ارسال جنگنده اف -۱۶ به اوکراین اگرچه از آخرین تیرهای ترکش غربی‌ها نشان دارد اما از نگاه ناظران به تعمیق چالش لجستیکی و حتی تسری جنگ به خارج از مرزهای این کشور خواهد انجامید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمند آلمانی، کارل فردیش گاوس، یکی از بسیار دانشمندان قرن نوزدهم بود که باور داشت حیات هوشمند در ماه وجود دارد و ریاضی زبان مشترک بین انسان‌ها و آدم فضایی‌ها است. او عقاید زیادی داشت که یکی از آن‌ها پیشنهاد نصب ۱۰۰ آینه روی ساختمانی بود که هر کدام‌شان ۱۶ فوت باشند و نور خورشید را بازتاب دهند و از طریق ارسال نور به فضا پیام بفرستند
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: زضاعنایتی یکی از مربیان خوب و آینده دار فوتبال ایران خواهد شد.
مکس آلگری، سرمربی یووه، بعد از شکست 1-0 مقابل ساسولو از عملکرد بازیکنانش در دفاع بعد از ارسال کرنرهای حریف انتقاد کرد.
ارسال لایحه کاهش اختیارات دستگاه قضایی در برابر قوای مقننه و مجریه به کنست یکی از نشانه‌های تغییر قطب‌نمای قدرت به سمت جریان راست- مذهبی در سرزمین های اشغالی است.
نوشیدنی‌های سرد یا نوعی از بستنی‌های یخی ساده می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای گلو درد باشند. چرا که این نوشیدنی‌ها یا یخ‌ها می‌توانند بر بافت‌های ملتهب موثر باشد و همینطور بر روی پایانه‌های عصبی حس درد اثر مهاری داشته باشد. در واقع سرما، دمای پایانه‌های عصبی را کاهش می‌دهد و در این شرایط ارسال پیام حس درد از پایانه‌های عصبی کاهش می‌یابد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد نوشیدنی‌های سرد را هنگام گلو درد ترجیح میدهند.
ند پرایس، هرگونه ارسال پیام به ایران در مورد برجام را انکار کرده و گفته است که ماه‌هاست احیای برجام از دستور کار دولت آمریکا خارج شده و او نمی‌داند که چرا مقام‌های جمهوری اسلامی در این باره به نشر اطلاعات نادرست رو آورده‌اند.
به عقیده دانشمندان، به‌غیراز ارسال مریخ‌نورد‌های پیشرفته به سیاره سرخ، تنها راه برای اثبات نشانه‌های حیات در مریخ، فرستادن نمونه‌ها به زمین برای تجزیه‌وتحلیل DNA است.
وزیر خارجه چین پس از طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا اتحادیه اروپا تا این اندازه نگران ارسال احتمالی سلاح از پکن به مسکو است، با پاسخ عجیب مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مواجه شد!
دولت بلژیک ددرحال بررسی بازخرید تانک‌های لئوپارد ۱ با قیمت مناسب از یک شرکت برای ارسال آن‌ها به اوکراین است.
پژوهشگران در یک مطالعه جدید، به دنبال علائم فناوری بیگانگان در لحظاتی هستند که سیارات فراخورشیدی از دید زمین مستقیماً از مقابل ستاره خود عبور می‌کنند. این لحظات می‌توانند فرصتی عالی برای یک دنیای بیگانه باشد تا سیگنالی را به ما زمینی‌ها در تلاش برای برقراری تماس ارسال کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام مجلس در عدم اعلام وصول لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ خلاف قانون نیست، چرا که دولت جداول و برخی از ردیف های بودجه را برای ما ارسال نکرده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام مجلس در عدم اعلام وصول لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ خلاف قانون نیست، چرا که دولت جداول و برخی از ردیف های بودجه را برای ما ارسال نکرده است.
به گفته حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه، این لایحه شامل احکام و تبصره‌های بودجه است. چرا که طرح مجلس برای ارائه لایحه بودجه در دو مرحله نهایی نشد و لایحه بودجه در یک مرحله شامل احکام و تبصره‌های بودجه به مجلس ارائه می‌شود.
به گفته حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه، این لایحه شامل احکام و تبصره‌های بودجه است. چرا که طرح مجلس برای ارائه لایحه بودجه در دو مرحله نهایی نشد و لایحه بودجه در یک مرحله شامل احکام و تبصره‌های بودجه به مجلس ارائه می‌شود.
کیهان نوشت: جناب محقق‌داماد! چرا در نامه سرگشاده خود که به اصطلاح خطاب به قضات کشورمان نوشته‌اید و قبل از ارسال برای قضات، از کشکول چندرنگ B B C و VOA، سعودی اینترنشنال، دویچه وله، رادیو فردا، رادیو زمانه و سایت‌ها و شبکه‌های ضد انقلاب سر برآورده است! درباره این جنایت و عاملان شهادت مظلومانه شهید عجمیان لام تا کام سخنی نگفته و قلمی نچرخانده‌اید؟! حتماً می‌دانید که پدر آن شهید چند سال در جبهه‌های نبرد به دفاع از وجب به وجب خاک ایران و جان و مال و نوامیس مردم این مرزوبوم از جمله شما، مشغول بوده است.
هدف عربستان و امارات، ارسال پیام هشدار به ایالات متحده بوده مبنی بر آن که در صورت‌عدم حمایت واشنگتن از آن کشور‌ها می‌توانند با مسکو همکاری بیش‌تری داشته باشند در این میان می‌توان به روابط اقتصادی قوی عربستان و امارات با روسیه اشاره کرد.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: از جمله علل این موضوع آن است که در دوسال گذشته تحت تاثیر پاندمی کرونا، موارد بهداشت فردی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی، پوشش ماسک، بهداشت دست‌ها و ... رعایت شده و البته مدارس نیز تا حدی تعطیل بوده و کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شده‌اند و به این ترتیب مواجهه کودکان با ویروس‌های تنفسی کمتر بوده و به همین دلیل نیز مستعدتر هستند که بیماری را با شیوع بیشتری بگیرند.
"دیمیتری پسکوف" سخنگوی "ولادیمیر پوتین" به خبرگزاری فرانسه گفت: "بریتانیا در حال حاضر در دسته کشورهای غیر دوست قرار دارد. بنابراین، خیر پیام تبریکی ارسال نشد".
سه دلیل وجود دارد که کره شمالی تمایل به پرتاب موشک دارد: آزمایش و بهبود فناوری تسلیحات خود، ارسال پیامی سیاسی به جهان (در درجه اول به ایالات متحده آمریکا)، و تحت تاثیر قرار دادن مردم خود در داخل و تقویت وفاداری به حکومت.
وزارت امنیت داخلی ایالات متحده اشاره می‌کند که بعید است یک بمب کثیف بتواند دوز‌های بالایی از تشعشعات را ارسال کند تا "بر تعداد زیادی از مردم از نظر سلامتی یا مرگ و میر تاثیر فوری داشته باشد".
طی سال‌های گذشته از اواخر شهریور همیشه شناسایی موارد آنفلوآنزا آغاز می‌شد و به‌صورت تدریجی در اواخر آذر به یک پیک می‌رسید، اما امسال و در این ۲هفته موارد ابتلا به‌صورت قابل‌توجهی افزایش داشته است.
آمار ضعیف کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در زمینه ارسال پاس گل نگرانی‌هایی را به همراه داشته است.
سفیر پیشین ایران در فرانسه گفت: نمی‌توان به برخی جملات شعاری و کلی‌گویی وزیر امور خارجه، تیم مذاکره‌کننده و به‌خصوص باقری‌کنی اکتفا کرد. ما باید این انتظار و درخواست را از دستگاه سیاست خارجی داشته باشیم که روشنگری درباره مذاکرات داشته باشد. اکنون نمی‌دانیم آنچه ایران در سایه پاسخ مکتوب به متن مدنظر اتحادیه اروپا ارسال کرد، دربرگیرنده چه مواردی بود؟
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: با قانون جدید مجلس فرآیند دو یا سه ساله ای که پیش روی بانوان برای درخواست مهریه بود را کاهش داده و به صورت شرعی که عندالمطالبه است برای خانم ها راحت تر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ