سارق مدال‌های طلای دکتر "بیژن حیدری" پزشک و داور مطرح بین المللی فوتبال که هفته گذشته با مراجعه به مطب وی اقدام به سرقت مدال های وی کرده بود توسط پلیس همدان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق حرفه‌ای که از پارگینگ و انباری ساختمان‌های خصوصی سرقت می‌کرد خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
پلیس تهران بزرگ اعلام کرد:سارق زورگیر منطقه سیزده آبان تهران دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴۰ سارق و مالخر گوشی در محدوده شهر تهران در ۱۰ روز گذشته خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی ۳۱۰ گوشی مسروقه کشف و به مال باختگان مسترد شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقی که در خودروی مسروقه در حال استراحت بود، خبر داد.
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها خبر داد و گفت: متهم در همان ابتدا به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق خودرو در حین گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهم که به تازگی از زندان آزاد شده بود هنگام سرقت خودرو زانتیا دستگیر شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه‌ای منازل مسکونی در محدوده غرب تهران خبر داد.
شفت- فرمانده انتظامی شفت از غافلگیری و دستگیری سارق کابل برق حین سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت اعتراف کرد.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای که با استفاده از لباس نظامی درجه سرهنگ دومی و مدارک هویتی جعلی از شهروندان سرقت می‌کرد، خبر داد.
فومن- فرمانده انتظامی فومن از دستگیری سارق کابل برق در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت کابل برق اعتراف کرد.
فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از دستگیری یک سارق هنگام پرسه زنی با خودروی سرقتی پژو خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که اقدام به سرقت از منزل کرده بود، خبر داد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه سارق کنتورهای آب در شاهرود به دام پلیس افتاد، گفت: این متهم انگیزه خود را از سرقت، اعتیاد شدید به مواد مخدر اعلام کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک مرد جوان که اقدام به سرقت جیب بری از زائرین حرم حضرت عبدالعظیم حسینی(ع) می کرد، خبر داد.
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ نفر سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۱ نفر سارق حرفه‌ای خودرو هنگام سرقت با خودروی پژو پارس مسروقه خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق زورگیر با اجرای طرح مهار، در کمتر از چند ساعت خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد درجریان بازجویی‌ها به چندین فقره سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف و مال باختگان در مواجه حضوری آنها را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه‌زنی با خودرو پژو پارس مسروقه خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوانی که اقدام به سرقت از منزل کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی ۲۰۶ مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از رسیدگی و کشف ۷۷ هزار فقره پرونده سرقت و دستگیری ۴۴ هزار سارق در طرح ویژه سرقت خبر داد.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری سارقان خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: دو سارق و یک مال خر در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ