رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پلیس این رژیم تحقیقات درباره ارسال بسته ای برای یائیر لاپید نخست وزیر موقت این رژیم را آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدارک آسیایی تیم فوتبال سپاهان به امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال تحویل داده شد.
یک منبع امنیتی فرانسوی از ارسال بسته پستی حاوی یک انگشت قطع شده به کاخ الیزه و مقر رئیس جمهور این کشور خبر داد.
نخست‌وزیر انگلیس بسته جدید حمایت نظامی برای اوکراین را در دیدار امروز (دوشنبه، ۱۵ مه) با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین اعلام خواهد کرد.
«تپسی پک» جدیدترین کسب و کار تپسی در حوزه ارسال مرسوله، در اپلیکیشن تپسی در دسترس عموم قرار گرفته است. این سرویس، تفاوت‌هایی نسبت به ارسال مرسوله با پیک موتور و خودرو دارد که آن را نسبت به سرویس‌های مشابه، متمایز می‌کند.
وزیر دفاع دانمارک اعلام کرد که این کشور بسته تسلیحاتی تازه‌ای را برای ارسال به اوکراین در نظر گرفته است.
چندی پیش قالیباف گفته بود: «مجلس یک ماه و نیم پیش شرایط فعلی ارز را پیش بینی کرد و ۴۰ روز قبل بسته پیشنهادی درباره کنترل بازار ارز به دولت و رئیس جمهور منتقل شد» حال سخنگوی دولت ضمن بی اطلاعی از این بسته پیشنهادی گفت اگر ارسال شود بررسی می کنیم
فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون‌های عضو، پروسه اعطای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را آغاز کرد.
سرمربی پرسپولیس از ارسال کمک‌های این باشگاه به زلزله‌زدگان خوی خبر داد.
پلیس اسپانیا یک مرد را به ظن دست داشتن در ارسال بسته حاوی بمب به سفارت اوکراین و همچنین سوءقصد به نخست وزیر اسپانیا، بازداشت کرد.
تبریز- فرمانده انتظامی میانه از کشف نزدیک به ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ناکامی قاچاقچی مواد مخدر برای ارسال محموله مواد از طریق بسته‌های پستی خبر داد.
تبریز- فرمانده انتظامی میانه از کشف نزدیک به ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ناکامی قاچاقچی مواد مخدر برای ارسال محموله مواد از طریق بسته‌های پستی خبر داد.
دانش‌آموزان و دانشجویان سه سالی هست که تمام و کمال پشت میزهای درس مدارس و دانشگاه نمی‌نشینند. داستانی که ویروس کرونا آغاز‌گر آن بود و به نظر می‌رسد آلودگی هوا ادامه‌دهنده این رسم غلط نانوشته شده است. همین چند روز پیش بود که روزنامه فرهیختگان در گزارشی خبر داد که دانش‌آموزان امسال از ۴ماه سال تحصیلی تنها ۳۸روز مدرسه رفته‌اند. با این حال به نظر می‌رسد ادامه آلودگی هوا که چاره‌ای برای آن از سوی دولت‌مردان متصور نیست، راه را برای ادامه فعالیت مرسوم مدارس بسته است.
انگلیس به عنوان بخشی از بسته کمک نظامی به اوکراین، چهار فروند بالگرد تهاجمی «آپاچی» برای کی‌یف ارسال می‌کند.
انگلیس به عنوان بخشی از بسته کمک نظامی به اوکراین، چهار فروند بالگرد تهاجمی «آپاچی» برای کی‌یف ارسال می‌کند.
به علت وجود نیروگاه حرارتی شازند در غرب اراک، این شهر هر ساله در زمستان با مسئله مازوت سوزی و آلاینده‌ای به نام گوگرد روبروست که کیفیت هوا را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. سال گذشته این نیروگاه از ۲۷ آذر مشغول استفاده از سوخت مازوت شد در نهایت سال ۱۴۰۰، پرونده آلودگی هوا با ۱۶۵ روز ناسالم بسته شد، اما امسال از ۲۰ آبان مشغول مازوت سوزی شد و در حال حاضر سه واحد از این نیروگاه در حال استفاده از مازوت است.
فارغ از آنچه بیان شد در آن سو موضع‌گیری‌های متناقض تهران درباره ارسال پهپاد در شکل‌گیری اتهام و تقابل علیه ایران نقش داشته است؛ در مقطعی برخی رسانه‌ها در داخل کشور از حضور جدی پهپاد‌های ایرانی در جنگ اوکراین گفتند، بعد دستگاه سیاست خارجی از اساس آن را تکذیب کرد و با گذشت مدتی تهران پذیرفت که برخی تسلیحات مانند پهپاد‌ها را به روسیه فروخته است؛ اما این مسئله به قبل از جنگ اوکراین بازمی‌گردد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: تهیه و ارسال بیش از ۲۳۰ بسته کارشناسی شامل پیشنهادهای عملیاتی به دولت و مجلس از جمله اقداماتی است که مرکز پژوهش‌های مجلس انجام داده است.
دولت سوئد بسته کمک نظامی جدیدی را برای ارسال به اوکراین در نظر گرفته است.
سرمربی تیم ملی طی 48 ساعت آتی باید لیست ابتدایی خود را برای حضور در جام جهانی قطر به فیفا اعلام کند.
مقامات آمریکایی آگاه اعلام کردند که دولت واشنگتن در حال آماده‌سازی بسته تسلیحاتی ۱.۱ میلیارد دلاری برای ارسال به اوکراین است، بسته‌ای که به گفته منابع مطلع به زودی اعلام خواهد شد.
اتحادیه اروپا قصد دارد ۵ میلیارد یورو از بسته کمک مالی کلان را به اوکراین ارسال کند.
۸۵۰ پهپاد نانویی «بلک هورنت» ارسال خواهد شد که برای شناسایی نیروهای دشمن در شهرها و روستاها طراحی شده اند.
وزارت دفاع آمریکا از ارسال بسته جدید کمک های نظامی به اوکراین به ارزش یک میلیارد دلار خبر داد.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌طلبانه و تلاش برای تداوم جنگ اوکراین، دولت آمریکا بزرگ‌ترین بسته تسلیحاتی خود را به ارزش یک میلیارد دلار برای ارتش اوکراین ارسال می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ