عکسی از دکور وحشتناک یک مغازه لواشک فروشی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمانی که ساعت زنگ دار کالایی گران و دور از دسترس برای اکثر افراد بود، شغلی به نام ساعت وجود داشت.
دلیل اصلی که می‌توانیم ال آنزوئلو را اصلا ببینیم، fi رغم اینکه بسیار دور است، چیزی جز همگرایی گرانشی نیست. دانشمندان دریافتند که این کهکشان دور به شکل یک قرص است و قطری در حدود ۲۶ هزار سال نوری دارد که معادل یک چهارم اندازه‌ی کهکشان راه شیری است.
روزنامه اطلاعات ۹ مرداد ۱۳۴۲ در صفحه حوادث خود نوشت که حسن نیازی، مستخدم مطب یک پزشک عمومی در خیابان کارون تهران با همدستی مرد جوانی به نام مجید خطیبی با استفاده از غیبت پزشک، خود را به عنوان دکتر جا زده و بیماران را ویزیت می‌کرده.
مشاهدات نپتون در نیمه دوم سپتامبر ۲۰۲۲ انجام شد. از آنجایی که نپتون بسیار دور است، تمایل دارد کمی نادیده گرفته شود. احتمالاً به دیدن تصاویر گرفته شده توسط وویجر ۲ هنگام عبور از ۱۹۸۹ عادت کرده اید. مشاهدات جیمزوب برای اولین بار در بیش از ۳۰ سال، نگاهی جدید به حلقه‌های زیبای غول یخی انداخت.
در این تصویر دکتر محمد مصدق به همراه گارد مخصوص نخست وزیری مقابل خانه اش را مشاهده خواهید کرد. نفر پشت سر مصدق، سرهنگ ممتاز، مسئول گارد منزل نخست‌وزیر قرا دارد که در روز ۲۸ مرداد مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
این تماس تلفنی با توجه به حضور دکتر سودابه داوران در جشنواره علمی دیگری در خارج از کشور با استانبول ترکیه برقرار شد.
پس از آنکه بحث دور شدن جواد نکونام از نیمکت تیم استقلال مطرح شد، این مربی تصویر معناداری از خود منتشر کرد.
حضور علیرضا فغانی داور بین اللملی فوتبال ایران در کنسرت ابراهیم حامدی خبرساز شد.
دیپ‌فیک‌ها با فریب دادن مردم در مورد افراد مشهور و شخصیت‌های سیاسی، کار‌ها و سخنانی را به آن‌ها نسبت می‌دهند که واقعی نیستند. اما اشتباهاتی ساده مانند نبودن انگشت‌های دست یا کیفیت پایین برخی ویدیوها، نشانه واضحی از این است که برخی تصاویر و فیلم‌ها اصلاح شده‌اند.
باشگاه پرسپولیس با انتشار چند تصویر و یک بیانیه کوتاه به ادعای استقلال واکنش نشان داد.
این پهپاد با بال‌های جمع‌شونده از تیوب‌های مخصوص شلیک می‌شود و کاربر از راه دور با استفاده از مانیتور دستگاه کنترل پهپاد را به سمت هدف هدایت می‌کند.
زهرآگین‌ترین مار جهان ساکن استرالیا است. جزیره پهناوری که از باقی جهان دور افتاده و از همین رو حیات وحش منحصر به فردی دارد.
دامپزشک آفریقایی پس از معاینه پیروز گفته بود: آخرین توله "ایران" ۷۰ درصد شانس زنده ماندن دارد، روزی ۳ بار برایش دعا کنید.
دکتر سوفی راسموسن گفت که من بعد از فهمیدن سن این حیوان از خوشحالی اشک می‌ریختم؛ همکارانم به من می‌خندیدند اما من واقعا احساساتی شده بودم!
تصویری از داخل یک واگن متروی تهران با عنوان «تنهاییِ دسته‌جمعیِ آدم‌ها!» در فضای مجازی پربازدید شده است. در جهان امروز، جمعیت انسان‌ها از هر زمان دیگری در طول تاریخ بیشتر شده است. شهر‌های شلوغ نشانه‌ی آشکاری از این افزایش چشمگیر جمعیت است. اما برخلاف گذشته، این جمعیت بزرگ نه تنها در ارتباط با یکدیگر نیستند بلکه بیش از پیش از هم دور افتاده‌اند.
در لیگ پائولیستای برزیل بازی در دقیقه ۳۶ قطع شد تا داور چهارم راهی دستشویی شود، اتفاقی که در نهایت به ضرر میزبان شد.
کلاس دانش افزایی داوران لیگ برتر یکبار دیگر فراوانی قاضی های فوتبال را به تصویر کشید.
در حالی که فوتبال ایران هنوز از نداشتن کمک داور ویدئویی (VAR) رنج می‌برد، به نظر می‌رسد مشکلات ابتدایی‌تری برای برطرف کردن وجود دارد.
دکتر پورحسن، متخصص زنان و زایمان گفت: یک زن ۳۵ ساله زرندی در بیمارستان امام علی (ع) تامین اجتماعی زرند، ۵ قلو به دنیا آورد که قل اول دختر به وزن یک کیلو و ۷۰۰ گرم، قل دوم پسر به وزن یک کیلوگرم، قل سوم پسر به وزن یک کیلو و ۷۵۰ گرم، قل چهارم پسر به وزن یک کیلو و ۵۵۰ گرم و قل پنجم پسر به وزن ۲کیلوگرم می‌باشد.
دور اول مرحله گروهی جام جهانی شب گذشته با بازی برزیل و صذبستان به پایان رسید.
تلسکوپ فضایی جیمز وب به تازگی اولین تصویر مستقیم خود را از سیاره‌ای که به دور ستاره‌ای دور می‌چرخد، ارائه کرده است.
یکی از تکایای صنفی خاص و البته قدیمی تهران که عاشقان اهل بیت و ائمه را در روز‌های عزای سیدالشهدا (ع)، دور هم جمع می‌کند تکیه سوپور‌ها (مسجد شیخ علی) در محله دزاشیب است که از گذشته تا حال همه آن را به همین نام می‌شناسند.
ساخته جان کرولی بر اساس رمانی به همین نام نوشته دانا تارت برنده جایزه پولیتزر، روایتی تکاندهنده دارد که اگرچه نسخه بصری قابل قبولی دارد اما همچون بسیاری از فیلم‌های متکی بر فیلمنامه اقتباسی، فیلم به خوبی رمانی که متکی بر ساخته شده، خوب نیست؛ اتفاقی که چندان عجیب نیست و کمتر فیلمی بهتر از رمانی است که بر اساس آن ساخته شده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ