Nevera که به تایر‌های قانونی و جاده‌ای میشلن Cup ۲ R مجهز شده بود، توانست تنها در ۱.۷۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد؛ بنابراین از زمان رسمی ۱.۸۵ ثانیه به نقل از Rimac را سریع‌تر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناوشکن زاموالت با طراحی پنهان‌کار قرار بود به نقطه عطفی در نیروی دریایی آمریکا تبدیل شود. این ناوشکن با اینکه ۴۰ درصد بزرگتر از ناوشکن آرلی‌برک است، سطح مقطع راداری به اندازه یک قایق کوچک ماهیگیری دارد.
امروز علاوه بر دیدار آرسنال و فارست در لیگ برتر شاهد چهار بازی همزمان دیگر بودیم که با پیروزی برایتون، فولام، کریستال‌ پالاس بر حریفان‌شان و تساوی وستهم مقابل بورنموث به پایان رسید.
سارا خادم‌الشریعه در رقابت‌های جام جهانی از یک شطرنج‌باز اندونزیایی شکست خورد.
یک شب فراموش نشدنی برای مارسلو، در بازی آرژانتینوس جونیورز برابر فلومیننزه. بازیکن سابق رئال مادرید به دلیل شکستن پای حریف از زمین مسابقه اخراج شد.
ساعتی پیش حمید مطهری، مربی تیم ملی در اتوبان مدرس تهران، مورد حمله سه سارق موتورسوار قرار گرفت و پس از شکستن شیشه خودرو گرانقیمت ، گردنبند او را دزدیدند!
مهاجم استقلال با انگیزه زیاد برای گرم کردن وارد چمن ورزشگاه آزادی شد.
F-۱۶ یک جنگنده نسل چهارمی و دومین جنگنده پیشرفته‌ای است که توسط غرب به کار گرفته می‌شود. این جنگنده که با نام‌های Fighting Falcon به معنای شاهین جنگجو یا Viper به معنای افعی نیز شناخته می‌شود، یک هواپیمای جنگی چند منظوره است که یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین جنگنده‌ها در تاریخ هوانوردی نظامی بوده و تاکنون نزدیک به ۴،۵۰۰ فروند از آن تولید شده است. برد جنگنده تک سرنشینه F-۱۶ بیش از ۴،۱۰۰ کیلومتر و ارتفاع پروازی آن ۵۸،۰۰۰ پا اعلام شده است.
کاپیتان فولادی‌ها با گلی که وارد دروازه حقیقی کرد به رکورد رضا نوروزی رسید.
پرواز با هاسلر کابوسی برای خلبانان نیروی هوایی آمریکا بود. بمب‌افکن افسارگسیخته و رام نشدنی که اغلب خلبان‌ها را در فرود و برخاست دچار مشکل می‌کرد.
حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی و دارنده ۸ مدال رنگارنگ جهان و المپیک علیرغم آنکه جزو نفرات اعزامی به قزاقستان نیست، اما با جدیت تمرینات خود را دنبال می‌کند تا در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ ضمن انتقام از دیوید تیلور آمریکایی سهمیه بازی‌های المپیک را از آن خود کند.
ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر درباره واکنش تندی که به اولین باختش با تیم النصر در لیگ عربستان سعودی نشان داد، پیامی منتشر کرد.
فرآیند بستن پا بسیار دردناک بود و اغلب منجر به مشکلات جدی سلامتی می‌شد. پا‌های دختران جوان با بانداژ محکم بسته شده بود، انگشتان پا خم شده بودند و پاشنه پا به زور به سمت کف پا کشیده شده بود. با بزرگ شدن دختر، پابند‌ها سفت شدند و باعث شکستن استخوان‌های پا و قوس آن شدند. این شکستگی منجر به تغییر شکل پا‌ها و به طور قابل توجهی کوچکتر شدن آن‌ها می‌شد، به طوری که کف پا اغلب فقط ۷ تا ۸ سانتی‌متر طول دارد.
رابی فاولر، ستاره سابق لیورپول، به محمد صلاح به دلیل شکستن رکوردش تبریک گفت.
ضربه دیدنی و بغل پای موسی مارگا برای پیروزی الهلال برابر فولاد و شکستن سد دفاعی نماینده ایران کافی بود.
شرزود تمیروف در سومین تقابل خود با استقلال انگیزه زیادی برای شکستن طلسم گلزنی مقابل این تیم دارد.
پست جدید لیونل مسی در آستانه تبدیل شدن به پربیننده‌ترین پست تاریخ اینستاگرام قرار دارد.
پست جدید لیونل مسی در آستانه تبدیل شدن به پربیننده ترین پست تاریخ اینستاگرام قرار دارد.
علیرضا بیرانوند با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در دیدار مقابل استقلال، به رکورد بیشترین کلین‌شیت گلرهای پرسپولیس در دربی خواهد رسید.
جدال کیلیان امباپه و اشرف حکیمی که در پاری سن ژرمن همبازی و دوستان صمیمی هستند امشب با برتری تیم امباپه به پایان رسید.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران امید زیادی برای ثبت نخستین گل خود در جام جهانی دارد.
میکل آرتتا فصل فوق العاده ای را در آرسنال سپری می کند و امیدوار به شکستن طلسم ناکامی های این تیم است.
قربان بردیف به رکورد بیشترین حضور روی نیمکت تراکتور به عنوان یک سرمربی خارجی در دوران محمدرضا زنوزی خواهد رسید.
بارسلونا برای دومین سال متوالی از رسیدن به جمع ۱۶ تیم پایانی اروپا بازماند تا در بحرانی بزرگ فرو رود.
دورتموند در دیداری از هفته دهم بوندس لیگا در خانه اونیون برلین با نتیجه 2-0 شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ