مرتضی رضایی در توئیتر نوشت: اردبیل واقعا عجیبه؛ دختر‌های خوزستانی‌مون که رفتن برای مسابقات کشوری، وسط تابستون این شکلی سردشونه. البته عکس برای دو روز پیش هست./منبع:برترین‌ها
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویری جالب و دیدنی از عاشقانه‌های جواد خیابانی در کنار دخترش نگار منتشر شد که شباهت عجیبی به پدرش دارد.
یک اتاقک عجیب در ورزشگاه وطنی قائمشهر توجهات را درحاشیه مسابقه نساجی برابر پیکان به خود جلب کرد.
سردار آزمون شوخی عجیبی با عکس هم‌باشگاهی‌اش در لورکوزن کرده است.
بایرن مونیخ در دیداری دوستانه در پیش‌فصل ۲۷-۰ حریفش را از پیش رو برداشت.
یکی از نمونه‌های معروف گونه‌های ماهی صورت انسانی، ماهی ماشه‌ای است. الگوی مشخص صورت آن، با چشمانی که در نزدیکی بالای سر قرار گرفته اند، ظاهر یک چهره انسان را در نیم رخ می‌دهد. گونه‌های دیگر، مانند «زاویه‌ماهی» و «طوطی‌ماهی»، الگو‌های صورت مشابهی را نشان می‌دهند که تداعی‌های انسان‌سازی را برمی‌انگیزد.
داستان جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس تبدیل به سوژه یکی از روزنامه‌های ورزشی شده است.
علیرضا بیرانوند که در دقایق ابتدایی فینال کافا روی ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف ، با سعید عزت‌اللهی برخورد کرد و مصدوم شد، برای درمان و بانداژ صورت خونین خود راهی بیمارستان شد. خوشبختانه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی خیلی زود به حالت طبیعی برگشت و به ملی‌پوشان در رختکن ملحق شد. بیرانوند با لبخند عکسی با جام قهرمانی کافا و مدال طلا انداخت
کریستیانو رونالدو در جریان بازی امشب پرتغال و بوسنی با نمایش بی‌نقص یک جیمی جامپ سورپرایز شد.
شکل چرخشی ورتو که نام خود را از کلمه لاتین “vertente” یا “چرخش” گرفته است، به گونه‌ای طراحی شده است که تا حد امکان هوا را به سطح دستگاه فشار می‌دهد، جایی که به داخل فیلتر‌ها مکیده شده و خارج می‌شود.
مرحوم «ایرج افشار» پژوهشگر فرهنگ و تاریخ ایران، درباره سنگ پیرزن به آنچه در خاطرات عمادالسلطنه خوانده استناد کرده و نوشته است: «این سنگ تخته سنگی یک‌پارچه و عجیب در دامن کوه ولنجک بود که اهالی به آن سنگ پیرزن می‌گفتند. سنگی بزرگ شبیه قارچ که پایة کوچکی داشت. در زبان انگلیسی به این نوع سنگ ها، صخره قارچی گفته می‌شود و شاید بتوان معادل این کلمه را در فارسی قارچواره نامید.»
عکسی از شوخی عجیب سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل منتشر شده است.
این سگ ۲ و نیم ساله که “شیلا” نام دارد، به یک مرکز درمانی حیوانات منتقل شده و به همراه توله هایش تحت مراقبت‌های دامپزشکی است. شیلا در این یک ماه بسیار ضعیف و لاغر شده و به گفته دامپزشکان باید دوره درمانی ویژه‌ای را سپری کند.
همشهری آنلاین، تصویری از تتوی عجیب یک سارق در حاشیه طرح جمع آوری و برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین محلات تهران را منتشر کرده است. او تتو کرده است که «بگین گارد بیاد»!
بر اساس تجزیه و تحلیل‌های انجام شده توسط دیرینه شناسان بر روی این فسیل دایناسور، آن‌ها تأیید کردند که این در واقع یک نودوزاروس، خویشاوند نزدیک آنکیلوزاروس است.
در کنار جنجال بزرگ بر سر کمبود گاز در کشور، ماجرای فیش حقوقی مسئول دفتر یکی از اعضای شورای شهر تهران، از خبرسازترین رخدا‌های هفته جاری بود. در اوایل هفته، انتشار عکس یک فیش حقوقی ۳۳ میلیونی در شورای شهر تهران بازتاب گسترده‌ای در میان محافل سیاسی، رسانه‌ها و افکار عمومی به همراه داشت. صاحب این فیش «فاطمه منصورلی» دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران بود
محققان خطوط ناخوانا و طراحی‌های جالبی را کشف کرده‌اند که ۱۲۰۰ سال پیش احتمالاً توسط زنی از طبقه‌ی اشراف روی یک نسخه‌ی خطیِ قرون‌وسطایی ثبت شده است.
هادی چوپان چند روز بعد از کسب ساندو در لاس وگاس از سوی یکی از قهرمانان قدیمی مسترالمپیا به چالش کشیده شد.
ملیسا های‌اسمیت زمانی که ربوده شده یک سال بیشتر نداشت. در آن زمان مادرش که در یک رستوران مشغول به‌کار بود، تصمیم گرفت برای مراقبت از دختر یک‌ساله‌اش پرستار بچه استخدام کند. او ۵۰سال پیش در یک روزنامه محلی آگهی استخدام پرستار بچه منتشر کرد و کمی بعد زنی با او تماس گرفت. این زن می‌گفت که در خانه‌اش که حیاط بزرگی دارد از چند کودک نگهداری می‌کند و می‌تواند در کنار آن‌ها از ملیسا هم مراقبت کند.
نظریه‌ای که برای ظاهر عجیب مورچه مخملی وجود دارد، به کنار آمدن با گرمای محیط برمی‌گردد. بر اساس این نظریه خار‌های سپید پشت این جانوران به خنک ماندن در محیط خشن بیابان کمک شایانی می‌کند.
پیرزنی در انگلیس که شباهت زیادی با ملکه الیزابت دوم داشته و مانند او لباس می‌پوشید تصمیم گرفته پس از مرگ ملکه به این کار پایان دهد.
دو مدافع هوادار در یک نبرد هوایی برخورد عجیبی باهم داشتند.
یک کوهنورد ژاپنی که در بالای کوه فوجی به ارتفاع حدود ۳۸۰۰ متر حضور داشت، درخواست عجیبی را انجام داد که در عین ناباوری اجابت شد.
صاحبان این برند معتقدند کفش‌های کتانی مانند یک دفتر خاطرات هستند و هر خراش، پارگی و لکه‌ای که در طول زمان اتفاق می‌افتد، داستانی را روایت می‌کند.
پرونده جنجالی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه همچنان از سوی رسانه‌های این کشور دنبال می‌شود و در تازه‌ترین مورد، حمله عجیبی به سردار آزمون صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ