داور بین المللی فوتبال برای تیم داوری مسابقه استقلال و پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه توطئه دشمنان برای سقوط ۲۱ روزه صنعا مانند بغداد شکست خورد، گفت آمریکا برای توجیه حضور نظامی خود در یمن از القاعده و داعش حمایت می‌کند.
داوودی در توییتی نوشت: پس از اتمام سخنان رهبری که مسیر خروج مسئولان به جهت خروج رهبری، مسدود شد، چندنفر خود را به دکتر روحانی⁩ رسانده و اقدام به توهین و فحاشی به ایشان کردند، اما واکنشی جز متانت و صبوری ندیدند. در همین حین جمع بیشتری خود را به ایشان رسانده و از وی حمایت کردند.
با حضور دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی) در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، تفاهم‌نامه های همکاری متقابل با شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه سلامت کشور به امضاء رسید.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و رئیس جمهور ترکیه در یک گفتگوی تلفنی در خصوص تداوم حمایت از آرمان فلسطین تاکید کردند.
برخی‌ها مانند دکتر سید حسین نصر و استاد سیدمصطفی محقق داماد خاطراتی (مستقیم یا غیرمستقیم) از علامه نقل کرده‌اند و این خاطرات، شبهاتی را در ذهن خواننده رقم زده است؛ و در کنار همه آنان، محسن کدیور با دسته‌بندی این خاطرات و شایعات، و دسته‌بندی برخی موارد مبهمِ موجود در دیگر کتب تاریخی، صورت‌بندی جامعی از موضوع عرضه کرده است.
دکتر علی رستمی با اشاره به ثبت رکورد تولید 300 هزار تن کاتد در شرکت مس، اعلام کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید داخل 3 میلیارد دلار پروژه به شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی شرکت مس محول شده است.
دفتر سیاسی انصارالله یمن ضمن تسلیت شهادت خضرعدنان از مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد.
سرپرست باشگاه استقلال گفت: تلاش ما این است که آرامش را به تیم و هواداران تزریق کنیم و در این راه وزارت ورزش و شخص دکتر سجادی حمایت لازم را از باشگاه دارد.
مجری طرح احداث ورزشگاه شهدای صنعت مس در کرمان گفت: با حمایت های دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس فاز پایانی استادیوم شهدای صنعت مس اوایل فروردین امسال آغاز می شود.
دانشجویان و دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در صورت اجرای طرح های پژوهشی در بانک سپه می توانند از امتیاز طرح های جایگزین خدمت نخبگان و کسر خدمت سربازی برخوردار شوند.
بعد از عدم احراز صلاحیت، ایشان به نوعی سبک شد؛ هم به دین و تعهدی که به مردم داده بود عمل کرد و هم مجبور به قرار گرفتن در مسوولیت ریاست‌جمهوری نشد و با حمایت از آقای روحانی، شوک منفی رد صلاحیت خود را به هیجان مثبت اجتماعی برای نجات کشور تبدیل کرد و دیدیم که چه جهشی در آرای دکتر روحانی ظرف چند روز ایجاد شد.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور سرپرست دفتر حفاظت و حمایت، سرپرست دفتر ممیزی و حدنگاری و چند تن از مشاوران این سازمان را منصوب کرد.
دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه‌ها و دیدارهای خود در سفر به لبنان، با آقای زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.
در سفر استانی آیت‌الله رئیسی و اعضای هیأت دولت به یزد، عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی از خلیج‌فارس به استان‌های مرکزی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه آغاز به کار کرد.
بررسی‌های انجام شده حکایت از وجود ۱۲۰ گسل فعال در کشور دارد و رخداد‌های لرزه‌ای در ایران ناشی از فعالیت بعضی از گسل‌های فعال ایران هستند که در قسمت بالایی پوسته قرار دارند. به اعتقاد دکتر ندیم، محقق حوزه زلزله‌شناسی، مرز بین صفحه عربستان و صفحه اوراسیا از فلات ایران در زیر رشته کوه‌های زاگرس در غرب ایران و در امتداد دریای عمان در جنوب ایران می‌گذرد. علاوه بر این گسل بزرگ، بسیاری از گسل‌های فعال دیگر در فلات ایران وجود دارند که می‌توانند زمینلرزه ایجاد کنند.
ملی‌پوش قایقرانی ایران گفت: با وجود مقام هایی که گرفته‌ام و تاریخ سازی‌هایی که کرده‌ام اما مسئولان هیچ حماتی نمی‌کنند و به دنبال تقدیر و تشکر از رشته‌ای هستند که حتی پرچم ایران را بالا نمی‌برد.
دختر المپیکی رویینگ ایران گفت: برنامه‌ای که برای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی دارم، حمایت ویژه از ورزشکاران نخبه است چون اگر خودم حمایت می شدم، الان باید در قهرمانی جهان مدال می گرفتم.
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
دکتر فرزین در آیین عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
دکتر محمد رضا فرزین در آیین" عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران" که با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان آغاز شد،بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
دکتر اوما نایدو روانپزشک تغذیه، متخصص مغز و عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی هاروارد گفت: «به عنوان یک محقق دریافته‌ام که غذاهای غنی از اسیدهای چرب امگا ۳، فولات، آهن، ید، روی و ویتامین‌های A، B۱۲ و D از عملکرد مغز، رفتار و یادگیری حمایت می‌کنند. اجتناب از غذاهای فرآوری شده با قندهای افزوده نیز کلیدی است.»
دکتر سید محمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر توجه ویژه این بانک به حوزه مسئولیت اجتماعی و تلاش برای رفع نیازهای مالی و پولی تمامی اقشار جامعه، گفت: حمایت و پشتیبانی از دانشگاهیان را وظیفه خود می دانیم.
دکتر سقائیان‌نژاد شهردار کلانشهر قم با توجه به حمایت های همه جانبه بانک شهر از پروژه‌های فرهنگی، عمرانی و حمل و نقلی این کلانشهر؛ از دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل این بانک قدردانی کرد.
دکتر ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی «شستا»، دکتر امیر حسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین و هیأت همراه چهارشنبه ۲۶ مرداد از ذوب آهن اصفهان بازدید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ