یک شرکت نروژی تایرهایی می سازد که ۱۰۰ درصد قابل بازیافت هستند و برای این منظور از الاستومرهای ترموپلاستیک استفاده می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الجزیره در مطلبی تاثیرهای کودتای نیجر بر آفریقا و نقش غرب، چین و روسیه در تحولات کنونی و پیش‌روی کشورهای منطقه را مورد بررسی قرار داد.
پیرلی قصد دارد نوع دیگری از تایرها را برای مسابقات فرمول یک معرفی کند.
امروز در پروازهای فرودگاه مهرآباد شاهد تاخیرهای طولانی و متعددی بودیم که فرسودگی ناوگان ها نیز در این مورد بی تاثیر نخواهد بود.
امروز در پروازهای فرودگاه مهرآباد شاهد تاخیرهای طولانی و متعددی بودیم که فرسودگی ناوگان ها نیز در این مورد بی تاثیر نخواهد بود.
توفان شن در سونورا در مکزیک درختان و تیرهای برق را واژگون کرد، اما تلفات جانی به همراه نداشت.
تصویری از پرایدی که دیروزدر تبریز زیر تایرهای اتوبوس مثل کاغذی توخالی مچاله و در هم تنیده شد.
شاهرود - خاموشی تیرهای برق خیابان‌ها و معابر اصلی شهر شاهرود که به زعم مسئولان، از بابت صرفه جویی در مصرف برق اعمال شده، مشکلات عدیده‌ای برای مردم و سکنه پدید آورده است.
شاهرود- در گزارش ویدئویی نخست به تاریکی معابر شهر شاهرود پرداختیم حالا صبح و در روشنایی روز به همان معابر رفته تا شرایط را دوباره بررسی کنیم.
شاهرود- تاریکی معابر و خاموش تیرهای برق مشکلات عدیده ای را برای مردم شاهرود به وجود آورده است.
ارسال جنگنده اف -۱۶ به اوکراین اگرچه از آخرین تیرهای ترکش غربی‌ها نشان دارد اما از نگاه ناظران به تعمیق چالش لجستیکی و حتی تسری جنگ به خارج از مرزهای این کشور خواهد انجامید.
مالک اولین دستگاه از تانک هیبریدی رنگ نقره‌ای متالیک را برای آن انتخاب کرده است. تضاد این رنگ با رنگ مشکی رینگ‌ها و تایرهای حجیم همه‌جا رو، رضوانی تانک را جذاب‌تر از همیشه نشان می‌دهد.
Nevera که به تایر‌های قانونی و جاده‌ای میشلن Cup ۲ R مجهز شده بود، توانست تنها در ۱.۷۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد؛ بنابراین از زمان رسمی ۱.۸۵ ثانیه به نقل از Rimac را سریع‌تر بود.
Unimog U۵۰۰۰ با یک سیستم کنترل فشار تایر ارائه می شود که به شما امکان کنترل تایرهای پیکاپ خود را در هنگام رانندگی خارج از جاده می دهد.
بریجستون مایل است تا به تأمین‌کننده رسمی تایرهای فرمول یک تبدیل شود.
کریم بنزما همچنان به فصل رویایی خود ادامه می دهد و تانک فرانسوی رئالی ها، بی رحمانه می تازد.
بر اساس اظهارات سخنگوی انجمن تایر، تولید و توزیع تایر طبق روال گذشته ادامه دارد؛ اما عده‌ای به علت تفاوت شدید قیمت در دو سوی مرز، تایرهای دولتی را به کشورهای همسایه قاچاق می‌کنند.
افرادی مانند خوانندگان، سخنرانان عمومی و معلمان در معرض خطر آسیب رساندن به تارهای صوتی خود هستند، اما یک پوشیدنی جدید به حل این مشکل کمک می‌کند.
سازمان برگزاری مسابقات فرمول یک تایرهای بارانی جدیدی را معرفی خواهد کرد.
دومین روز از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران درحالی برگزار می‌شود که پرسپولیس برای عقب نیفتادن از تیم‌های استقلال و سپاهان باید سه امتیاز سرنوشت‌ساز دیدار با صنعت نفت را بگیرد.
محققان راهکاری برای درمان ضایعات تارهای صوتی با سلول درمانی ارائه کردند که می تواند روند درمان را در آینده تسهیل کند.
الکساندر لاکازت، مهاجم سابق آرسنال، برای رفع مشکل تارهای صوتی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
تمام وعده ها و شعارهای انتخاباتی تاج یا منتفی شد یا مثل ماجرای ورود بانوان قبل از انتخابات تحقق یافت یا مثل داستان VAR در آستانه اجرا قرار گرفت و یا مثل ماجرای تصویب اساسنامه دور از توانمندی های تاج است
اهواز - فرماندار بهبهان، جزئیات بارندگی شدید سه شب در این شهرستان که منجر به خسارت‌هایی در بهبهان شد را تشریح کرد.
مشاور مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در نوزدهمین نمایشگاه شیراز با بیان اینکه یکی از ابزارهای ارتباط با مشتریان برگزاری نمایشگاه های تخصصی است گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده گروه خودروسازی سایپا به منظور ارائه محصولات جدید خود و آشنایی بیشتر مشتریان با آنها، در نمایشگاه های تخصصی خودرو کشور حضور خواهد یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ