ ممتاز، مسئول گارد منزل نخست‌وزیر قرا دارد که در روز ۲۸ مرداد مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیژن حیدری بازی روز گذشته مس رفسنجان و هوادار را مصمم و قاطعانه قضاوت کرد.
جماران عکسی از مهدی هاشمی را در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در دفتر رییس دولت اعتدال منتشر کرد. مهدی هاشمی که به تازگی دوره محکومیتش تمام و از زندان آزاد شده است، در مراسم‌های رسمی و غیررسمی که از سوی اصلاح‌طلبان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. تصویر زیر از آخرین حضور او در مراسم عزاداری امام حسین در دفتر حسن روحانی است:
مرتضی رضایی در توئیتر نوشت: اردبیل واقعا عجیبه؛ دختر‌های خوزستانی‌مون که رفتن برای مسابقات کشوری، وسط تابستون این شکلی سردشونه. البته عکس برای دو روز پیش هست./منبع:برترین‌ها
عکسی از دکور وحشتناک یک مغازه لواشک فروشی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
پژوهش دکتر دگروت نشان می‌دهد که مقام‌های ناسا اطلاع داشتند که میکروب‌های احتمالی ماه می‌توانند تهدیدی وجودی (با احتمال کم) باشند و قرنطینه‌ی قمری آن‌ها درصورت وجود چنین تهدیدی، زمین را ایمن نگه نمی‌دارد. بااین‌حال آن‌ها در توانایی‌شان برای خنثی‌کردن این تهدید اغراق کردند.
نتایج شش سال تحقیقات مستمر یک گروه تحقیقاتی بین‌المللی متشکل از محققین ایرانی، آلمانی و ترکیه‌ای بر روی ماهیان گلچراغ یا دکتر فیش در حوضه آبریز رودخانه دجله در کشور‌های ایران، ترکیه و عراق در قالب یک مقاله پژوهشی با کشف یک گونه ناشناخته از این گروه ماهیان منتشر شد.
حضور عادل فردوسی پور در بیمارستان محل تولدش در یزد برای قدردانی و احترام به زنده یاد دکتر جلال مجیبیان که عادل را به دنیا آورد و دیدار با فرزند ایشان خانم دکتر محیبان.
عادل فردوسی پور برای قدردانی و احترام به زنده یاد دکتر جلال مجیبیان که عادل را به دنیا آورد در بیمارستان محل تولدش در یزد حضور یافت و با فرزند ایشان خانم دکتر محیبان دیدار کرد.
در جریان یک بازی دوستانه در مازندران، محمد اقاجانپور به یکی از مصدومان کمک کرد تا زودتر مشکلش حل شود.
قاسم حدادی‌فر به بهانه فینال لیگ قهرمانان اروپا با انتشار یک استوری از مرحوم صدر یاد کرده است.
عکسی از سروش رفیعی در کنار دختر خردسالش در جشن قهرمانی پرسپولیس
پس از بازی آخر پورتو و کسب عنوان آقای گلی مهدی طارمی به سمت هواداران تیمش رفت و با آن‌ها عکسی به یادگار گرفت.
روز گذشته بیژن حیدری نیز از لیزر تماشاگ آن در امان نبود.
در روز‌های اخیر و پس از فسخ قرارداد آرات حسینی با سپاهان، شایعات مختلفی در خصوص مشکلات جسمانی او منتشر شده است. پس از این حواشی پدر او با انتشار یک استوری در این خصوص توضیح داد.
علی‌اصغر قربانعلی‌پور و آندرانیک تیموریان، مربیان تیم ملی در ورزشگاه شهید وطنی حضور یافتند تا بازی حذفی بین نساجی و پیکان را زیرنظر بگیرند.
داور بین المللی فوتبال برای تیم داوری مسابقه استقلال و پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.
پردیس ثابتی، دختر پرویز ثابتی رئیس اداره امنیت داخلی ساواک، پس از ۴۴ سال عکسی از او منتشر کرد.
شمار قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه به بیش از 11 هزار نفر رسیده است. انتشار عکس‌ و فیلم‌های مربوط به این زلزله، خبر از یک فاجعه انسانی می‌دهد. در این میان انتشار عکس پدری که دست دختر زیرآوارمانده‌اش را گرفته، جامعه جهانی را متاثر کرده است.
کلی، دختر پله، روز پنجشنبه عکسی در اینستاگرام منتشر کرد که دست پدرش را روی دست بقیه اعضای خانواده‌اش در اتاق این بیمارستان نشان می‌داد. این عکس آخرین تصویر از این فوتبالیست افسانه‌ای بوده است.
هافبک باتجربه نفت آبادان بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال اعتراض شدیدی در ورزشگاه تختی انجام داد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم دکتر عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر پیکر او نماز اقامه کردند.
این کشف توسط تیمی از باستان شناسان در مرکز باستان شناسی مدیترانه‌ای دانشگاه ورشو به سرپرستی دکتر پاتریک چودزیک انجام شد. باستان شناسان در حال حفاری بخش‌هایی از منطقه گورستان تبانی بودند که در کرانه غربی رود نیل در مصر قرار دارد. این منطقه در دوره پادشاهی جدید در مصر باستان - بین قرن شانزدهم قبل از میلاد تا قرن یازدهم قبل از میلاد - برای تدفین آیینی مورد استفاده قرار می‌گرفت. جمجمه‌ها در قبرستان الاساسیف، در سمت کرانه غربی تبان پیدا شده‌اند.
انتشار عکسی از یک دختر اوکراینی که اسلحه در دست لبه یک پنجره شکسته نشسته و در حال مکیدن آب نبات است در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شده است.
آسیب‌دیدگی علیرضا بیرانوند نگرانی زیادی درباره شرایط این دروازه‌بان در جام جهانی 2022 ایجاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ