سازمان های پلیس و مجری قانون در آمریکا حتی در مناطق کوچک با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر از یک ابزار ارزان قیمت ردیابی موبایل به نام Fog Reveal برای رصد شهروندان استفاده کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در پی حمله فردی مسلح به نیروهای پلیس در ایالت داکوتای شمالی
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که از حمله نیروهای پلیس آلبانی به مقر گروهک تروریستی منافقین حمایت می‌کند.
وزارت خارجه آمریکا در مورد درگیری روز سه‌شنبه صد‌ها مامور پلیس در آلبانی با اعضای گروهک تروریستی منافقین در کمپ اشرف بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: آمریکا آگاه است که پلیس آلبانی روز سه‌شنبه با حکم دادگاه وارد مجتمع مجاهدین خلق (منافقین) در شهر ساحلی دورِس شد.
اخیرا FBI (پلیس آمریکا) هشدار داد که کلاهبردار‌های مجازی با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری جعل عمیق (Deep Fake) ویدیو و تصاویر مستهجن از چهره افراد مختلف تهیه کرده و از آن‌ها اخاذی می‌کنند.
تصاویری از درگیری عجیب پلیس آمریکا با یک مظنون را مشاهده می‌کنید.
سانحه شدید رانندگی در ویرجینیای آمریکا و لحظه نجات پلیس را مشاهده می‌کنید.
یک منبع پلیس به سی‌بی‌اس، شریک خبری بی‌بی‌سی در آمریکا گفته است که تمامی اعضای پلیس نیویورک از جمله کارآگاهان لباس شخصی دستور دارند که روز سه شنبه در حال آماده‌باش باشند و یونیفورم خود را به تن داشته باشند.
دبیر ستاد حقوق بشر به رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا با یک زن سالخورده که منجر به مرگ وی شد و رفتارهای مشابه با دیگر بازداشت‌شدگان، واکنش نشان داد.
مأموران پلیس آلاباما آمریکا یک فرد معتاد را به‌عنوان بخشی از تنبیه در محیطی فریزر مانند محبوس کردند که از شدت سرما جان باخت.
فیلمی جدید از برخورد خشن پلیس آمریکا با یک متهم در ایالت کالیفرنیا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در پی انتشار تصاویری از رفتار خشن پلیس آمریکا با «تایر نیکولز» جوان سیاه‌پوست در «ممفیس» که به مرگ او منجر شد، شهرهای لس‌آنجلس و واشنگتن برای دومین شب پیاپی صحنه اعتراضات شد.
اعتراضات خیابانی در واکنش به قتل یک فعال محیط زیست به دست پلیس آمریکا، به خشونت کشیده شد!
روزنامه واشنگتن پست به تازگی آمارهایی تکان دهنده از قتل عام مردم آمریکا از سوی پلیس این کشور، منتشر کرده است.
رسانه‌های آمریکایی از کشته شدن یک مرد سیاه پوست به دلیل شوک‌های الکتریکی وارده توسط پلیس لس آنجلس خبر داده‌اند.
هر ساله در آمریکا حدود هزار شهروند قربانی خشونت پلیس شده و با شلیک گلوله ماموران جان می‌دهند به طوری که از سال 2015 تا کنون بین 6 تا 8 هزار نفر سلاخی شده‌اند.
رئیس پلیس کنگره آمریکا هشدار داد که با وضعیت دوقطبی موجود در جامعه آمریکا، احتمال وقوع شورشی، شبیه ۶ ژانویه ۲۰۲۱ وجود دارد.
دپارتمان پلیس سانفرانسیسکو آمریکا به دنبال تاییدیه قانونی است که به افسران اجازه می دهد از ربات ها برای کشتن مظنونین استفاده کنند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا پلیس امنیت اخلاقی ایران را به «خشونت علیه زنان» متهم کرده و آن را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.
در این برهه زمانی که اروپایی‌ها با بحران‌های عمیقی مانند بحران انرژی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، برای ایفای نقش «پلیس بد» در روند مذاکرات هسته‌ای دست‌بسته هستند و این نقش را به صهیونیست‌ها سپرده‌اند تا با تهدید و لاف‌زنی‌های خود علیه ایران، بتوانند جاده امتیازگیری آمریکا و اروپا از ایران را صاف کنند!
انتشار ویدئویی در فضای مجازی که سه افسر پلیس آمریکایی را در حال ضرب و جرح یک جوان ۲۷ ساله نشان می‌دهد، به یکی از سوژه‌های داغ رسانه‌ها بدل شد.
ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی که در آن سه مأمور پلیس آمریکا به صورت وحشیانه یک نفر را در ایالت آرکانزاس ضرب و جرح قرار می‌دهند، بار دیگر افکار عمومی این کشور را جریحه‌دار کرد.
ترامپ می‌گوید اف‌بی‌آی پاسپورت‌هایش را پس داد، اما ماموران پلیس مانند جنایکاران با او رفتار کرده اند.
یکی از مقامات اف‌بی‌آی توضیح داد اف ‌بی ‌آی در اجرای حکم تفتیش، طبق دستور دادگاهها، مراحل تفتیش و توقیف را دنبال می‌کند و سپس اقلامی را که نیازی به نگهداری برای اجرای قانون ندارد، بازمی‌گرداند.
پلیس فدرال آمریکا با انتشار بیانیه ای هویت فرد ضارب به سلمان رشدی را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ