محمد خوش‌چهره گفت: وقتی می‌دانید فلان شخص خوب نیست، چرا آن را وزیر می‌گذارید؟ حتی آن زمان آقای احمدی نژاد گفت که از وزرا میثاق گرفته است. بنده گفتم آیا میثاقی گرفته شده که خراب کاری نشود، این چه فایده‌ای دارد؟ که هیچ جوابی برای گفتن نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه گفت: در یک دوره‌ای رئیس جمهور می‌خواستند از زندانی بازدید کنند که مشکلاتی وجود داشت اما امروز ما خودمان به دنبال مسئولان می‌رویم و می‌گوییم بیایید و از سازمان و نهادهای قوه قضاییه بازدید کنید. معمولاً جلسات با کمیسیون‌های مجلس دو ساعت زمان می‌برد و در تمام این جلسات مشکلات مردم و آسیب‌های قوانین مطرح می‌شود. نشست های مشترک فهم مشترک نسبت به موضوعات ایجاد می کند.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: در یک برنامه ملی، چشم‌اندازی برای هر استان ترسیم و تصویر اقتصاد دانش‌بنیان آن استان طی یک بازه زمانی ۳ساله ترسیم می شود.
متاسفانه ما بعد از انقلاب و به ویژه بعد از دوران جنگ در مسائل فرهنگی کم توجهی کردیم. به مرور زمان آن فرهنگی که در دوران انقلاب از سال ۱۳۵۶ به بعد در کشورمان به وجود آمده بود و تقریبا تا یک دهه کم و بیش ادامه داشت، متاسفانه بعد از دوران جنگ کمرنگ شد.
رئیسی گفت: مسئله دوم مسکن است که از ضرورت‌هاست و برای کارگر و خانواده او آرامشش این است که سرپناهی داشته باشد و این حرف درستی است. نیاز به مسکن در کشور قطعی است و براساس نیاز اعلام کردیم که یک میلیون مسکن در هر سال لازم است.
رییس جمهور به روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: روز جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی روز مبارکی است و روزی که مردم اراده کردند دین بر زندگی آنها حاکم باشد و محور تمام ارتباطات دین و آموزه های دینی باشد.
رئیس جمهور سابق آمریکا ویدئوهای جنگ اوکراین را با «تخریب صدها مکانی» مقایسه کرد که او در دوران فعالیتش در حوزه ساخت و ساز به چشم دیده بود و گفت که در آن روزها «یک ساختمان هم سر پا نبود.»
به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، در حال حاضر محدوده جاده‌ای فیروزکوه وضعیت مناسب را دارا است، اما در قسمت‌هایی از آزادراه قزوین - رشت در ورودی به شهر‌های منجیل و رودبار بار سنگین به چشم می‌خورد.
طبق این نوشته یک نماینده مجلس، رئیسی حدود یک ماه پیش به او گفته بود که دولت "در چند روز آینده" قیمت ارز را کاهش خواهد داد.
محمودزاده نماینده مهاباد گفت: آقای رئیسی در طول دوران انتخابات وعده های مختلفی دادند که اصلی ترین این وعده ها عبارت بودند از ساخت ۴ میلیون مسکن در چهارسال، رفع فقر و کاهش ۵۰ درصدی هزینه های درمان، احیای برجام و تک رقمی کردند و کاهش تورم به نصف درصد تورم آن زمان، کنترل قیمت ارز، آزادی بیان، عادلانه کردن قیمت خودرو، گسترش و توسعه اینترنت و ایجاد یک میلیون شغل در سال اما چه بر سر سرنوشت این وعده ها در یک سال و نیم عمر دولت سیزدهم آمد؟
یزد- رئیس‌جمهور در جمع اقشار مختلف مردم یزد گفت: ایجاد یک میلیون مسکن نیاز کشور، حکم قانونی و اراده‌ ماست.
پاک فطرت خطاب به دولت گفت: هر روز اجناس گران‌تر می‌شود. اقتصاد بی سر و سامان است و بازار رها شده است. قدرت پول ملی روز به روز کاهش می‌یابد و چنین شرایطی قابل قبول نیست.
فعال مطبوعاتی گفت: رئیسی برای اینکه لااقل خودش را نجات دهد و جلو کاهش محبوبیتش را در جامعه بگیرد، چاره ای ندارد جز آنکه ترکیب دولتش را تقویت کند.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: نمایندگان مردانه جلوی آینه بایستند و صحبت های خودشان را زمان انتخابات مجلس مرور کنند و بگویند چند درصد آن وعده ها محقق شده است.
یک نماینده مجلس گفت: الان بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونان وزرا نیاز است که تغییر کنند.
رییس‌جمهور گفت: کسانی که فکر می‌کردند دین امر فردی و شخصی است و کاری به امور اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی ندارد، به برکت خون مطهر شهیدان در عالم بیدار شدند و امروز همه مسلمانان در همه عالم می‌خواهند مثل یک مسلمان زندگی کنند و تمام شئونات زندگی‌شان بر اساس اسلام و اصول اسلامی باشد.
رئیس‌جمهور گفت: تشکیل دولت قوی و مقتدر در لبنان بسیار راهبردی بوده و در این مسیر وحدت همه اقوام و گروه‌ها در لبنان بسیار تعیین کننده است.
رئیس هلال‌احمر شهرستان آزادشهر و رامیان گفت: سقوط تخته‌سنگ باعث مجروحیت ۶ نفر ازجمله ۲ دختربچه خردسال شده بود. سنا ۳ساله و بهاره ۹ساله در این حادثه آسیب شدیدی دیده و متأسفانه جانشان را از دست داده بودند و از بین ۴ مصدوم دیگر، ۳ نفر جراحات کمتری داشتند و یک زن نیز به‌دلیل اصابت سنگ به جمجمه‌اش حال وخیمی داشت که امدادگران با استفاده از برانکارد او را به پایین انتقال داده و سوار بر آمبولانس به بیمارستان منتقل کردند.
دیپلمات پیشین کشورمان گفت: دولت آقای رئیسی یک فرصت طلایی است که قدرت‌های جهانی توافق احیای برجام را با دولت وی نهایی کنند و نیز کشور‌های عرب شورای همکاری خلیج فارس با ایران گفتگو کنند تا به تنش‌ها و خصومت‌های ۴۰ سال گذشته پایان داده شود.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ما موفقیت آقای رئیسی را موفقیت خود می‌دانیم و هر کمکی هم که از دستمان برآید برای موفقیت دولت مضایقه نمی‌کنیم، زیرا همگی در یک کشتی نشسته‌ایم و باید تلاش کنیم این کشتی به ساحل نجات رسیده و به گل ننشیند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۷۲۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۴ هزار و ۶۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
امروز مطالبی همچون جهش عجیب قیمت دلار در بازار آزاد، خبری مهم برای یارانه بگیران، اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، سه نماد پتروشیمی پرحاشیه بازگشایی می شوند، افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت در این نماد، ضرر پالایش یکم چه زمانی جبران می ‌شود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو، تعمیق و توسعه همکاری با شرکت های دانش‌بنیان را راهکاری برای تسریع در اجرای پروژه های توسعه ای در صنعت خودروی کشور دانست.
یک فعال رسانه‌ای در توئیتی خطاب به رئیسی با هشتگ کوپن نوشت: لطفا دستور فرمایید کسانی که این مطلب را به شما گفته اند، نام این کشورهای اروپایی را اعلام کنند.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای رئیسی اصلا یک صفحه برنامه هم ندارد. مقام معظم رهبری در دیداری که در ماه رمضان با مسئولان داشتند اعلام کردند که برنامه هفتم توسعه در سال ۱۴۰۰ تهیه و در سال ۱۴۰۱ اجرا شود. اما دولت حالا برنامه پنج ساله توسعه را هم ندارد. در حالی که مجلس از خودشان است و دولت هم از خرداد ماه انتخاب شده باید به فکر برنامه پنجم می‌افتاد اما با گذشت یک سال این برنامه مشخص نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ