گاردین در ادامه نوشت: میزان کامل جراحاتی که به رشدی وارد شده بود، تا کنون مشخص نبود. اما اندرو وایلی، مدیربرنامه او در گفت‌وگویی با روزنامه ال پائیس شرح داد که این حمله تا چه اندازه جدی بوده و زندگی او را دگرگون کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیچ کس نمی‌داند بادگیر‌ها چقدر قدمت دارند. در آثار هنری مصر باستان آنچه را ممکن است بادگیر‌های متعلق به سه هزار سال پیش باشد، نشان می‌دهند، اما برخی پژوهشگران بر آن هستند که ساختار‌های یافت‌شده در بقایای یک معبد ایرانی قدیمی‌ترین بادگیر‌های واقعی هستند.
روزنامه انگلیسی گاردین فاش ساخت که در آستانه برگزاری نشست سران ناتو در لیتوانی، مقامات اوکراین کماکان به سیاست اعضای این سازمان نظامی در طرح عضویت کی‌یف به ناتو دلگرم نیستند.
گاردین اعلام کرد که وزارت کشور انگلیس با یک شکایت قضائی روبرو شده است. این دولت به اتهام ربودن کودکان پناهنده‌ای که بدون والدین خود وارد انگلیس شده‌اند محاکمه می‌شود.
گاردین امروز توشت که پپ گواردیولا قطعا تا دو سال دیگر مربی سیتی خواهد ماند و سپس از این باشگاه می رود.
گاردین با اشاره به تاثیر توافق تهران ریاض بر مناسبات رژیم صهیونیستی در منطقه می‌نویسد: برای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، تمام این موضوع به طور بالقوه به معنی فاجعه است. او فکر می‌کرد که توافق ابراهیم که دولت ترامپ طراح آن بود، موجب عادی‌سازی روابط با عربستان خواهد شد، اما در عوض، عربستان در حال عادی‌سازی روابط با دشمنان اسراییل است، یعنی ایران، سوریه و حتی حماس.
روزنامه «گاردین» مدعی شد: ایران با استفاده از شناور‌ها در دریای خزر و نیز یک هواپیمایی مسافربری دولتی، انواع جدیدی از پهپاد‌های پیشرفته مسلح و دوربرد را به روسیه منتقل می‌کند تا از آن‌ها در جنگ علیه اوکراین استفاده شود.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به انتخاب نشریه گاردین بهترین بازیکن سال 2022 میلادی شد.
یک روزنامه انگلیسی در مطلبی با اشاره به اعدام جاسوس انگلیس در تهران، موضع گیری دولت لندن در برابر این اقدام را سراسر ضعف دانست.
گاردین در گزارشی تحلیلی با اشاره به روند کسالت‌بار و عجیب انتخاب رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نوشته پوپولیست‌های دست‌ راستی به قدرت می‌چسبند، اما توان حکومت ندارند.
گاردین نوشت: تبدیل تقابل‌های پنهانی اسراییل و ایران به رویارویی مستقیم نظامی می‌تواند یکی از نتایج گسست نهایی غرب با تهران باشد.
نشریه معتبر گاردین، امروز فهرست 100 فوتبالیست برتر زن سال 2022 را اعلام کرد و الکسیا پوتیاس، ستاره بارسلونا، برای دومین سال متوالی اول شد.
اولین جوخه تسلیحات لیزری ماه آینده وارد میدان می‌شود. این سامانه تسلیحاتی موسوم به گاردین (Guardian) از یک سامانه لیزری ۵۰ کیلوواتی تشکیل شده است که می‌تواند پهپادها، موشک‌ها و خمپاره‌ها را با تعبیه روی سکو‌های متحرک موسوم به استرایکر (Stryker) منهدم کند.
غرب ایران را به ارائه صد‌ها پهپاد به روسیه متهم کرده و از سازمان ملل خواسته تا بررسی کند که آیا این عرضه پهپاد‌ها، نقض تعهدات ایران بوده است یا خیر. با این وجود، مذاکره کنندگان اتحادیه اروپا تاکید کرده‌اند که مهار برنامه هسته‌ای ایران باید جدا از سایر مسائل مرتبط از جمله تسلیح روسیه توسط ایران و یا نوع برخورد با معترضان آن کشور مورد بررسی قرار گیرد.
پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی توسط فرانسه، سایت مشهور گاردین تصویری کنایه‌آمیز از بازیکنان اصلی تیم‌ها منتشر کرده است.
گاردین نوشت: در نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه، فلسطین با قدرت حضور دارد، در مقابل اسرائیل نیز حضوری نفرت انگیز دارد، با وجود اینکه هیچکدام از آنها رسما در جام جهانی نیستند.
روزنامه گاردین با انتشار یک گزارش احساسی و زیبا، تیم ملی ایران را شایسته پیروزی برابر ولز دانست.
سایت گاردین هایلایتی از جذاب‌ترین پرتره‌های جام جهانی را منتشر کرد.
ترکیب احتمالی تیم ملی در قطر از نگاه گاردین
روزنامه گاردین در گزارشی به بررسی تیم ملی ایران پرداخته و اینکه کی‌روش به دنبال عملکرد خوب در جام جهانی است.
تیم ملی ایران احتمالاً با ترکیب ۱-۴-۱-۴ به میدان می‌رود که در این صورت، سردار آزمون در پست مهاجم به میدان می‌رود و مهدی طارمی وینگر چپ خواهد بود.
نشریه گاردین انگلیس در گزارشی به تحلیل آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی قطر پرداخت و از احتمال حضور همزمان سردار آزمون و مهدی طارمی در ترکیب خبر داد.
روزنامه گاردین در گزارشی به مناسب بیست و پنجمین انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی نوشت که کابینه جدید این رژیم افراطی ترین کابینه تاریخ خواهد بود.
مگنوس کارلسن پس از شکست در رقابت‌های شطرنج جام سینکفیلد از ادامه مسابقات انصراف داد؛ حال او علت انصراف خود را شفاف اعلام کرده است.
مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در واکنش به مقاله اخیر روزنامه گاردین علیه ایران تاکید کرد: گول زبان سیاسی غربی‌های نژادپرست را نخورید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ