رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت ها، توصیه ها و باید و نباید های ترافیکی روز طبیعت را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر دفتر پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی، در خصوص ماده مخدر گل و تبعات حاصل از آن به گفتگو پرداخت.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که کشتی گیران نوجوان نسل آینده این رشته را تشکیل خواهند داد گفت: اگر کشتی‌گیری می‌خواهد موفق باشد باید اصول حرفه ای تمرین و خوب زندگی کردن را رعایت کند.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که کشتی گیران نوجوان نسل آینده این رشته را تشکیل خواهند داد گفت: اگر کشتی‌گیری می‌خواهد موفق باشد باید اصول حرفه ای تمرین و خوب زندگی کردن را رعایت کند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از فردا شب مراسم مربوط به محرم آغاز می‌شود و پلیس راهور برای این ایام تمهیدات و برنامه‌های خاص و ویژه ترافیکی را در نظر دارد.
تلاش برای تقلیل اقدام موهن آتش زدن قرآن کریم در سوئد به عنوان یکی از مصادیق و نمونه های آزادی بیان و مسائل فردی، نمی تواند ابعاد سیاه و پلید این رفتار را توجیه کند.
تب کریمه کنگو بیماری مشترک بین انسان و دام است که در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی، انسان مبتلا خواهد شد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن ارائه توصیه‌هایی به مسافران نوروزی گفت: رانندگان و مسافران نوروزی حتماً می‌بایست کمربند ایمنی خود را ببندند.
معاون اجرایی پلیس راهور فراجا، به تشریح خدمات پلیس راهور در آستانه سال نو پرداخت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: موتورسیکلت به دلیل داشتن ۲ چرخ، در شرایط لغزندگی معابر نسبت به دیگر وسایل نقلیه آسیب پذیری بیشتری دارد و دلیل توصیه‌های ایمنی هم در همین راستا است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خطرات رانندگی در هوای بارانی و برفی، نکاتی را به رانندگان متذکر شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خطرات رانندگی در هوای بارانی و برفی، نکاتی را به رانندگان متذکر شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای وی در مسئولیت جدید در حوزه امنیت و در حوزه اجتماعی، آرزوی موفقیت کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد تا در راستای مأموریت‌های پلیس از این نهاد مهم انتظامی و اجتماعی حمایت کند تا پلیس هم در حوزه تأمین امنیت و هم در حوزه‌های اجتماعی بتواند به بهترین شکل ممکن عمل کند.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ۱۰ اقدام راهبردی را در راستای حل مساله ناترازی گاز طبیعی در کشور پیشنهاد داد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آغاز بارش برف در مناظق شمالی تهران گفت: توصیه می‌شود شهروندان عزیز با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از حوادث جلوگیری به‌عمل آید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان قبل از شروع حرکت و مسافرت حتماً تجهیزات ایمنی وسایل نقلیه خود را کنترل کنند.
اداره کل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر در خصوص خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن هشدار داد و توصیه‌هایی را برای جلوگیری از گازگرفتگی ارائه داد.
وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/توصیه‌های پلیس به مسافران زمستانی
اداره کل هواشناسی استان تهران باتوجه به کاهش کیفیت و آلودگی هوا، کاهش تردد غیرضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز را توصیه کرد.
اهواز - مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت خوزستان، نکات بهداشتی هنگام آلودگی هوا و پایداری آلاینده‌ها در شهرهای پرجمعیت و صنعتی را تشریح کرد.
پلیس رژیم صهیونیستی از بیم عملیات مقاومتی فلسطینی ها، شامگاه یکشنبه به صورت رسمی از تمام ساکنان سرزمین های اشغالی خواست روز برگزاری انتخابات کنست با خود سلاح به همراه داشته باشند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس پیش بینی می‌شود حجم ترافیک در شهر‌ها افزایش یابد. این افزایش میزان ترافیک در معابر شهری بر ساعات سفر‌های درون شهری تاثیر گذاشته و باعث طولانی شدن زمان سفر‌ها می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور توصیه های ترافیکی را به والدین در آستانه بازگشایی مدارس برای مدیریت بهتر ترافیک و استفاده صحیح از سرویس مدارس اعلام کرد.
مقتدی صدر رهبر جریان صدر با انتشار توصیه هایی ده گانه از همه هواداران خود که حامی اصلاحات در این کشور هستند، خواست با دوری گزیدن از اختلافات، احترام و منزلت زوار اربعین را حفظ کنند.
رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سوالی درباره بازداشت شهروندان در گشت های امنیت اخلاقی گفت: اصلاً چنین صحبتی نیست. دستگیری نیست بلکه انتقال برای توجیه و تعهد و اینکه خانواده اش ببیند این فرد با چه وضعی است و بعد تحویل خانواده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ