بیژن حیدری بازی روز گذشته مس رفسنجان و هوادار را مصمم و قاطعانه قضاوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس جمهور ترکیه امروز در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست سران کشورهای عضو ناتو در پایتخت لیتوانی گفت: حمله به مقدسات انسان ها، آزادی اندیشه نیست؛ بربریت، بدَویت و نوعی اقدام تروریستی است.
فرماندار تهران در اولین جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان تهران، برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز را خواستار شد.
ژاوی، مربی بارسلونا، رفتارهای نژادپرستانه شب گذشته در ورزشگاه مستایا علیه وینیسیوس را به شدت محکوم کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد نیروی زمینی چابک‌تر و برخوردار از قدرت تهاجمی بالاتر خواهیم بود که قادر است حضوری قاطع و تعیین‌کننده در عرصه هر نبردی داشته باشد.
سخنگوی قوه قضاییه با تاکید بر برخورد با باندها و شبکه‌های ایجاد و گسترش فساد در جامعه گفت: برخورد شدید و قاطعی با هنجارشکنی‌ها صورت خواهد گرفت.
منچسترسیتی با رقم زدن یک کامبک رویایی موفق شد لیورپول را با نتیجه 4-1 شکست دهد.
پراهمیت‌ترین پالس در بازگشت امید‌ها به احیای برجام را می‌توان مشاهده نشانه‌هایی قطعی و جدی از اراده مصمم مسئولان ایرانی برای احیای تنش‌زدایی مورد ارزیابی قرار داد. هر چند در گذشته مذاکرات در جریان بود و نمایندگان ایران و سایر طرف‌ها در وین در حال مذاکره بودند، اما به طور مشهود، اراده‌ای قاطع مبنی بر بازگشت به توافق مشاهده نمی‌شد. به نظر می‌رسد این بار مسئولان و استراتژیست‌های سیاست خارجی کشورمان در پرونده هسته‌ای، تصمیم قطعی را برای احیای توافق اتخاذ کرده‌اند
نظرسنجی "ورزش سه" برتری جالب سه بازیکن سپاهان بر ستاره‌های پرسپولیس را نشان می‌دهد.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: ما در صورت مشاهده کم‌کاری و کوتاهی در برف‌روبی روز گذشته برخورد لازم را انجام می‌دهیم.
مبارزه قاطع، مؤثر و بی‌امان با پدیده پولشویی و تأمین مالی تروریسم مستلزم رفع بسترهای فسادزا، توسعه شفافیت و در نهایت برخورد قاطع و بازدارنده با مرتکبان این دست از جرایم است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم کرد.
واکنش‌ها به تصمیم‌های بحث برانگیز ژیمون مارسینیاک، داور بازی فینال جام جهانی 2022، همچنان ادامه دارد.
آقای میرزاعلی شجاعی (پیرمرد طبسی) که چندی پیش به وزیر جهاد دولت روحانی گفت «خودتان میدانید و مملکتتان»، اینبار در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم در حاشیه سفر هیات دولت به طبس از بی ارزشی پول ایران گفت.
فرمانده مرزبانی گفت: مرزبانان ۲ کشور ایران و عراق در اوج هماهنگی‌های مرزی مصمم هستند با هرگونه ناامنی، قاچاق مواد مخدر، اشرار مسلح و گروهک‌های تروریستی برخود قاطع کنند.
سخنگوی دولت گفت: دهمین آئین‌نامه مرتبط با قانون جهش تولید دانش‌بنیان به تصویب رسید و این روند نشان از تصمیم قاطع دولت در اجرایی کردن تمام مفاد این قانون و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.
اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، مطالبه مردم را برخورد قاطع با اغتشاشگران به خصوص آنهایی که جنایت کردند، دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بی‌تردید در صورت تصویب قطعنامه، پاسخ قاطع و موثر خواهد بود.
اولیور کان و هانس یوآخیم واتسکه بر خلاف نظر فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا، روسای دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا، دیگر تمایلی برای حضور در سوپرلیگ اروپا ندارند.
در جریان رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهزمانی جهان، ۳ آزادکار ایران مقابل رقبای خود صاحب برتری شدند و محمودجانلو در ۶۵ کیلوگرم نیز به دیدار رده بندی رفت.
وزیر اطلاعات گفت: پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیرو‌های مقتدر و مصمم اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، به تفرقه افکنی‌ها و جنایات مزدوران پاسخ قاطع خواهند داد.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تفکیک میان اعتراض و اخلال در نظم و امنیت عمومی، بروز وقایعی از جنس آنچه را به شهادت شهید دوست‌محمدی انجامیده است، آشوبگری و شرارت خواند و ضرورت برخورد قاطع با معارضان امنیت و آرامش کشور و مردم را به دستگاه‌های مسئول متذکر شد.
رئیس جمهور در گفتگو با خانواده شهید دوست‌محمدی بر ضرورت برخورد قاطع با معارضان امنیت و آرامش کشور تاکید کرد.
مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: شاخص‌های نقدینگی، پایه پولی و سلامت بانکی پایش و تدابیر اصلاحی لازم در راستای اصلاح نظام بانکی، با همراهی و مشورت متخصصان، اتخاذ می‌شود.
سیدحسن خمینی گفت: همیشه به ذهن ها می‌رسد که فعالان محیط زیستی آرمان شهر می خواهند و خیال بافی می کنند. یعنی ممکن است طرف بگوید شکم بچه من خالی است، اما شما دنبال انقراض گونه آسیایی یوزپلنگ هستید؟! دلسوزی برای طبیعت نمی‌تواند کسی که الآن دچار مشکل هست را به هشدار بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ