شاهرود - خاموشی تیرهای برق خیابان‌ها و معابر اصلی شهر شاهرود که به زعم مسئولان، از بابت صرفه جویی در مصرف برق اعمال شده، مشکلات عدیده‌ای برای مردم و سکنه پدید آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوسه‌های ارواح در واقع به کوسه سفید بزرگ یا هر کوسه دیگری مربوط نمی‌شوند، اما یکی از قدیمی‌ترین کوسه‌های جهان هستند، آزمایش DNA نشان می‌دهد که این حیوان قبل از گیاهان گلدار تکامل یافته است!
دوربین نور مرئی اقلیدس به آن امکان اندازه‌گیری شکل کهکشان‌ها را می‌دهد، در حالی که طیف‌سنج مادون قرمز نزدیک و نورسنج آن به آن اجازه می‌دهد تا فاصله کهکشان‌ها را اندازه‌گیری کند.
شاهرود- در گزارش ویدئویی نخست به تاریکی معابر شهر شاهرود پرداختیم حالا صبح و در روشنایی روز به همان معابر رفته تا شرایط را دوباره بررسی کنیم.
شاهرود- تاریکی معابر و خاموش تیرهای برق مشکلات عدیده ای را برای مردم شاهرود به وجود آورده است.
ویکسلمن به Astronomy می‌گوید که می‌دانست پونز بروکس در سال ۲۰۲۴ به عنوان یک دنباله‌دار با چشم غیر مسلح احتمالی مشهود می‌شود؛ بنابراین یک روز، او با استفاده از نرم افزار SkySafari، مکان دنباله دار را در تاریخ و زمان کسوف ترسیم کرد و مکان مشاهده را در مسیر کلیت در جنوب تگزاس تعیین کرد.
صنعت نفت آبادان که یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول فوتبال کشور بود، در هفته آخر با پیروزی بر گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر ماندنی شد.
کوسه‌های سر چکشی در سراسر جهان و در آب‌های اقیانوس‌های گرم و نزدیک به سطح آب، به‌ویژه خطوط ساحلی یافت می‌شوند. طول آن‌ها می‌تواند به بیش از ۳.۵ متر برسد. اما این کوسه‌ها برای شکار وارد آب‌های عمیق و سرد می‌شوند.
این نوع کوسه، علاوه بر آنکه محفظه تخم منحصر به فردی دارد، دارای چشمانی با عنبیه‌های سفید براق و غیرمعمولی نیز هست. ویل وایت نویسنده اصلی این مقاله که گونه‌شناس سازمان تحقیقات علمی و صنعتی است گفته: «این ویژگی مشترکی در بین گونه‌هایی که در اعماق آب‌ها زندگی می‌کنند نیست و تنها یک گونه دیگر، یعنی Apristurus nakayai که در کالدونیای جدید و پاپوآ گینه نو زندگی می‌کند، از این ویژگی برخوردار است.»
شاهرود- باغ «سراب» شاهرود برای انتقال آب مورد حفاری قرار گرفت موضوعی که بنیاد مستضعفان به عنوان مسئول این باغ می‌گوید متخلفان بدون اخذ مجوز لازم اقدام به این کار کرده‌اند.
شاهرود- باغ «سراب» شاهرود برای انتقال آب مورد حفاری قرار گرفت موضوعی که بنیاد مستضعفان به عنوان مسئول این باغ می‌گوید متخلفان بدون اخذ مجوز لازم اقدام به این کار کرده‌اند.
جنایت مسلحانه تیباسواران در تاریکی شب
زورگیران چاقوکش پس از توقف خودرو، دست و پایش را با بند کفش‌هایش بستند و در تاریکی شب کنار جاده رهایش کردند. سپس خودرو، تلفن همراه وهمه پولش را از او گرفتند و با سرعت سرسام‌آوری از محل متواری شدند. این مرد در حالی‌که پاسی از شب گذشته بود با تلاش فراوان توانست دست‌هایش را باز کند و خود را به خودرو‌های عبوری برساند و از آن‌ها کمک بگیرد. راننده نگون‌بخت سپس با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از به سرقت رفتن پرایدش توسط دو جوان زورگیر خبر داد.
شاهرود- مجموعه تاریخی بسطام متشکل از مقبره بایزید بسطامی، امامزاده محمد(ع)، ایوان اولجایتو و ... با قدمتی دیرین، سال‌ها در انتظار ثبت جهانی است.
سمنان- رئیس حوزه هنری استان سمنان از واگذاری خانه عطاردی‌های شاهرود به حوزه هنری شهرستان خبر داد.
شهر استانبول ترکیه به وسیله یک ابر غول‌پیکر ۱۰ کیلومتری در روز روشن به طور ناگهانی تاریک شد.
یکی از نفسگیر ترین مارتون‌های آخر فصل تاریخ لیگ برتر در حال رغم خوردن است، در دورهای مختلف لیگ برتر، کمتر دوره‌ای شاهد رقابتی به این نزدیکی در صدر جدول بودیم، هر چقدر این نبرد نفسگیر شدت می‌گیرد، کاملا طبیعی است که حواشی و اتفاقات مختلفی آن نیز افزایش می‌یابد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که احتمال بیشتری دارد که گونه‌های دانکلئوستئوس در مقایسه با دهان‌های بازشان بدن کوتاه‌تری داشته باشند، با نسبت‌هایی بین اندازه سر و اندازه بدن که با آنچه در کوسه‌های امروزی می‌بینیم مطابقت ندارد.
به نظر می‌رسد که قارچ‌ها نور تولید می‌کنند تا مورد توجه حشرات قرار گیرند. حشراتی که می‌توانند با حمل هاگ‌ها مکان‌های جدیدی برای زندگی به قارچ‌ها هدیه کنند. کنترل نورتابی با ساعت زیستی این فرایند را کارآمدتر می‌کند.
محمدرضا اخباری در تلاش است تا در شروع سال جدید آمادگی خود برای حضور در ترکیب تراکتور را بازیابد.
عنکبوت‌های آبنباتی گزینه‌های خاصی را برای خوردن مدنظر ندارند و بین ۲۵۰ گونه مختلف شکار می‌کنندکه اکثر شکار آنها زنبورها هستند.حملات شبانه این‌گونه از عنکبوت‌ها به صورت هوشمندانه‌ای زمان‌بندی شده است.
انهدام زیرساخت‌های مهم برق و آب اوکراین توسط روسیه منجر به قطعی گسترده آب و برق در بسیاری از مناطق این کشور شده است.
علی درخشان؛ روانشناس گفت: دانشمندان دریافته‌اند که تاریکی نوعی پاسخ وحشت‌زا در مغز ایجاد می‌کند که باعث می‌شود ماده‌ای شیمیایی آزاد شده که باعث می‌شود فرد بیشتر از حالت عادی احساس اضطراب کند، برخی افراد می‌توانند آن‌را آرام کنند، اما برخی دیگر قادر به این کار نیستند و بزرگش می‌کنند و در نتیجه ترس شدیدی به آن‌ها دست می‌دهد.
در پایان دیدار روز گذشته استقلال و آلومینیوم، مهدی رحمتی با لیدرهای استقلال عکس سلفی گرفت.
کارشناسان معتقدند که زمان برای رهبری پوتین رو به پایان است و او با تهدید‌هایی از سوی حلقه داخلی افراد نزدیک به خود نیز روبروست. این افراد ناراضی پوتین را متهم می‌کنند که در پشت پرده مرگ «داریا دوگینا» روزنامه نگار راست افراطی در مسکو در هفته گذشته نقش داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ