شاهرود- در گزارش ویدئویی نخست به تاریکی معابر شهر شاهرود پرداختیم حالا صبح و در روشنایی روز به همان معابر رفته تا شرایط را دوباره بررسی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره جوان باشگاه پوگون لهستان، رکورد حضور جوان‌ترین بازیکن ایرانی در یک لیگ معتبر اروپایی را شکست و با 19 سال سن به عنوان جوان‌ترین بازیکن فوتبال اهل ایران در مسابقات اروپایی معرفی شد.
وجود تعداد فراوانی از آثار و کلکسیون‌های ارزشمند و باشکوه تاریخی همچون سنگ‌تراشیده‌های نایاب، مهرها، سفالینه، شیشه‌ها و اسناد تاریخی معتبر و... سبب شده است کارشناسان از موزه مقدم به‌عنوان گران‌ترین خانه ایرانی یاد کنند.
دوربین نور مرئی اقلیدس به آن امکان اندازه‌گیری شکل کهکشان‌ها را می‌دهد، در حالی که طیف‌سنج مادون قرمز نزدیک و نورسنج آن به آن اجازه می‌دهد تا فاصله کهکشان‌ها را اندازه‌گیری کند.
شاهرود - خاموشی تیرهای برق خیابان‌ها و معابر اصلی شهر شاهرود که به زعم مسئولان، از بابت صرفه جویی در مصرف برق اعمال شده، مشکلات عدیده‌ای برای مردم و سکنه پدید آورده است.
شاهرود- تاریکی معابر و خاموش تیرهای برق مشکلات عدیده ای را برای مردم شاهرود به وجود آورده است.
هرگوشه بافت تاریخی شمال تهران قدیم که تنها در سعدآباد از روزگار قاجار دست‌نخورده باقی مانده، خاطره‌ای از تاریخ معاصر ایران در دل دارد. این همه برای ساکنان تهران که تهران را ندیده‌اند، غنیمت است. سعدآباد دوران قاجار هشت هکتار بود، اما رضاخان بسیاری از باغ‌های گلاب‌دره و ولنجک را خرید و به آن اضافه کرد.
علاقه به افراد مشهور، سابقه تاریخی دارد و صرفا به ایران محدود نمی‌شود. از علاقه مردم به ادبا و حکما در دوران کهن تا علاقه شدیدی که به سلبریتی‌های معاصر وجود دارد، نشان می‌دهد ریشه علاقه به سلبریتی‌ها و مشاهیر همیشه وجود داشته و پدیده جدیدی نیست. گویی جامعه همیشه به دنبال یک شخص کامل و قهرمان می‌گردند. ولی این موضوع زمانی به یک مسئله تبدیل می‌شود که از حدعادی خارج شود.
ویکسلمن به Astronomy می‌گوید که می‌دانست پونز بروکس در سال ۲۰۲۴ به عنوان یک دنباله‌دار با چشم غیر مسلح احتمالی مشهود می‌شود؛ بنابراین یک روز، او با استفاده از نرم افزار SkySafari، مکان دنباله دار را در تاریخ و زمان کسوف ترسیم کرد و مکان مشاهده را در مسیر کلیت در جنوب تگزاس تعیین کرد.
مارک آندره تراشتگن در صورت کلین‌شیت برابر سلتا می‌تواند به رکورد تاریخی 27 کلین‌شیت در تاریخ لالیگا و لیگ‌های معتبر اروپایی برسد.
صنعت نفت آبادان که یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول فوتبال کشور بود، در هفته آخر با پیروزی بر گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر ماندنی شد.
تاریخ معاصر عکسی از مصطفی کمال آتاتورک میزبان رضاشاه در سفر او به ترکیه، سال ۱۳۱۴ را منتشر کرد.
جنایت مسلحانه تیباسواران در تاریکی شب
زورگیران چاقوکش پس از توقف خودرو، دست و پایش را با بند کفش‌هایش بستند و در تاریکی شب کنار جاده رهایش کردند. سپس خودرو، تلفن همراه وهمه پولش را از او گرفتند و با سرعت سرسام‌آوری از محل متواری شدند. این مرد در حالی‌که پاسی از شب گذشته بود با تلاش فراوان توانست دست‌هایش را باز کند و خود را به خودرو‌های عبوری برساند و از آن‌ها کمک بگیرد. راننده نگون‌بخت سپس با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از به سرقت رفتن پرایدش توسط دو جوان زورگیر خبر داد.
عملکرد دفاعی قابل توجه بارسلونا این تیم را در صدر بهترین خطوط دفاعی تاریخ 5 لیگ معتبر اروپا قرار داده است.
محمدرضا اخباری در تلاش است تا در شروع سال جدید آمادگی خود برای حضور در ترکیب تراکتور را بازیابد.
روایت سید ضیا قدری عجیب است، ولی به هر حال خود او گفته است و صدرالدین الهی که نقل کرده و پارسال درگذشت نامی بسیار معتبر در روزنامه‌نگاری بود. با این همه باور این که سید ضیا در میانۀ سلسله مصاحبه‌ها و نشست‌هاشان ناگهان عصر همان ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ تا خبر را در روزنامه می‌بیند جلسه را ترک کند و یک ساعت بعد برگردد و بگوید در این فاصله یک‌راست نزد شاه رفته بود تا درباره درگذشت دکتر مصدق صحبت کند دشوار است، اما او این را گفته و در کتاب «سید ضیا عامل کودتا» هم آمده کما این که در جای دیگری هم ادعا می‌کند باز در یک لحظه تاریخی نزد شاه بوده آن هم زمانی که خبر ترور رزم‌آرا نخست‌وزیر وقت را آوردند. آن یکی در ۱۲ اسفند ۱۳۲۹ و این در ۱۴ اسفند ۱۳۴۵.
مجموعه تاریخی ـ‌ فرهنگی کاخ‌های نیاوران اعلام کرد به دلیل بارش سنگین برف،‌ لغزندگی و بسته شدن معابر، از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۲۳ بهمن‌ماه تعطیل است.
ورود امام (ره) به ایران یکی از مهم‌ترین اتفاقات تاریخ معاصر به‌حساب می‌آید و به همین دلیل قانع‌کننده، آن بلیزر معروف را باید یکی از خودرو‌های تاریخی بدانیم. خودرو‌های تاریخی را هم به قول معروف لای زر ورق نگه‌می‌دارند؛ چون فارغ از اینکه مورد استفاده چه‌کسی قرار گرفته به بخشی از تاریخ بدل شده و باید از آن مراقبت کرد.
انهدام زیرساخت‌های مهم برق و آب اوکراین توسط روسیه منجر به قطعی گسترده آب و برق در بسیاری از مناطق این کشور شده است.
در پایان دیدار روز گذشته استقلال و آلومینیوم، مهدی رحمتی با لیدرهای استقلال عکس سلفی گرفت.
یک کتاب تاریخی تازه دوره شدید امید، اصلاحات و مرگ را در چین بررسی می‌کند. کتاب «گیورتز» گزارشی جذاب و معتبر از مسیر‌های آینده چین ارائه می‌کند که در طول یک دهه توسط تاریخ رسمی و مورد حمایت دولت چین مدفون شده است.
کتابخانه و موزه ملی ملک، نشست علمی «سفرنامه‌های عتبات عالیات از دوره صفوی تا روزگار معاصر» را با همکاری انجمن همگرایی مواریث تمدن ایرانی، به مناسبت اربعین حسینی برگزار کرد.
کارشناسان معتقدند که زمان برای رهبری پوتین رو به پایان است و او با تهدید‌هایی از سوی حلقه داخلی افراد نزدیک به خود نیز روبروست. این افراد ناراضی پوتین را متهم می‌کنند که در پشت پرده مرگ «داریا دوگینا» روزنامه نگار راست افراطی در مسکو در هفته گذشته نقش داشته است.
لیگ برتر انگلیس رکورددار هزینه در بازار نقل و انتقالات است و به فاصله ای زیاد نسبت به چهار لیگ معتبر دیگر اروپا قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ