رینگ و لاستیک های سرقتی را سمباده و رنگ زده و به جای لاستیک نو جا به خریدار می دهند و برای رد گم کردن، فاکتورهای قدیمی را به عنوان فاکتور خرید به پلیس عرضه می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد، اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
مدیر تیم سپاهان دلیل بازی نکردن مهاجم جدید این تیم در هفته اول لیگ برتر را اعلام کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همراهی نکردن مردم با اغتشاشگران، اقتدار کشور را رقم زد و تحولاتی که در ارتباط با کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی اتفاق افتاده، محصول سربلندی مردم ونظام است.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر نمی کنم بازی نکردن با تیم‌های بزرگ برای ما مسئله ساز بشود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا گفت: در اغتشاشات پارسال دشمن می‌خواست با بهره‌گیری از برخی ضعف‌های داخلی، کشور را به هم بریزد، اما مردم و مسئولان هوشیار بودند و توطئه‌های دشمن خنثی و صف‌ها از یکدیگر تفکیک شد.
رئیس کمیته ملی آب ارمنستان در اجلاس شورای حکام در تهران گفت: این اجلاس در سطح منطقه‌ای برای پیدا کردن راه کارها و چالش‌های آبی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه باید نگاه جدیدی در حوزه مبارزه با مواد مخدر وجود داشته باشد، گفت: بهانه‌ای را نمی‌توانیم برای کار نکردن داشته باشیم.
سندروم شوک سمی بیماری است که در اثر عفونت باکتریایی رخ می‌دهد و با علایمی، چون تب، مشکلات گوارشی، التهاب کبدی و... همراه است. به تازگی توئیتی درباره یک بیماری که ممکن است با رعایت نکردن بهداشت در دوران قاعدگی رخ دهد، در فضای مجازی بسیار بازنشر شده است.
وزیر خارجه سوئد تاکید کرد برای تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران ایران باید ارتباطی با «ترور» وجود داشته باشد.
براساس اعلام یکی از مسافران پرواز عسلویه به تهران شرکت هواپیمایی«الف» از پذیرش و سوار کردن ۱۵ مسافر به پرواز خودداری کرده است.
مربی دروازه بان های استقلال اعلام کرد بازی نکردن علیرضا رضایی مقابل تراکتور در جام حذفی تصمیم ساپینتو بوده است.
رهبران هر دو کشور در مواجهه با چشم انداز بازنگری در سیاست ها، از نو طراحی و برنامه ریزی کردن یا عقب نشینی از تصمیمات خود با یک معضل مواجه هستند که چالش تمام خودکامگان است: چگونه از نشان دادن هرگونه نشانه‌ای از ضعف یا آسیب پذیری اجتناب کنند.
بریل امبولو بازیکن تیم ملی سوئیس پس از گلزنی به کشور زادگاهش، خوشحالی نکرد.
سرمربی پرسپولیس امیدوار است تیم ملی ایران در سه مسابقه مرحله گروهی جام جهانی موفق کار کند.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم ایران گذاشتند تا بتوانند برای اولین بار به دور دوم صعود کنند.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری، در ساعت نیمه شب گذشته ماموران تیم عملیاتی کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در حال گشت زنی در جاده ورامین ورودی روستای گل تپه کبیر ۲ نفر را در حال قطعه قطعه کردن تابلوی ورودی روستا مشاهده کرده که سریعا وارد عمل شده و یکی از سارقان را دستگیری و متهم دیگر با توجه به تاریکی هوا متواری و از دید ماموران پنهان شد.
نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه متناسب‌سازی حقوق‌ها، نسبت به عدم بارگذاری به موقع پیشنهادات در سامانه، معترض شدند و یکدیگر را متهم به آن کردند که موضوعات را به پستوها و لابی‌ها می‌برند.
دارنده مدال طلای المپیک توکیو در رشته تیراندازی گفت: از کسانی که در بخش انفرادی مسابقات جهانی نتوانستم انتظارشان را برآورده کنم، عذرخواهی می‌کنم.
یکی از اتفاقات ویژه اردوی اتریش، بازگشت وحید امیری به شرایط بازی بعد از نزدیک به 4 ماه بود.
حزب نسل نو با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور به نقش و جایگاه بانوان در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جایگاه بانوان بعد از انقلاب در هیچ کجای جهان نظیر ندارد.
حزب نسل نو با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور به نقش و جایگاه بانوان در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جایگاه بانوان بعد از انقلاب در هیج کجای جهان نظیر ندارد.
امیر عبداللهیان علاوه بر موضوعات دو جانبه، وزیر خارجه هند را در جریان آخرین تحولات گفت‌ وگوها برای رفع تحریم‌ها قرار داد و از تلاش‌های دهلی نو در کمک به نزدیک کردن دیدگاه طرفین تشکر کرد.
میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: بعد از بررسی خوشبختانه مشکل عدم پذیرش برگ گذر ویژه اربعین برطرف شد و تنها موارد اندکی بودند که دستگاهی که مرز عراق داشت آنرا ناخوانا میدانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ